فرصت خرید دوج کوین در کف

تحلیل تکنیکال دوج کوین: چرا DOGE را در کف قیمت بخریم؟

همانطور که چشم انداز ارزهای دیجیتال در حال تکامل است، شناسایی زمان مناسب برای خرید برای افزایش سود و کاهش ریسک بسیار مهم است. با توجه به جدیدترین داده‌های سنتیمنت، دوج کوین(DOGE) با نسبت MVRV 19.7-% در 30 روز گذشته به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای خرید تعیین شده است. بیایید به دلایلی بپردازیم که چرا دوج کوین یک انتخاب جذاب برای سرمایه گذارانی است که به دنبال کسب سود از دست کم گرفتن فعلی آن هستند.

خرید و فروش پرفکت مانی

آشنایی با نسبت MVRV

نسبت MVRV یک معیار مهم برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است که باید در نظر بگیرند. ارزش بازار فعلی یک ارز دیجیتال را با ارزش آن در زمان آخرین تراکنش مقایسه می کند. نسبت MVRV پایین نشان می دهد که سکه کمتر از ارزش گذاری شده است، که به معنای کاهش ریسک و شانس خرید بالقوه سودآور است.

به دلیل اینکه MVRV دوج کوین در 19.7-٪ است، بسیار کمتر از ارزش گذاری شده است و ریسک کمتری را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند. بنابراین، این یک گزینه عالی برای خرید در کف است.

نمودار جفت ارز DOGE/USDT
نمودار جفت ارز DOGE/USDT

حمایت قوی جامعه

دوج کوین در ابتدا به عنوان یک رمز ارز میم شروع به کار کرد اما به زودی یک پایگاه طرفداران اختصاصی ایجاد کرد. جامعه این میم کوین به شدت درگیر و پرشور صنعت ارزهای رمزنگاری شده است و اغلب برای حمایت از سکه در زمان‌های افت بازار گرد هم می‌آید.حمایت قوی جامعه به عنوان یک شبکه ایمنی عمل می کند و ریسک سرمایه گذاری روی دوج کوین را کاهش می دهد.

تحلیل فاندامنتال دوج
تحلیل فاندامنتال دوج

نقدینگی بالا

دوج کوین به طور مداوم در صدر قرار دارد، در میان ارزهای رمزپایه که از نظر حجم معاملات پیشرو هستند. نقدینگی بالا به این معنی است که میم کوین پیشگام را می توان به راحتی خرید و فروخت بدون اینکه تاثیر قابل توجهی بر قیمت داشته باشد. این باعث می‌شود که میم سکه برتر با مضمون سگ به عنوان یک پتانسیل برای تریدرهای کوتاه‌مدت افزایش پیدا کند تا خرید پایین‌تری را در نظر بگیرند.

نمودار حرارتی نقدینگی دوج کوین
نمودار حرارتی نقدینگی دوج کوین

 پذیرش گسترده

دوج کوین به طور گسترده برای معاملات، اعطای خیریه و انعام در بسیاری از پلتفرم های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. کارمزد پایین آن برای تراکنش ها و زمان های تایید سریع آن را به یک انتخاب قانع کننده برای تراکنش های کوچک تبدیل می کند که سودمندی و ارزش پیشنهادی آن را افزایش می دهد.

تأیید افراد مشهور

دوج کوین به لطف تاییدیه های افراد مشهوری مانند ایلان ماسک، قابل مشاهده است. پست‌های ماسک در رسانه‌های اجتماعی و اظهارات عمومی اغلب منجر به تغییرات قابل توجهی در قیمت‌ها می‌شود و فرصت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران آگاه فراهم می‌کند تا از این تغییرات بهره‌مند شوند.

توییت ایلان ماسک درباره دوج کوین
توییت ایلان ماسک درباره دوج کوین

عملکرد اخیر بازار

قیمت دوج کوین در حال حاضر با قیمت 0.1096 دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته 0.90 درصد کاهش جزئی را نشان می دهد. سکه در هفته و ماه گذشته نیز با چالش‌های بازار مواجه بوده و به ترتیب 12.61 درصد و 25.72 درصد کاهش ارزش داشته است.

عملکرد بازار دوج کوین
عملکرد بازار دوج کوین

براساس داده های به دست امده، دوج کوین  با ارزش بازار 15.86 میلیارد دلار در میان لیست ارزهای دیجیتال برتر قرار دارد. در 24 ساعت گذشته حجم معاملات با 23.76 درصد افزایش به 901.62 دلار رسیده است.

ریسک های احتمالی

اگرچه دوج کوین مزایایی را ارائه می دهد، اما خطراتی مانند نوسان قیمت و حدس و گمان بر اساس روند رسانه های اجتماعی را به همراه دارد. تغییرات نظارتی می تواند بر دوج کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. سرمایه گذاران باید این عوامل را قبل از سرمایه گذاری در نظر بگیرند.

جمع بندی

کاهش 19.7 درصدی نسبت MVRV دوج کوین پتانسیل آن را به عنوان یک گزینه مطمئن برای خرید در کف نشان می دهد. جذابیت سکه برای سرمایه گذارانی که به دنبال کسب سود از تغییرات سریع بازار هستند، در حمایت اجتماعی قابل توجه، نقدینگی فراوان، پذیرش گسترده و تایید چهره های مشهور آن نهفته است.

همیشه مهم است که قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، میزان تحمل ریسک خود را به طور کامل تحقیق و ارزیابی کنید. با دوج کوین، افت فعلی می تواند فرصتی ایده آل برای سرمایه گذاری و تجربه سفر باشد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments