صفر نشان دادن موجودی تون کیپر

چرا موجودی تون کیپر صفر شده؟ رفع مشکل عدم نمایش موجودی و تغییر آدرس W5 و v4R2 

خیلی از کاربران کیف پول تون کیپر که کیف پول خود را مجدد نصب یا بازیابی کرده اند درگیر مشکل صفر شدن و عدم نمایش موجودی ولت شده اند. این که چرا موجودی تون کیپر شان با وجود داشتن توکن صفر است و مقدار توکن ها نمایش داده نمیشود، یک چالش نگران کننده است. آیا توکن ها از دست رفته یا اگر امکان بازیابی توکن در تون کیپر وجود دارد باید چه کنیم؟ در این مقاله به صورت کامل به رفع مشکل صفر شدن موجودی کیف پول تون کیپر پرداخته ایم.

خرید تون کوین

صفر شدن موجودی تون کیپر بعد از بازیابی ولت

مشکل صفر نشان دادن موجودی تون کیپر معمولا بعد از این به وجود می آید که شما کیف پول تون کیپر خود را با استفاده از عبارات بازیابی روی یک گوشی جدید و یا همان گوشی قبلی بازیابی میکنید.

مشکل تفاوت حالت و آدرس های در کیف پول های نسخه قدیمی و جدید است!

خیلی از کیف پول ها به خصوص تون کیپر از ویژگی جدید، کیف پول هوشمند W5 استفاده میکنند. این استاندارد توسط خود بلاکچین TON تایید شده و به این صورت است که اگر شما در حال برداشت یا انتقال باشید بدون نیاز به تون کوین، میتوانید کارمزد شبکه را پرداخت کنید. ما در مقاله ی دیگری در مورد شارژ کیف پول تون کیپر صحبت کرده ایم. همچنین میتوانید با استفاده از قابلیت باتری در تون کیپر بدون خرید توکن های دیگر کارمزد را به صورت اتوماتیک پرداخت کنید.

نسخه های قدیمی تر کیف پول تون کیپر از آدرس های v4R2 استفاده میکردند. بنابراین وقتی شما یک کیف پول قدیمی را حذف میکنید و در نسخه جدید دانلود شده، تون کیپر را بازیابی میکنیم تفاوت بین حالت W5 و v4R2 آدرس ها باعث می شود که موجودی شما صفر نشان داده شود!

 چرا موجودی تون کیپر صفر است؟

همانطور که اشاره کردیم عدم نمایش موجودی در تون کیپر برای کسانی اتفاق می افتد که برنامه تون کیپر را مجدد نصب کرده اند یا روی گوشی جدیدی در حال استفاده از آن هستند. آدرس کیف پول های قبلی تون کیپر  v4R2  بود که با این آدرس W5 جدید متفاوت است. تمام ماجرا همین است!

کیف پول های جدید با آدرس W5 ساخته میشوند. اگرچه آدرس های W5 و v4R2  از نظر ظاهری متفاوت هستند ولی با یک عبارت بازیابی میتوان به هردو دسترسی داشت.

نیازی نیست که نگران باشید که چرا موجودی تون کیپر صفر است؟ شما با داشتن عبارت بازیابی تون کیپر یا رمز 24 کلمه ای کیف پول میتوانید موجودی توکن های خود را دوباره به کیف پول برگردانید.


⬅️ خطاها و ارور های رایج تون کیپر


نحوه حل مشکل صفر بودن موجودی تون کیپر

اگر شما هم صفر شدن موجودی تون کیپر را تجربه کردید، جای نگرانی نیست. با توجه به راهنمای گام به گام و تصویری زیر میتوانید این مشکل را بر طرف کنید.

1️⃣گام اول: فعال کردن آدرس قدیمی

2️⃣ گام دوم: سوییچ به آدرس قدیمی

گام اول: شما مانند راهنمای تصویر زیر میتوانید آدرس قدیمی کیف پول خود را چک و فعال کنید.

  1. از نوار پایین کیف پول روی گزینه “Wallet” بزنید.
  2. زیر گزینه باتری میتوانید ورژن آدرس های ولت خود را مشاهده کنید.
  3. روی آن یک بار ضربه بزنید. حالا از شما خواسته می شود تا رمز 4 رقمی کیف پول را وارد کنید و یا با اثر انگشت آن را تایید کنید.
حل مشکل صفر شدن تون کیپر

گام دوم: حالا کافی است به آدرس قدیمی سوییچ کنید.

  1. وارد کیف پول تون کیپر شوید.
  2. بالای موجودی یک عبارت نوشته شده که همان آدرس کیف پول است. روی آن بزنید.
  3. حالا میتوانید آدرس v4R2 را مشاهده کنید که به لیست اضافه شده است.
  4. روی این گزینه بزنید تا تمام دارایی های کیف پول قبلی برای شما ظاهر شوند.
حل مشکل صفر شدن تون کیپر

پاسخ به سوالات متداول صفر شدن موجودی TonKeeper

چرا موجودی تون کیپر صفر است؟

دلیل اصلی این مشکل استفاده از فناوری جدید آدرس W5 در تون کیپر است. کیف پول‌های جدید به‌صورت پیش‌فرض با آدرس‌های W5 تنظیم می‌شوند که با نسخه قدیمی v4R2 متفاوت است.

چرا تون کیپر توکن ها رو نمایش نمیده؟

در صورتی که با مشکل صفر شدن موجودی کیف پول در تون کیپر روبه‌رو شده‌اید، نگران نباشید. با فعال کردن مجدد آدرس قدیمی v4R2، می‌توانید به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنید.

چرا موجودی همستر در کیف پول من صفر شده است؟

اگر کیف پول را به روزرسانی نکرده اید ابتدا باید آخرین نسخه را آپدیت و نصب کنید. اگر پس از بازیابی موجودی شما را نشان نمیدهد با استفاده از راهنمای این مقاله میتوانید توکن های خود را پیدا کنید.

چرا تون کیپر صفر است؟

اگر قبلا در کیف پول موجودی داشته اید و بعد از بازیابی تون کیپر صفر است با استفاده از راهنمای این مقاله میتوانید مشکل را برطرف کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
mary
mary
1 روز قبل

این گزینه هایی که میگید اصلا توی ولت نمیاد ک انتخاب کنیم نه گام اول ن دوم

علی
علی
3 روز قبل

سلام من توکن هامو انتقال زدم به تونکیپر الان بعد۵روز هنوز نیومده داخل تونکیپر ممنون میشم راهنمایی کنید مشکلش چیه

وحید
وحید
3 روز قبل

چرا گزینه v4r2 اصلا در تون کیپر من نیست؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  وحید
3 روز قبل

سلام. شاید شما ولت رو اخیرا نصب کرده اید.