آخرین اخبار ریپل و sec

آخرین اخبار از دادگاه ریپل و SEC آمریکا (13 مرداد 1403) 

ریپل همچنان از یک حکم “عادلانه” در مرحله جبران خسارت SEC اطمینان دارد و پیش بینی نمی کند که هیچ تغییری در حکم مرکزی مبنی بر اینکه XRP اوراق بهادار نیست، ایجاد شود.

نبرد حقوقی جاری بین ریپل و SEC اخیراً دوباره مورد توجه قرار گرفته است. در به روز رسانی اخیر، ریپل گفت که نسبت به یک حکم “عادلانه” در مرحله جبران شکایت خوش بین است. علاوه بر این، علیرغم دعوای حقوقی در حال انجام، شرکت مطمئن است که حکم اصلی- که XRP یک اوراق بهادار نیست – بدون تغییر باقی خواهد ماند.

ریپل در گزارش اخیر خود از بازارهای XRP در سه ماهه دوم 2024، اعتماد خود را به شکایت جاری علیه SEC نشان داد. این شرکت خاطرنشان کرد: 

13 ژوئیه سالگرد پیروزی تاریخی ریپل در برابر SEC بود. این یک لحظه به یاد ماندنی برای صنعت بود که نگرانی ها درباره ریپل را از بین برد!

علاوه بر این، این شرکت خوش‌بین است که قاضی به طور عادلانه در تجدید نظر و خسارت حکم میدهد و اطمینان می‌دهد که حکم مرکزی در مورد وضعیت این ارز دست نخورده باقی می‌ماند. جالب است بدانید که تاریخچه شکایت XRP به سال 2018 باز می گردد، زمانی که این شرکت با یک دعوی حقوقی دسته جمعی در کالیفرنیا مواجه شد.

اخیراً، دادگاه کالیفرنیا همه ادعاهای علیه ریپل را بر اساس قوانین فدرال و ایالتی رد کرد. در حال حاضر فقط یک ادعای حقوقی فردی باقی می ماند اما توسط شرکت با اهمیت تلقی نمی شود. این رد شدن اتهامات نشان دهنده یک پیروزی حقوقی قابل توجه برای شرکت است و موقعیت آن را در نبرد جاری با SEC تقویت می کند.


💡 آلت کوین های مناسب خرید در اصلاح بازار (مرداد 1403)


دادگاه ریپل اخیراً با حدس و گمان در مورد تسویه حساب بین ریپل و SEC جذابیت قابل توجهی پیدا کرده است. علیرغم اینکه برخی کارشناسان احتمال توافق را رد می کنند، بسیاری از حقوقدانان و تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که به زودی داستان حل و فصل شود. پیش از این، یک وکیل طرفدار ریپل، 31 ژوئیه را به عنوان یک تاریخ احتمالی برای حکم مرحله جبران خسارت پیش بینی کرده بود.

در همین حال، گزارش اخیر همچنین بر اهمیت انتخابات آتی سال 2024 ایالات متحده تأکید کرد و اظهار داشت:

انتخابات 2024 ایالات متحده تاثیرگذارترین در تاریخ کریپتو تا به امروز خواهد بود و بر آینده ارزهای دیجیتال در ایالات متحده تأثیر خواهد گذاشت.

در سطح جهانی، ریپل از پیشرفت در تحولات نظارتی خبر داد. تصمیم اخیر SEC برای بستن تحقیقات خود در مورد اتریوم 2.0 یک پیروزی دیگر برای صنعت ارزهای دیجیتال بود. در همین حال، رگولاتورها در سراسر جهان، از جمله هنگ کنگ، برزیل، امارات متحده عربی و اروپا، با معرفی چارچوب‌های نظارتی شفاف، گام‌هایی برای تبدیل شدن به مراکز جهانی ارزهای دیجیتال برداشته‌اند.

ریپل به چندین تحولات نظارتی جهانی هم اشاره کرده است. در خاورمیانه، بانک مرکزی امارات متحده عربی مقررات خدمات توکن پرداخت را صادر کرد که شفافیتی را در مورد صدور استیبل کوین و عملیات دارایی های دیجیتال ارائه می کند. در اروپا، مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) برای استیبل کوین‌ها به اجرا گذاشته شد و Circle اولین صادرکننده استیبل کوین جهانی بود که با چارچوب MiCA مطابقت داشت.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments