معاملات ووچرهای NFT ایکس امپایر

ایکس امپایر معاملات ووچرهای NFT را در پری مارکت آغاز کرد!

در حالی که بازی‌های دیگر تلگرام مانند همستر کامبت و کتیزن معاملات پیش از بازار مربوط به ووچر های NFT را آغاز کرد. ایکس امپایر در عوض به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سهم اولیه ایردراپ خود را با استفاده از NFT  ها بازخرید کنند. آن NFT هایی که در شبکه باز (TON) ایجاد شده اند، سپس می توانند در بازار گت جمز (Getgems) معامله شوند.ایکس امپایر از مدل نات کوین با ووچر های NFT برای ترید توکن‌های قبل از بازار پیروی می‌کند، اما سوالات در مورد نرخ تبدیل، استفاده از ووچر های NFT قبل از راه اندازی توکن و ایردراپ آینده وجود دارد.

ایده ووچر های NFT ایکس امپایر از کجا آمده است؟

ایکس امپایر این ایده را از نات کوین گرفته است، مشابه نات کوین که قبلاً به بازیکنان اجازه می‌داد تا سهمی از سکه‌های به‌دست‌آمده خود را از طریق کوپن‌های NFT نقد کنند، که به طور مشابه از طریق گت جمز معامله می‌شد و به تریدرها این امکان را می‌داد تا در مورد قیمت آینده نات کوین حدس هایی بزنند.

معاملات ووچرهای NFT ایکس امپایر در پری مارکت
معاملات ووچرهای NFT ایکس امپایر در پری مارکت

📌اخبار مرتبط: آموزش کامل و جامع ایکس امپایر + آپدیت اخبار جدید تیم توسعه


با این حال، یک تفاوت اساسی در رویکردها وجود دارد. از آنجایی که گیم‌پلی نات کوین صرفاً بر روی ضربه زدن روی صفحه برای کسب درآمد متمرکز بود، توسعه‌دهندگان می‌توانستند نرخ تبدیل واضحی را ارائه دهند و به ازای هر 1000 سکه در بازی، یک توکن NOT در زنجیره ارائه دهند.

گیم پلی ایردراپ ایکس امپایر و لول آپ کردن در بازی

اما ایکس امپایر دارای عناصر گیم‌پلی بیشتری است که با صرف کردن سکه‌های درون بازی برای ارتقاء، و همچنین سرمایه گذاری روی سهام های خاص یا سنگ کاغذ قیچی بازی کردن، می‌تواند شخصیت ایلان ماسک را در بازی ارتقا دهد.


📌اخبار مرتبط: معیارهای دریافت ایردراپ ایکس امپایر


به این ترتیب، احتمالاً منطقی نیست که ایردراپ را صرفاً توزیع سکه را بر اساس تعداد سکه هایی که بازیکنان به دست آورده اند، انجام دهند. با این حال، هنوز برخی معیارهای دریافت ایردراپ ماسک امپایر اعلام شده نه همه آن، بنابراین هنوز تکلیف NFT های درون بازی مشخص نیست.

برای مثال، تیم ایکس امپایر می‌گوید که:

 بازیکنان می‌توانند دو ووچر NFT، هر کدام معادل 69000 توکن زنجیره‌ای، دریافت کنند. اما حداکثر ووچر هایی که می تواند به دست بیاید تصمیم گرفته ایم که فعلا مشخص نکنیم. 

چطور ووچرهای NFT ایکس امپایر را دریافت کنیم؟

دریافت ووچر NFT برای بازیکنان کاملا اختیاری است. آنها می توانند انتخاب کنند که به جای آن تا زمان رسمی ایردراپ ایکس امپایر صبر کنند و فقط توکن های خود را پس بگیرند. دریافت ووچر های NFT مستلزم پرداخت هزینه های گاز شبکه در TON است، به علاوه توسعه دهندگان  ایکس امپایر از تمام معاملات بازار مشتقات 20 درصد حق امتیاز دریافت می کنند.قیمت این ووچر های NFT  به مقدار 7 عدد تون کوین یا حدود 36 دلار است.

معاملات ووچرهای NFT ایکس امپایر در گت جمز
معاملات ووچرهای NFT ایکس امپایر در گت جمز

در کنار راه‌اندازی این ووچرها، ایکس امپایر اعلام کرد که توکن بومی آن X نامیده می‌شود. درست مانند نام جدید توییتر ایلان ماسک  و قرار است این توکن در مجموع 690 میلیارد توکن در TON عرضه کند. 

اعلامیه جدید ایکس امپایر: ضرب کردن ( مینت) ووچرهای NFT به پایان رسید!

طبق اعلامیه کانال رسمی X Empire، ضرب ووچرهای NFT ایکس امپایر به پایان رسید و پانصد و هفتاد هزار ووچر مینت شد. پس از این دیگر ووچری در اینده ایجاد نمیشود و فقط به درخواست شرکت کنندگان پیش از این بیانیه رسیدگی میشود.


📌مینت یا ضرب ووچر NFT یعنی چه: مینت کردن یا ضرب ان اف تی به معنای ساخت NFT منحصربفرد و جدید از یک دارایی دیجیتالی است. زمانی که شخصی فرآیند ضرب کردن NFT را شروع می‌کند، به طور دائم آن را در بلاک‌ چین ثبت میکند ( مثلا بلاکچین اتریوم) و آن را به محتوایی تغییرناپذیر تبدیل می‌کند.


توییت ایکس امپایر درباره ووچر های ان اف تی
توییت ایکس امپایر درباره ووچر های ان اف تی

در حال حاضر ووچر های ایکس امپایر فقط برای خرید و فروش در گت جمز در دسترس هستند. شما همچنین میتوانید این NFT هارا هولد کنید تا در آینده پس از لیست شدن توکن بومی ماسک امپایر X بتوانید انهارا مبادله کنید. تیم ماسک امپایر در این باره گفت:

کسانی که ووچرهای خود را مینت کردند اما نفروختند، این ووچرها در زمان ایردراپ با نرخ ۱:۱ به توکن‌های X تبدیل می‌شوند. اگر ووچر‌های خود را مینت کرده و فروخته‌اید،‌ همچنان در طول ایردراپ توکن دریافت می‌کنید، منتها معادل ووچرهایی که فروختید از آن کسر خواهد شد. اگر می خواهید تعداد توکن X بیشتری در اختیار داشته باشید، می‌توانید ووچرهای بیشتری خریداری کنید

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرشته
فرشته
6 روز قبل

تاریخ لیست شدن ایکس امپایر هنوز اعلام نشده؟

عاطفه
عاطفه
6 روز قبل

لینک بازی از کجا پیدا کنیم راهنمایی میکنید.

حامد
حامد
6 روز قبل

چجوری ووچرهای NFT ایکس امپایر پیدا کنم؟

کامبیز
کامبیز
6 روز قبل

از آخر NFTمهم تره یا سکه؟