پیشی گرفتن ریپل از اتریوم

پیشی گرفتن ریپل در سوددهی نسبت به اتریوم | تحلیل، تارگت XRP

بر اساس داده‌های به دست آمده، توکن ریپل اخیراً از افزایش علاقه سرمایه گذاران کریپتو برخوردار بوده است، علاوه بر این، افزایش قیمت هفتگی دو رقمی را نشان می‌دهد.

 نبرد حقوقی جاری بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ممکن است در حال نزدیک شدن به حل و فصل باشد و برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان تابستان حل و فصل شود.

خرید و فروش پرفکت مانی

عملکرد آلت کوین ترند، ریپل در هفته های گذشته

ریپل اخیراً به دلیل افزایش قیمت آن در هفته گذشته ترند شده است. در 18 جولای به بالاترین حد تقریباً چهار ماهه بیش از 0.63 دلار رسید و به 0.60 دلار فعلی بازگشت.

افزایش هفتگی این توکن حدود 12 درصد است، بنابراین از بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) که سود آنها برای مدت مشابه به ترتیب 6 و 3 درصد است، بهتر است.

نمودار قیمت ریپل
نمودار قیمت ریپل

جدا از این افزایش های چشمگیر، توکن بومی ریپل توجه سرمایه گذاران خرد را به خود جلب کرده است. داده ها نشان می‌دهد که جستجوهای ریپل (XRP) در دو هفته گذشته در گوگل افزایش یافته است، شاید به دلیل افزایش قیمت و نزدیک به یک ماه است که بر جستجوهای اتریوم (ETH) غالب بوده است. 

کشورهای استرالیا، آفریقای جنوبی، بلژیک، قبرس و سوئیس مورد نسبت به ریپل سرچ بیشتری انجام داده اند. شایان ذکر است که علاقه به ETH در چند روز گذشته افزایش یافته است و ممکن است به زودی روند فعلی را معکوس کند. یک عامل کمک کننده برای چنین توسعه ای می تواند راه اندازی رسمی صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) در ایالات متحده و هیاهویی که پیرامون این ابتکار وجود دارد باشد.

دعوای ریپل علیه SEC

عنصر دیگری که احتمالاً علاقه بیشتری به ریپل ایجاد می کند، پیشرفت دعوای حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و شایعات مربوط به قطعنامه آینده است.

این نهادها بیش از سه سال و نیم است که با یکدیگر در کشمکش بوده‌اند و این پرونده در ماه آوریل وارد مرحله محاکمه شده است. در حالی که پایان رسمی آن به دلیل درخواست‌های احتمالی از هر دو طرف می‌تواند برای مدت نامعلومی طولانی شود، برخی افراد پیشنهاد کردند که نتیجه ممکن است نزدیک باشد.

مقایسه ریپل و اتریوم
مقایسه ریپل و اتریوم

فرد ریسپولی، وکیل آمریکایی، 31 جولای را به عنوان تاریخ احتمالی تسویه حساب تعیین کرد، در حالی که جرمی هوگان معتقد است که این خبر ممکن است قبل از پایان تابستان اعلام شود. براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، نیز به این موضوع اشاره کرد و گفت که قطعنامه خیلی نزدیک است.

 حکم قاضی برای ما روشن شده است. یک قطعه نهایی در مورد این قراردادهای سرمایه گذاری فروخته شده به موسسات وجود دارد. ما انتظار داریم که به زودی حل‌وفصل شود، اما نمی‌توانیم دقیقاً پیش‌بینی کنیم که قاضی چه زمانی در آنجا حکم خواهد کرد.

بازگشت خریداران ریپل

ریپل پس از هجوم خریداران از حمایت 54 سنت رشد کرد. از زمان آزمایش آن سطح، قیمت ریپل بیش از 10 درصد افزایش یافت. تا زمانی که گاوها از این سطح دفاع می کنند، قیمت برای ریپل صعودی باقی می ماند.

سطوح حمایت/مقاومت ریپل
سطوح حمایت/مقاومت ریپل

کاهش حجم  ترید ریپل

از زمانی که ریپل به بالاترین سطح خود یعنی تقریباً 64 سنت رسید، حجم کاهش یافته است. در حالی که این موضوع اکنون نگران کننده نیست، اما در صورت ادامه این امر می تواند تبدیل به یک نگرانی شود. فروشندگان می توانند از هر نقطه ضعفی استفاده کنند و دوباره به سطح حمایت فشار بیاورند. اگر ریپل برای آزمایش مجدد این سطح آماده شود جریان در ابتدا نزولی میشود. 

میزان ترید ریپل XRP
میزان ترید ریپل XRP

اندیکاتور MACD ریپل

علیرغم نوسانات در تایم فریم های پایین تر، MACD هفتگی تصویری واضح و صعودی با اوج های بالاتر در هیستوگرام ارائه می دهد. تا زمانی که این روند ادامه داشته باشد، ریپل می‌تواند به اوج‌های جدید بپردازد و حتی مقاومت را در 68 سنت به چالش بکشد.

همگرایی - واگرایی میانگین متحرک هفتگی ریپل
همگرایی – واگرایی میانگین متحرک هفتگی ریپل

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments