سرمایه گذاری گوگل روی ریپل

سرمایه گذاری دویست هزار دلاری گوگل روی ریپل حقیقت دارد؟

گوگل به استارتاپ ریپل (XRPL) کمک هزینه ای به ارزش تقریبی 200000 دلار اعطا کرده است که باعث ایجاد حدس و گمان هایی در مورد اینده این ارز شد.

همچنین حدس هایی در مورد سرمایه گذاری گوگل در XP market، که یک پلتفرم گیم فای و دیفای در شبکه ریپل است باعث ایجاد نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال شده است.

خرید و فروش تتر پی98

کمک دویست هزار دلاری گوگل به ریپل

گزارشگر بازار مالی زک رکتور (Zach Rector) به پستی از توییتر اشاره کرد که ریپل مبالغی از گوگل دریافت کرده است و به تازگی از استارت آپ ریپل (XRPL ) با سرمایه گذاری قابل توجهی در پلتفرم خود پشتیبانی کرده است. (XPMarket) ریپل اعلام کرد که گوگل 200000 دلار کمک  مالی به شبکه ریپل کرده و این یک سرمایه گذاری مستقیم نبوده است.

گوگل در سال 2011 پلتفورمی با عنوان( گوگل برای استارتاپ ها) راه اندازی کرد فقط برای برای ارائه درس های عملی برای کارآفرینان و بنیانگذاران مشتاق. گوگل همچنین تاکنون بیش از 50 میلیون دلار برای حمایت از کسب و کارهای رو به رشد هزینه کرده است.

اعطای این کمک های مالی به معنی سرمایه گذاری در هیچ شرکتی نیست. این نشان می دهد که رکتور ممکن است در اظهارات خود در مورد سرمایه گذاری گوگل در XPmarket اشتباه کرده باشد.

قیمت توکن ریپل در 24 ساعت گذشته، تحت تأثیر اخبار سرمایه گذاری گوگل، 0.89٪ افزایش یافته است. این کوین در حال حاضر با قیمت 0.5233 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت ریپل
نمودار قیمت ریپل

علاوه بر کمک مالی 200000 دلاری، برنامه گوگل برای استارتاپ ها (Google for Startups Cloud) قول داده است که پشتیبانی های دیگری از جمله فناوری و منابع شبکه اجتماعی را ارائه دهد. برای بخش Web3.0، هدف این کمک هزینه مالی مالی حمایت از شرکت هایی است که در حین ساخت برنامه غیرمتمرکز بعدی (DApp)، ابزار Web3.0 و موارد دیگر، روی نوآوری تمرکز کنند تا زیرساخت.

شبکه XP Market تنها پلتفرم Web3.0 نیست که این کمک مالی گوگل را دریافت کرده است. وضعیت مشابهی در فوریه زمانی که NFPrompt با گوگل برای برنامه ی کمک رسانی  به استارتاپ ها همکاری کرد تا به نوآوری AIWeb3 کمک کند. این شرکت از پیشرفته‌ترین فناوری و تخصص  گوگل کلود (Google Cloud) برای پیشبرد راه‌حل‌های تفکر رو به رشد استفاده کرد.

بررسی پیشرفت های ریپل

در این بین، XRPL شاهد چندین پیشرفت جدید در چند هفته اخیر بوده است. طبق داده های بدست آمده،  ریپل یک قرارداد مشارکت استراتژیک با Evmos، یک زنجیره ماشین مجازی اتریوم (EVM) که با Cosmos SDK طراحی شده است، امضا کرد تا یک زنجیره جانبی ماشین مجازی اتریوم (EVM ) برای توکن ریپل بسازد.

خرید و فروش ریپل پی98

این حرکت روی XRPL در آپدیت کازموس به نام اینترچین (Interchain ) انجام می‌شود و اولویت آن ثبت ارتش ریپل به نام (xrp army) ، برنامه غیر متمرکز (d apps) و نقدینگی برای آوردن به شبکه ای با بیش از 90 زنجیره بهم پیوسته است.

حدود دو هفته پیش، ریپل همچنین اعلام کرد که قصد دارد نیروها را با Hashkey DX،  که یک شرکت خدمات مالی دارایی دیجیتال مستقر در توکیو، ترکیب کند تا راه حل های مبتنی بر XRPL را در بازار ژاپن ساده کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments