پیش بینی رالی فلوکی

جریان رالی بعدی فلوکی اینو چگونه است؟ آیا فلوکی اینو سقوط میکند؟

قیمت فلوکی اینو به جای پیروی از افزایش 12 درصدی قیمت دیروز، در یک روند معکوس قرار دارد، زیرا در اوایل روز کاهش یافت. فلوکی با کاهش قیمت از 0.0002846 دلار به ارزش فعلی 0.0002646 دلار، کاهش چشمگیری داشت. این کاهش ناگهانی شگفت‌انگیز بود زیرا اعلام قبلی سرمایه‌گذاری در آزمایشگاه‌های DWF باید به سود این میم کوین کمک می‌کرد. در عوض، قیمت به روند نزولی که پیشتر پس از تعیین بالاترین سطح هفته آغاز شده بود، ادامه داد.

خرید و فروش تتر پی98

تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت FLOKI

فلوکی (FLOKI) در ماه مارس در روند مشابهی قرار دارد، جایی که قیمت آن به 0.0002964 دلار رسید که بهترین قیمت در دو سال اخیر است. با این حال، افزایش طولانی مدت ادامه نداشت و قیمت در ماه آوریل کاهش یافت. اما با بهبود شرایط بازار، این توکن همین کار را انجام داد و قبل از کاهش امروز به 0.0003085 دلار حتی بالاتر رفت.

نمودار قیمت روزانه فلوکی اینو
نمودار قیمت روزانه فلوکی اینو

این کاهش پس از سقوط بازار سهام رخ داد که تأثیر قابل توجهی بر صنعت کریپتو نیز داشت. تعداد کمی از دارایی‌ها، از جمله  فلوکی اینو، علی‌رغم احساسات طمع‌آمیز بازار با کاهش ناگهانی مواجه شدند. در میان همه این کاهش‌ها و موانع، فلوکی اما جایگاه خود را در بازار کریپتو حفظ کرده و ششمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار 2.52 میلیارد دلار است. در حال حاضر، حجم معاملات 24 ساعته 659.92 میلیون دلار است که پس از افزایش 16 درصدی همچنان در حال افزایش است. این افزایش مداوم در فعالیت شبکه ممکن است به روند قیمت فلوکی کمک کند تا شتاب صعودی دوباره به دست آورد.

پیش بینی آینده فلوکی اینو

اگرچه قیمت  فلوکی در حال کاهش است، اما شاخص های فنی داستان متفاوتی برای گفتن دارند. به طور عمده، فلوکی به دلیل برنامه های سرمایه گذاری 12 میلیون دلاری آزمایشگاه DWF در منطقه خرید قرار دارد. این اتفاق فشار خرید بر روی این میم کوین را افزایش داده است، زیرا این سازمان برنامه ریزی کرده است تا به فلوکی در نقدینگی کمک کند و از برنامه های توسعه آتی آن حمایت کند.

 آزمایشگاه DWF به عنوان گواهی بر حمایت بی‌وقفه خود از اکوسیستم فلوکی، ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ دلار توکن فلوکی خریداری خواهد کرد. بخشی از توکن‌ها از بازار خریداری می‌شود و بقیه آن‌ها در توییتر نتیجه گیری میشود.

 (@RealFlokiInu)  

نمودارهای تکنیکال

میانگین های متحرک ساده و نمایی در همه سطوح در منطقه خرید قوی قرار دارند. طرفداری از همان سطح واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز در منطقه خرید است. علاوه بر این، داده‌های شاخص قدرت نسبی بالاتر از 60 است که نشان‌دهنده افزایش قیمت آتی برای میم کوین است. با سرمایه‌گذاری جدید و نشانه‌های فنی صعودی، فلوکی اینو ممکن است پس از رشد کلی بازار کریپتو در رالی بهبودی موفق  به صعود شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments