پایان بازی ایکس امپایر

بازی ایکس امپایر به پایان رسید | کاربران برای دریافت ایردراپ چه کنند؟

بازی ایکس امپایر تابستان امسال روی بلاکچین تون لانچ شد و پس از سه ماه با تعداد شرکت کنندگان بالا و دستاوردهای چشمگیری فاز استخراج یا همان ماینینگ خود را تمام کرد. در این مقاله به بررسی سوالات درمورد به پایان رسیدن بازی ایکس امپایر میپردازیم.

  1. توکن ایکس امپایر کی لیست میشود؟
  2. شرایط دریافت ایردراپ ایکس امپایر چیست؟
  3. تمام شدن فاز استخراج ایکس امپایر یعنی چه؟
  4. آیا هنوز فرصت برای شرکت در ایکس امپایر هست؟
  5. دستاوردها و شرکت کنندگان بازی ایکس امپایر به چه صورت است؟

تمام شدن فاز استخراج ایکس امپایر یعنی چه؟

به طور کلی وقتی فاز استخراج تمام شود مهلت به دست آوردن سکه ها هم به پایان میرسد. طبق اعلامیه کانال تلگرامی ماسک امپایر، تیم توسعه بازی اعلام کرد که:

  • مهلت استخراج توکن ایکس امپایر فقط تا  30 سپتامبر مصادف با 9 مهر امکان پذیر است و پس از آن بازی وارد فاز جدید میشود.

این موضوع یعنی برای ارتقا کرکتر ایلان ماسک و خرید اسکین ها و لول آپ کردن و به حداکثر رساندن درامد در بازی ایکس امپایر فقط تا هفته دوم مهرماه فرصت داشتید.

مهلت فاز استخراج ایکس امپایر
مهلت فاز استخراج ایکس امپایر

تمام شدن بازی ایکس امپایر حتی به نمایشگر های نیورک تایمز هم رسید که در کانال تلگرام پی 98 این موارد را پوشش داده ایم. با استفاده از دکمه زیر میتوانید وارد کانال تلگرام پی 98 شوید تا از آپدیت اخبار ایردراپ ها جا نمانید.

ایکس امپایر اعلام کرد که:

9 مهر زمان توزیع توکن و استاپ شدن استخراج سکه و بازی خواهد بود و پس از آن دوباره مرحله جدید بازی شروع میشود که روند استخراج و گیم پلی متفاوتی خواهد داشت. در این مورد هفته های آینده اطلاعات بیشتری منتشر می کنیم.

آیا هنوز فرصت برای شرکت در ایردراپ ایکس امپایر هست؟

خیر، مهلت استخراج سکه در بازی تمام شده و احتمالا در فصل دوم ایکس امپایر، بازی وارد گیم پلی متفاوتی شود به این منظور که تبدیل به یک بازی موبایلی شود و فقط از توکن بومی اش برای خرید ایتم ها و معاملات ووچر های NFT ایکس امپایر استفاده کنید. در هر حال این یک تئوری است و حقیقت ندارد باید منتظر بود و دید که تیم توسعه چه تصمیمی برای ادامه روند بازی دارد. بازی تلگرامی ماسک امپایر پیش از اینها اعلام کرده بود که توکن های کسانی که بیش از 30 روز وارد بازی نشده‌اند، سوزانده می‌شود.

توکن های سوزانده شده کاربران غیر فعال ایکس امپایر
توکن های سوزانده شده کاربران غیر فعال ایکس امپایر

تغییرات توزیع توکن ایکس امپایر

به گفته تیم توسعه ایکس امپایر در تاریخ امروز، 2 اکتبر به دلایلی میزان توزیع توکن بین شرکت کنندگان تغییر کرده است!

به این معنی که توکنومیک ایکس امپایر در روزهای اتی با درصد توزیع توکن X متفاوت اعلام میشود.

شرایط جدید توزیع توکن ایکس امپایر
شرایط جدید توزیع توکن ایکس امپایر

شرایط دریافت ایردراپ ایکس امپایر چیست؟

تیم توسعه بازی ایکس امپایر اعلام کردند که تنها کسانی واجد شرایط ایردراپ میشوند که، کیف پول را به ربات متصل کرده باشند و تمام معیارهای دریافت ایردراپ ایکس امپایر را انجام داده باشند. همچنین دیروز ایکس امپایر در کانال تلگرامی رسمی اش نوشت:

به نظر زمان خوبی برای انجام تراکنش تون کوین میرسد.

تراکنش تون کوین ایکس امپایر
تراکنش تون کوین ایکس امپایر

این به وضوح نشان میدهد که برای اینکه توکن های ایکس امپایر شما به کیف پولتان واریز شود و بتوانید آن را کلیم کنید نیاز به انجام تراکنش نیم تونی دارید. با توجه به اینکه یک روز از پایان مرحله ماینینگ گذشته و امروز یک اکتبر است و برای جلوگیری از روایت اختلالت شبکه تون در رویداد مشابه راکی ربیت و همستر و قربانی از دست رفتن توکن ها یا به موقع نقد نکردن آنها شدن باید اقدام به خرید تون کوین آنی و بدون احراز هویت مناسب کارمزد ایردراپ ها کنید.


️دغدغه خیلی از بازیکنان ایردراپ های تلگرامی این است که از کجا تون کوین مقرون به صرفه و در مقیاس کم خریداری کنند؟ کدام صرافی  امکان خرید تون کوین بدون احراز هویت های طولانی طاقت فرسا و آنی را دارد؟ در پی 98 شما میتواند تون کوین را برای کارمزد ایردراپ ها بخرید. 


توکن ایکس امپایر کی لیست میشود؟

طبق اطلاعیه این پروژه، توکن اکس امپایر قرار است تا اوایل ماه اکتبر سال 2024 لیست شود. با این حال، لازم به ذکر است که این تاریخ دقیق لیست شدن X Empire نیست. با توجه به اینکه دیروز فاز استخراج هم تمام شد و گیم پلی بازی استاپ خورد، زمان دقیق به چندین عامل مهم بستگی دارد؛ از جمله تأیید توسط صرافی‌ها و فعالیت های پشت صحنه تیم توسعه. علاوه بر این، بازی ایکس امپایر توکنومیک و درصد توزیع توکن ایکس را منتشر کرد:

میزان توزیع توکن ایکس امپایر
  • عرضه کل توکن ایکس: 690 میلیارد توکن X.
  • درصد توزیع توکن ایکس برای کاربران عادی و دارای ووچر: 483 میلیارد توکن X؛ معادل 70% عرضه کل.
  • درصد توزیع توکن ایکس برای کاربران جدید و مراحل بعدی: 207 میلیارد توکن X؛ معادل 30% عرضه کل.

 فعلا باید منظر خبرهای لیست شدن توکن X در پری مارکت باشیم. به محض لیست شدن توکن در پری مارکت خبرهایی در خصوص پیش بینی قیمت رسمی ایکس امپایر را منتشر میکنیم.

تعداد شرکت کنندگان و دستاوردهای بازی ایکس امپایر 

با توجه به اینکه تنها 3 ماه از عمر پروژه ایکس امپایر میگذرد، نتایج باور نکردنی است. 48 میلیون شرکت کننده در مجموع در این بازی فعالیت داشتند که روزانه 3 میلیون نفر شرکت کننده در آن فعال بودند.

کل دستاوردهای بازی ایکس امپایر
کل دستاوردهای بازی ایکس امپایر

ایکس امپایر اعلام کرد که همه میتوانند شخصیت های خود را در اسکین های ایکس امپایر در استوری هایشان به اشتراک بگذارند. اما درمورد دستاوردهای بازی X Empire به صورت جزیی تر باید بگوییم:

  • تعداد توکن های استخراج شده : 483 میلیارد 
  • تعداد توکن های استارز اهدا شده : نزدیک به 116 و نیم میلیون
  • تعداد کیف پول های متصل شده: نزدیک به 18 میلیون
  • تعداد توکن های سوزانده شده : بیش از 1 تریلیون توکن
  • ووچر های مینت شده:  570 هزار ووچر ان اف تی
  • ویوهای یوتوب: نزدیک به 225 میلیون ویو
  • تعداد دعوت شدگان به بازی: 91 درصد از شرکت کنندگان

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عباس امامی
عباس امامی
1 روز قبل

سلام الان من و خیلی از کاربران داخل والت تون کیپر ةون داشتیم ولی بخاطر شلوغی شبکه هرکاری کردم نشد برای انتقال . آلان ک صفحه جدید باز شده یعنی همچین انگار از اول شروع شده تراکنش نیم تون می‌پذیرد سوال این جاست آیا آلان من انتقال بدم توکن صفحه قبلی بهم تعلق میگیره یا اون دیگه سوخته و این نیم تون فقط فقط برای این صفحه و توکن اینجا ب بعد که جمع میکنیم ؟؟ اگه کاربران بدونن که این انتقال شامل دوره قبلی هم میشه و توکن هاشون نسوخته با خیال راحت تر انجامش میده چون الان تون بدیم ولی بعدش بگن ربطی ب اون موضوع توکن قبلی نداره مجبوری دوباره هر چیزی که در آینده جزه ضروریها قرار دادن تهیه کنی تا هم دوباره زحمت جدیدت از بین نره هم نیم تونی که تازه پرداخت کردی خواهشن جواب زود بدید تا تکلیف خیلی‌ها مشخص بشه .. انگار از قصد مسیر انتقال نیم تون بسته بودن تا باعث بشه نتونی تراکنش انجام بدی و توکن جمع کردی همش دود بشه جالب اینجا بود تا صفحه جدید اومد تا زدم دیدم داره انتقال میده تعجب کردم که چرا اینجوری شده

عباس امامی
عباس امامی
2 روز قبل

خیلی‌ها بخاطر شلوغی شبکه غیره نتونستن نیم تون انتقال بدن داخل والت تون داشتم هرکاری کردم وصل نشد برای انتقال نیم تون و تک تراکنش نیم فعل نشد آیا بعداز این همه زحمت آیا امیدی هست برای دریافت ؟?

زاهد
زاهد
2 روز قبل

من اتصال به کیف پول انجام دادم ولی وارد کیف پولم نشده امپایرچکارکنم

شیما
شیما
2 روز قبل

هنوز وقت هست برای تراکنش نیم تونی؟ از کجا تون بخرم؟ خودتون دارین؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  شیما
2 روز قبل

بله میتواند از صفحه خرید تن کوین بدون احراز هویت اقدام کنید.