پامپ بیبی دوج

علت پامپ قیمت بیبی دوج در بازار منفی چیست؟ BabyDoge در بایننس لیست میشود؟

در وضعیتی که شاهد افت قیمت بیت کوین و آلت کوین در مارکت ارزهای دیجیتال هستیم بیبی دوج در 24 ساعت گذشته شاهد نوسانات مثبت بوده و بیش از 10 درصد پامپ شده است.

در همین میان بیبی دوج در توییتر ترند شده است و گمانه زنی ها درباره انفجار قیمت بیبی دوج افزایش یافته است. علت اصلی افزایش قیمت ارز BabyDoge این است که این توکن در بازار فیوچرز پرپچوال در صرافی بای بیت لیست شده است. بیبی دوج در واکنش به این خبر شاهد رشد قیمت قابل توجهی بوده است.

پامپ قیمت بیبی دوج

تحلیل تکنیکال نمودار بیبی دوج

یکی از تحلیلگران در توییتر به شکل گیری الگوی مثلث صعودی در نمودار قیمت بیبی دوج کوین اشاره کرده است و معتقد است که انفجار بیبی دوج نزدیک است.

الگوی صعودی بیبی دوج

همانطور که در الگو مشاهده میکنید اگر قیمت بتواند سقف مثلث را بشکند شاهد پامپ قابل توجهی خواهد بود. در این میان در زمان نگارش این مقاله حجم معاملات بیبی دوج شاهد افزایش 400 درصدی بوده است که نشانگر توجه معامله گران، سرمایه گذاران و نهنگ ها به این توکن است.

صرافی بعدی بایننس است؟

حالا تقاضا ها و هیجانات درباره لیست شدن بیبی دوج در بایننس در شبکه های اجتماعی بالا گرفته است. یکی از کاربران در توییتر نوشت:

صرافی بعدی که بیبی دوج را لیست میکند بایننس یا کوین بیس؟

بدون شک وقتی بیبی دوج در واکنش به خبر لیست شدن در بازار فیوچرز صرافی بای بیت به این شکل واکنش نشان داده است، لیست شدن آن در بایننس میتواند همان انفجاری باشد که هولدرهای بیبی دوج در انتظار آن هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments