وقت خرید آلت کوین در کف قیمت یا سقوط بیشتر

علت ریزش قیمت ارزهای امروز | آیا فرصتی برای خرید است یا نشانه‌ای از افت بیشتر؟

در این مقاله بررسی میکنیم که علت ریزش قیمت ارزهای دیجیتال امروز چه بود؟ ایا این موضوع نشانه ای است برای خرید ارزها در کف قیمت و سپس کسب سودهای چند برابری در رالی صعودی بعدی؟ ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال (TOTAL) در 24 ساعت گذشته به پایین ترین حد چند هفته ای رسیده است. قیمت بیت کوین (BTC) مطابق با نشانه های بازار گسترده تر، به 56650 دلار کاهش یافت.

خرید تتر از پی 98

دلیل پشت پرده سقوط آلت کوین ها چه بود؟

 وزارت دادگستری ایالات متحده انویدیا و سایر شرکت ها را به دلیل نگرانی از اینکه ممکن است این شرکت قوانین ضد تراست را با محدود کردن خریداران از تعویض تامین کنندگان و مجازات کسانی که منحصراً از تراشه های هوش مصنوعی آن استفاده نمی کنند، نقض کند، احضار کرده است. این پیشرفت بر بخش کریپتو تأثیر گذاشت، زیرا ارزش بازار توکن‌های هوش مصنوعی با 7 درصد کاهش به 20.8 میلیارد دلار رسید.

  •  ETF های بیت کوین نقطه ای بالاترین خروجی یک روزه را در بیش از سه ماه به ثبت رساندند. همه ETF های بیت کوین در روز سه شنبه مجموعاً 287 میلیون دلار خروجی ثبت کردند که بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشت.
  • به دلیل افزایش فشار فروش بیت کوین ETF، کل بازار کریپتو 89 میلیارد دلار کاهش یافت.
  • قیمت بیت کوین به 56652 دلار سقوط کرد پس از آن که بیت کوین ETF اسپات به ارزش 287 میلیون دلار در یک روز خارج شد.

رکود بازار کریپتو همچنان ادامه دارد

ارزش کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است، بدون اینکه حتی فرصتی برای بازیابی داشته باشیم. با افزایش بدبینی در بین سرمایه گذاران، آنها به سمت فروش رفتند که در جریان های خروجی کاملا مشهود است.

این فروش منجر به کاهش 89 میلیارد دلاری ارزش قیمت ارزهای دیجیتال شد. در حال حاضر، TOTAL 1.94 تریلیون دلار است که بالاتر از حمایت 1.93 تریلیون دلار است.

از دست دادن این سطح می تواند منجر به کاهش ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به زیر 1.90 تریلیون دلار شود. پس از آن حمایت حیاتی بعدی با 1.86 تریلیون دلار تعیین می شود.

تلاش قیمت بیت کوین برای یافتن پشتیبانی

در چند روز گذشته، قیمت بیت کوین حول سطح حمایت 58200 دلار بود. در نهایت، زمانی که ETF های بیت کوین خروجی به ارزش 287 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته ثبت کردند، به زیر آن سقوط کرد. در حال حاضر، بیت کوین با قیمت 56,650 دلار، در پایین ترین سطح روزانه امروز، به زیر سطح حمایت 55,883 دلار سقوط کرده است.

فروش ETF شانس بازگشت بیت کوین به 60000 دلار را از بین برد و تارگت قیمت بعدی بیت کوین در سناریوی نزولی 55883 دلار پیش بینی شده است. بازگشت از این سطح به مقاومت 58200 دلار محتمل است.

  • اگر پس از بازگشت، صعود به 58200 دلار شکست بخورد، بیت کوین می تواند بالای 55883 دلار تثبیت شود.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments