دریافت ایردراپ ماسک امپایر

معیارهای دریافت ایردراپ ایکس امپایر

ایردراپ ماسک امپایر، یکی از جنجالی ترین و کامل ترین ایردراپ های تلگرامی است. از آنجایی که تا پایان ماه قرار است خبرهایی از تیم توسعه ماسک امپایر به دستمان برسد و به تاریخ لیست شدن ایردراپ ایکس امپایر نزدیک میشویم. اخیرا این پروژه تلگرامی، معیارهای واجد شرایط شدن برای دریافت ایردراپ ماسک امپایر خود را در کانال تلگرام رسمی اش منتشر کرد.

معیارهای دریافت ایردراپ ایکس امپایر چیست؟

طبق اعلامیه کانال رسمی تلگرام ایکس امپایر در مورد توزیع ایردراپ و واجد شرایط شدن برخی معیارها در دریافت ایردراپ ماسک امپایر بسیار مهم هستند.

معیارهای دریافت ایردراپ ایکس امپایر
معیارهای دریافت ایردراپ ایکس امپایر

تیم توسعه در این باره گفت:

دوستان از آنجایی که لیست شدن رسمی توکن ایکس امپایر و توزیع ایردراپ نزدیک است، در این پست تلگرام توضیح میدهیم چطور میزان توزیع ایردراپ مشخص میشود و چه مقدار توکن ایکس امپایر دریافت میکنید.

اولین معیار دریافت ایردراپ: متصل کردن کیف پول به ایکس امپایر

به طور کلی توکن های حاصل از ایردراپ به کیف پول شما واریز می شوند. از آنجایی که ایردراپ های تلگرامی روی بلاکچین TON ساخته شده اند باید کیف پول سازگار با این بلاکچین را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما به دلیل راحت تر بودن سازوکار کیف پول تون کیپر است. تیم توسعه درباره متصل کردن کیف پول گفت:

همین حالا ربات را به کیف پول خود متصل کنید. بدون متصل بودن کیف پول به حساب ایکس امپایر تان نمی توانیم توکن ها را در بین شما توزیع کنیم.

3 معیار مهم در دریافت ایردراپ ایکس امپایر
3 معیار مهم در دریافت ایردراپ ایکس امپایر

دومین معیار دریافت ایردراپ: میزان سود ساعتی یا پرافیت ایکس امپایر

برخی بازی های تلگرامی مانند توزیع ایردراپ راکی ربیت بر میزان سکه تمرکز میکنند در حالی که برخی بازی های دیگر مثل همستر کامبت و بازی کتیزن بر روی پرافیت یا سود تمرکز می کنند. تیم توسعه در این باره نوشت:

معیار سود ساعتی یا پرافیت به ما ثابت میکند که شما چقدر در بازی فعال بوده اید.

سومین معیار دریافت ایردراپ: تعداد و کیفیت دعوت شدگان به ایکس امپایر

طبق اعلامیه کانال تلگرامی ماسک امپایر، تعداد دوستانی که به بازی دعوت کرده اید برای پروژه ماسک امپایر از آنجایی اهمیت دارد که شما با این کارتان به رشد پروژه کمک کرده اید. ممکن است کیفیت دعوت شدگان به لول دوستانتان و میزانی که در بازی فعال هستند اشاره کند.

نکاتی که باید در دریافت ایردراپ ایکس امپایر بدانید
نکاتی که باید در دریافت ایردراپ ایکس امپایر بدانید

آیا معیارهای دیگری برای دریافت ایردراپ ماسک امپایر وجود دارد؟

پاسخ بله است. طبق صحبت های تیم توسعه، معیارهای دیگری برای واجد شرایط شدن در دریافت ایردراپ وجود دارد اما تیم توسعه از رونمایی آن خودداری کرده تا کسانی که با تقلب و کلاهبرداری در بازی و ایجاد ربات ها میخواهند پرافیت و سکه به دست بیاورند از این معیارها با خبر نشوند. این موضوع به صورت عمومی منتشر نمیشود و تا زمان عرضه توکن و توزیع ایردراپ ایکس امپایر سکرت میمانند.


📌مرتبط: هرانچیزی که باید درمورد ایکس امپایر و درامد زایی بدانید


برای دریافت ایردراپ باید به مرحله 4 برسید
برای دریافت ایردراپ باید به مرحله 4 برسید

همچنین بازی ماسک امپایر اعلام کرد که یکی از این معیارهای دیگر برای دریافت ایردراپ این است که به لول 4 در بازی برسید. توجه کنید که کمتر از یکماه به پایان فاز استخراج ایکس امپایر مانده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین
حسین
5 روز قبل

واسه ایکس امپایر فقط باید کیف پول تون کیپر وصل کنم؟ اگر میدونید لطفا راهنمایی کنید.