روند قیمت دوج کوین

حرکت قیمت دوج کوین به سمت صعود یا سقوط؟ نشانه‌های کلیدی برای سرمایه‌گذاران

قیمت دوج کوین در جریان انباشت نهنگ ها و پیروزی قانونی ایلان ماسک به 0.102 دلار بازگشت و زمینه را برای صعود احتمالی فراهم کرد.

  •  قیمت دوج کوین 6٪ با یک شکست بزرگ از الگوی کنج نزولی فاصله دارد.
  •  پیروزی قانونی اخیر ایلان ماسک ممکن است استفاده DOGE برای پرداخت های تسلا را دوباره فعال کند و از بازگشت قیمت دوج کوین حمایت کند.
  •  برگشت نزولی از خط روند سقف، فرصت صعود را به تاخیر می اندازد.

دوج کوین، بزرگترین میم کوین رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار، افزایش اندکی را به 0.102 دلار در روز شنبه نشان داد که نااطمینانی بازار فعلی را به چالش می‌کشد. حرکت صعودی را می توان به پیروزی اخیر ایلان ماسک و تسلا در دادخواست دستکاری قیمت دوج کوین نسبت داد. با خرید پایدار، قیمت دوج کوین قرار است الگوی کنج طولانی‌مدت خط روند مقاومت را به چالش بکشد و لحظه‌ای مهم را برای دارندگان از نظر رالی صعودی رقم بزند.

خرید ترون پی98

نهنگ های دوج کوین و افزایش انباشت

بر اساس تجزیه و تحلیل ها، کل آدرس ها  با موجودی DOGE قرار است از مرز 6.6 میلیون فراتر رود. این روند صعودی علاقه و پذیرش رو به رشد دوج کوین را نشان می دهد زیرا کاربران بیشتری دوج کوین را در کیف پول خود نگه می دارند.

علاوه بر این، معیار توزیع عرضه از سنتیمنت روند انباشت مداوم کیف پول‌های نهنگ‌هایی را که دارای 10 میلیون تا 100 میلیون DOGE از آگوست 2023 هستند، نشان می‌دهد. فعالیت خرید دارندگان بزرگ اغلب اعتماد بازار را افزایش می‌دهد که نشان‌دهنده پتانسیل بازگشت قیمت است.

بررسی زمان و نشانه های شروع رالی صعودی دوج کوین

اگر حرکت صعودی ادامه یابد، قیمت دوج کوین می تواند 6 درصد افزایش یابد تا خط روند مقاومت الگوی کنج را به چالش بکشد. شکست احتمالی فشار خرید را تسریع کرده و دارایی را از 0.143 دلار و به دنبال آن 0.174 دلار افزایش می دهد.

قیمت دوج کوین اخیراً پس از اینکه ایلان ماسک نسبت به دستکاری در قیمت‌ دوج کوین متهم شده بود، پیروز شد، سطح حمایت 0.10 دلار را بازیابی کرد. این نتیجه گیری احتمالاً پرداخت دوج کوین را برای کالاهای تسلا بازگشایی می کند و همچنین ممکن است پرداخت های دوج کوین را برای خرید تسلا هم تقویت کند.

بررسی سناریو سقوط قیمت دوج کوین

دوج کوین  یک روند اصلاحی 5 ماهه را تحت تأثیر الگوی کنج در حال سقوط نشان می دهد. با دو خط روند همگرا، قیمت دوج کوین از 0.228 دلار به 0.1 دلار سقوط کرد و 56 درصد ضرر کرد.

با این حال، شکل‌گیری الگو اغلب با یک شکست عمده از خط روند سقف خاتمه می‌یابد که روند پایان تصحیح را نشان می‌دهد.

برعکس، اگر پیش‌بینی قیمت دوج کوین به عقب‌نشینی از خط روند سقف اشاره کند، اصلاح فعلی می‌تواند برای هفته‌ها یا ماه‌های آینده طولانی شود. تراز نزولی بین میانگین های متحرک نمایی روزانه (20، 50، 100 و 200) نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت پایین است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments