تحلیل تکنیکال DOGE: آیا دوج کوین تا اواسط ماه به سطح 0.15 دلار میرسد؟

 روند اصلاحی مداوم در بازار کریپتو در روز سه شنبه متوقف شد زیرا قیمت بیت کوین از حمایت 60000 دلاری بازگشت. جهش 2.3 درصدی قیمت بیت کوین باعث افزایش ارزش در بازار آلتکوین ها به خصوص در دارایی های بی ثبات مانند میم کوین ها شد. میم کوین با مضمون سگ DOGE امروز 7.3 درصد افزایش یافته است و یک الگوی معکوس در یک سطح حمایت چند ماهه ایجاد می کند.

 دوج کوین یک عقب نشینی موقت در یک الگوی پرچم را تجربه می کند که در 0.113 دلار تثبیت شده است. شکست احتمالی بالای 0.129 دلار می تواند شاهد افزایش 10 درصدی با هدف قرار دادن 0.14 دلار و احتمالاً رسیدن به 0.175 تا 0.228 دلار در صورت ادامه حرکت صعودی باشد.

خرید و فروش تتر پی98

بررسی الگوها و نمودار دوج کوین

 دوج کوین

از اواخر ماه مارس، قیمت دوج کوین تحت تأثیر شکل‌گیری الگوی پرچم شاهد یک اصلاح ثابت بوده است. دو خط روند همگرا که به عنوان مقاومت و حمایت عمل می کنند، ارزش دارایی را از 0.228 دلار به 0.113 دلار کاهش داده اند و 50% را ثبت کرده اند.

با کاهش فشار فروش در بازار کریپتو، این میم کوین با مضمون سگ در بالای خط روند پایین الگو در 0.113 دلار تثبیت شد. تجزیه و تحلیل نمودار 4 ساعته یک الگوی کف دوقلو را در همین سطح حمایت نشان میدهد. اگر خریداران مقاومت 0.129 دلار را به حمایت برگردانند، قیمت دوج میتواند 10 درصد دیگر افزایش یابد تا سطح  0.14 دلار را در سقف هدف قرار دهد.

نمودار و الگوهای تکنیکال دوج کوین
نمودار و الگوهای تکنیکال دوج کوین

برای اینکه خریداران بتوانند کنترل بهتری بر این دارایی به دست آورند، باید از این جریان نزولی خارج شوند. انجام این کار نشان دهنده پایان الگوی اصلاح است و خریداران را برای تعقیب هدف 0.175 دلار و به دنبال آن 0.228 دلار تقویت می کند.در نقطه مقابل، جریان اصلاحی تا زمانی که دو خط روند همگرا آزمایش نشوند، طولانی خواهد شد.

اندیکاتور های تکنیکال

 RSI: شاخص قدرت نسبی روزانه در خط گردن 30 درصدی منطقه اشباع فروش برگشت کرد و فشار خرید زیادی برای این دارایی را پس از یک اصلاح قابل توجه برجسته کرد.

 EMA ها: شیب میانگین متحرک نمایی 50 روزه یک لایه حمایت با قیمت 0.113 دلار اضافه می کند تا از اصلاح بیشتر جلوگیری کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments