بازی های تلگرامی مشابه نات کوین

کدام بازی تلگرام میتواند نات کوین بعدی باشد؟

دنیای بازی های دیجیتال روز به روز در حال آپدیت شدن و پیشرفت است و تعداد علاقه مندان به این بخش بازی های تلگرام هیجان انگیز در حال افزایش است. کاربران تلگرامی به خصوص دسترسی به این سبک بازی های تپ تو ارن (tap to earn) بازی هایی که روی صفحه ضربه میزنید و درامد کسب میکنید را دارند و محبوبیت این بازی ها در نسل جوان روز به روز بیشتر میشود.
بازی نات کوین معروف ترین و اولین بازی در این سبک میلیون ها کاربر داشته و بالاخره در صرافی ها لیست شد اما آیا دیگر بازی های ترند شده هم مثل نات کوین بازدهی خواهند داشت و روزی در صرافی ها لیست میشوند؟ ایا این بازی ها مناسب کسب درآمد هستند؟  در این مقاله ما تمام بازی های تلگرام و بهترین و ترندترین آنهارا را بررسی میکنیم.

بازی همستر کامبت

ربات همستر کامبت، یک بازی مبتنی بر بلاکچین است که بر روی تلگرام به عنوان یک بازی ارز دیجیتال تلگرام فعالیت می‌کند. در این بازی، شما می‌توانید با پرورش و ارتقای همستر خود، توکن‌های بازی به نام (HKC) را کسب کنید.

این توکن‌ها، دارای ارزش واقعی هستند و می‌توان آن‌ها را به سایر ارزهای دیجیتال یا پول نقد تبدیل کرد.

زمان دقیق لیست شدن همستر کمبت و ایردراپ آن هنوز معلوم نیست ولی به زودی اعلام خواهد شد.

بازی همستر کامبت

همستر کمبات(Hamster Combat) نوعی پروژه و ایردراپ جدید تلگرام است و یکی از بازی های لیست شده تلگرام که در آن کاربران تلگرامی می‌توانند یک صرافی ارز دیجیتال انتخاب کنند و با همستر خود ریاست ان را بر عهده بگیرند.پس از آن باید روی همستر در صفحه کلیک کنند تا از طریق سکه‌های درون بازی سود بدست آورند.

همستر کامبت یک بازی رایگان در تلگرام است که در آینده نزدیک به دلیل خلاقیت تیم آن و اپدیت های جدیدش، امکان لیست شدن در صرافی‌های مختلف را خواهد داشت. بازی همستر کامبت به صورت رسمی در 25 ماه مارس منتشر شد و در حال حاضر بیشتر از 1 میلیون کاربر فعال دارد.

ویژگی های بازی همستر کمبات

در همستر کامبت ، بازیکنان در عرصه های مختلف می جنگند و انواع همسترها را کنترل می کنند. هر همستر توانایی های منحصر به فرد و سبک مبارزات خود را دارد، از سرعت و قدرت متفاوت گرفته تا انجام حرکات ویژه.یکی از مهمترین ویژگی های همستر کامبت ، تاکید آن بر استراتژی و مهارت است. بازیکنان باید یاد بگیرند که حرکات حریف خود را پیش بینی کنند ، حملات و دفاع های خود را با دقت انجام دهند و سرعت واکنش خود را بالا ببرند.

علاوه بر نبردهای استاندارد یک به یک ، همستر کامبت همچنین انواع مختلفی از حالت ها و چالش های دیگر را برای سرگرمی بازیکنان ارائه می دهد. این حالت ها شامل مسابقات ، آزمایش های زمانی ، حالت بقا و موارد دیگر است. بازیکنان همچنین می توانند همسترهای خود را با لباس ها ، لوازم جانبی ارتقا بدهند و یک سبک اختصاصی برای خودشان داشته باشند.

بازی کتیزن (Catizen)

بازی کتیزن، یک بازی جدید مبتنی بر بلاک‌چین Ton است و یک بازی تلگرامی ارز دیجیتال که به تازگی معرفی شده است و توجه بسیاری از کاربران تلگرام را به خود جلب کرده است.این بازی که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد، به کاربران امکان می‌دهد تا با انجام وظایف مختلف و شرکت در رویدادها، توکن‌های ماهی (FISH)  را به دست آورند.

علاوه بر این، یک برنامه ایردراپ رایگان بازی کتیزن در نظر گرفته شده است که به کاربران جدید امکان می‌دهد تا بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه‌گذاری اولیه، FISH رایگان دریافت کنند. بازی کتیزن بسیار ساده است و شما با مراقبت از گربه‌های دوست‌داشتنی می‌توانید ارز دیجیتال TON رایگان کسب کنید. داستان اصلی بازی کتیزن به این شکل است که شما با ارتقای گربه‌های خود می‌توانید جایگاه بهتری در جدول کاربران این بازی کسب کنید و در نهایت در ایردراپ آینده، توکن‌ها و جوایز بیشتری به دست خواهید آورد.

بازی کتیزن

ویژگی بازی کتیزن

بازی کتیزن 2 توکن دارد. یکی از کوین‌های تلگرامی اصلی بازی لوگوی پنجه گربه دارد. یکی دیگر از کوین‌های بازی Fish نام دارد که با انجام کارهای مختلف می‌توانید ماهی ها را برای تغذیه گربه ها بدست آورید. طبق گفته برخی از علاقه‌مندان به این بازی، کوینی که در آینده به صورت رسمی لیست خواهید شد، کوین پنجه است.در طول بازی بعضی افراد با زبان‌های مختلف وارد اتاق می‌شوند و گربه‌ها را در آغوش می‌گیرند. این افراد باعث می‌شوند که کوین پنجه به دست آورید. هر چقدر که گربه‌های خود را ارتقا دهید می‌توانید کوین‌های بیشتری بدست آورید.

بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit)

بازی راکی ربیت یک بازی جدید مبتنی بر بلاک چین TON است که کاربران می توانند با استخراج توکن های راکی ​​و انجام فعالیت های مختلف در بازی کسب درآمد کنند. این بازی تازه راه اندازی شده به سرعت در حال جذب کاربران است و گیم پلی مشابه همستر کامبت دارد و به رقیب آن بدل شده است. در راکی ​​رابیت، کاربران نقش یک خرگوش را بر عهده می گیرند که باید با استخراج سکه و انجام کارهای مختلف، ثروت خود را افزایش دهد، این خرگوش در نبرد ها شرکت میکند، ارتقا پیدا میکند، ورزش میکند و کارت های آن هم کارتهای ورزشکاری هستند که میتوانید پرافیت خود را در بازی بالا ببرید.

بازی راکی ربیت

بازی بیبی دوج (BabyDoge)

اسم بازی جدید بیبی دوج در تلگرام BabyDoge PAWS Clicker است. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا شخصیت‌ها را مطابق سلیقه خود ایجاد کنند، جایزه و پاداش کسب کنند و کیف پول ارز دیجیتال را به ربات خود متصل کنند.BabyDoge بازی تلگرام موردانتظار خود را با نام BabyDoge PAWS Clicker در تاریخ 24 تیر 1403 راه اندازی کرد. قبلا تیم توسعه وعده راه اندازی بیبی دوج در تلگرام را داده بود. ساختار بازی بیبی دوج خیلی شبیه همستر است. در این بازی باید سکه های PAWS را جمع آوری کنید و میتوانید لول خود را ارتقا دهید و سود ساعتی هم کسب کنید.

بازی بیبی دوج

بازی تپ سوآپ (Tapswap )

تپ سوآپ (TapSwap) یک پروژه در بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شبیه به نات کوین است. هر دو از یک بازی ماینینگ ساخته شده بر تلگرام برای جذب کاربران استفاده می‌کنند. تفاوت اصلی این دو بازی در فناوری بلاک چین است که نات کوین روی بلاک چین تون (Ton ) عمل میکند در حالی که تپ سواپ از شبکه سولانا (Solana ) استفاده می‌کند.

بازی تپ سوآپ

شما با انجام این بازی میتوانید  توکن‌های تپ (TAPS) کسب کنید. از طریق ضربه زدن مکرر روی ربات شما امتیاز کسب کنید و رتبه شما در بین دیگر تپرها تعیین می‌شود. این ربات برای استفاده عموم آزاد است و بدون دانش خاصی میتوانید از آن استفاده کنید.تپ سوا‌پ اکنون ۱۷ میلیون بازیکن دارد.

ویژگی های بازی تپ سوآپ

توکن Taps توکن بومی شبکه تپ سوآپ است با حداکثر مقدار ۱ میلیارد توکن که در تراکنش ها ثبت شده است. این توکن ها قبلا لیست شده اند و در حال حاضر قیمت هر واحد تپ(XTP) معادل ۱.۵۷ NGN است. ارزش هر واحد تپ(XTP) برابر با ۱.۷۱ NGN می‌باشد. شرکت کنندگان در ماینینگ یا استخراج Tapswap می‌توانند سکه‌های به‌دست‌آمده خود را به توکن‌های واقعی Tap تبدیل کنند که می‌توانند آن‌ها را بفروشند یا هولد کنند.

این پروژه همچنین ۵۰ درصد از توکن‌ها را به اعضای فعال جامعه، ۳۰ درصد را به خزانه برای توسعه پلتفرم و مابقی را به تیم، مشاوران و پشتیبانی نقدینگی اختصاص داده است.

معرفی بازی یس کوین تلگرام

پروژه یس کوین تلگرام همانند بازی نات کوین یک ربات تلگرامی است که کاربران در آن با کلیک بر روی صفحه گوشی خود می‌توانند توکن‌های پروژه را استخراج کنند. هرچه بیشتر در ربات بازی سکه جمع‌آوری کنید، یس کوین بیشتری به دست خواهید آورد

.پروژه یس کوین تلگرام فقط به جمع‌آوری سکه محدود نمی‌شود. این بازی فرصت‌های متعددی را برای کسب درآمد بیشتر به شما ارائه می‌دهد. با ارتقای سطح خود و انجام وظایف مختلف، می‌توانید میزان یس کوین استخراج شده را افزایش دهید. علاوه بر این، یس کوین سیستمی مبتنی بر دعوت دوستان را نیز در نظر گرفته است که با دعوت هر دوست به بازی، شما و دوستتان پاداش یس کوین دریافت خواهید کرد.

یس کوین

 ویژگی های بازی Yescoin

🔸کاربران پروژه یس کوین تلگرام می‌توانند با کمک به دوستان خود سطح خود را ارتقا بدهند، یس کوین ‌های بیشتری به دست آورند. همچنین با عضویت در گروه‌های مختلف این بازی، تعامل با دیگر بازیکنان، تبادل استراتژی‌های کسب درآمد و شرکت در مسابقات هیجان‌انگیز میتوانید یس کوین‌های بیشتری کسب کنید.

یس کوین تلگرام یک پروژه مبتنی بر ربات تلگرام است که به کاربران امکان می‌دهد با انجام فعالیت‌های مختلف، توکن‌های یس کوین را جمع‌آوری و کسب درآمد کنند. این پروژه شباهت‌هایی به بازی نات کوین دارد، اما از برخی جهات نیز با آن متفاوت است. پروژه یس کوین تلگرام دارای جوامع فعال در تلگرام و حتی  اینستاگرام و توییتر است.

تیم توسعه‌دهنده Yescoin به طور مرتب در حال به‌روزرسانی و بهبود بازی هستند. آن‌ها با انتشار نقشه راه و ارائه گزارش‌های منظم از پیشرفت پروژه، شفافیت لازم را برای کاربران ایجاد می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که تیم پروژه یس کوین تلگرام متعهد به توسعه بلندمدت این پروژه است.

ایردراپ مونوریکس

مونوریکس (Monorix)، یک ارز دیجیتال جدید در شبکه اتریوم (ETH) است که اخیراً معرفی شده است. این ارز دیجیتال دومین پروژه از پروژه‌های بلاکچین تون کوین تلگرام محسوب می‌شود. آغاز استخراج این ارز دیجیتال نشان از شروع فعالیت‌های ماینینگ آن داده است. این ارز فعالیت‌های ماینینگ خود را آغاز کرده و از این رو، فرصتی برای شرکت در ابتدایی‌ترین فعالیت‌های ماینینگ این پروژه را فراهم می‌سازد.

مونرو یکی از آن ارزهای دیجیتال است که عمدتاً به دلیل ارائه قابلیت‌ حفظ حریم خصوصی در بلاکچین خود، محبوبیت قابل‌توجهی بین کاربران دنیای رمز ارزها پیدا کرده است. مونرو که با نماد XMR در بازار رمز ارزها خریدوفروش می‌شود، یک شبکه منبع‌باز است که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. بلاکچین این رمزارز طوری طراحی شده که اطلاعات در آن مخفی باشد. در واقع شبکه مونرو جزئیات تراکنش‌های شبکه از جمله؛ هویت فرستنده و گیرنده و مقدار هر تراکنش را با پنهان‌کردن آدرس‌های طرفین آن تراکنش، ناشناس می‌سازد.

بازی میم فای (MemeFi )

پروژه میم فای (MemeFi) تلگرام در هسته خود، ترکیبی هیجان انگیز از نبردهای PvP (بازیکن در برابر بازیکن) و PvE (بازیکن در برابر محیط) را ارائه می‌دهد. در این نبردها، clanهای مختلف با یکدیگر روبرو می‌شوند و برای تصاحب منابع، قلمرو و قدرت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. با الهام از فرهنگ غنی میم‌ها، شخصیت‌ها، توانایی‌ها و دشمنان منحصر به فردی را به بازی خود اضافه کرده است که بازی را به شدت جذاب و سرگرم‌کننده می‌کند.

میم فای یک پروژه پویا و نوآورانه است که هدف آن انقلابی در دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) با ادغام قدرت میم ها و فرهنگ عامه در دنیای فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین است.

این پروژه که در جامعه رمزنگاری مورد توجه و توجه قابل توجهی قرار گرفته است، به دنبال استفاده از ماهیت همه گیر و محبوب میم کوین ها برای ایجاد یک پلتفرم منحصر به فرد و جذاب است که کاربران را قادر می‌سازد ضمن شرکت در فعالیت‌ها و تراکنش‌های مبتنی بر میم، جوایز و مشوق‌هایی کسب کنند. 

ویژگی های بازی میم فای(Memefi)

علاوه بر هیجان نبردها، پروژه MemeFi به بازیکنان فرصتی برای کسب درآمد از طریق توکن درون بازی خود به نام MEMEFI ارائه می‌دهد. این توکن نه تنها به عنوان پاداش برای فعالیت‌های درون بازی، مانند پیروزی در نبردها و انجام ماموریت‌ها، قابل دریافت است، بلکه می‌توان از آن برای خرید آیتم‌های درون بازی، ارتقای شخصیت‌ها و مشارکت در تصمیم گیری‌های حاکمیتی بازی نیز استفاده کرد.

پروژه میم فای

پروژه MemeFi با ارائه بازی جذاب، اقتصاد درون بازی پویا و جامعه‌ای پرشور، خود را به عنوان یک پلتفرم نوظهور در دنیای بازی‌های بلاکچینی معرفی می‌کند. این بازی نه تنها برای طرفداران بازی‌های جنگی و استراتژی، بلکه برای علاقه مندان به فرهنگ میم و دنیای کریپتو نیز جذاب خواهد بود. MemeFi برای قدرت بخشیدن به اقتصاد درون بازی و پاداش دادن به بازیکنان از دو توکن کلیدی MEMEFI و PWR استفاده می‌کند.

بازی فرست فیشر(First fisher)

پروژه فرست فیشر یک بازی تلگرامی است که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است و شما روزانه با مراجعه به این ربات و با یک کلیک ساده می‌توانید ماهیگیری کنید و بابت ماهی هایی که به دست می‌آورید، مقداری ارز Dzook به شما داده می‌شود که می‌توانید آن را به ارز FTN تبدیل کنید و آن را به فروش برسانید.

فرست فیشر

ایردراپ بلوم (Blum)

سازندگان این پروژه اعلام کردند که بلوم دارایی های معاملاتی را مستقیماً از کیف پول های رمزنگاری متا تسک (MetaMask ) یا تراست والت (TrustWallet) پشتیبانی می کند. علاوه بر این، پلتفرم به طور خودکار توکن‌ها را فهرست می‌کند، از قبل بررسی نقدینگی انجام می‌دهد و داده‌ها را از مبادلات و پروتکل‌ها جمع‌آوری می‌کند.

ایردراپ بلوم

خود این پلتفرم در حال حاضر در مینی اپلیکیشن تلگرام موجود است، جایی که مزرعه Blum Points در دسترس است و نسخه موبایلی آن در آینده منتشر خواهد شد.

با شرکت در پروژه Blum می‌توانید به صورت رایگان توکن های بلوم را به صورت روزانه دریافت کرده و با دعوت دوستان خود به این پروژه و انجام بازی مدنظر در بازی می‌توانید ارز بلوم بیشتری را مانند دیگر پروژه های میم کوین به دست آورید.

ایردراپ ایکس بلست (xblast)

ایکس بلست(xBlast)، یک برنامه غیر متمرکز وب ۳ است که بر روی شبکه Blast Layer2 در تلگرام ساخته شده است. xBlast که تنها پنج روز پیش راه اندازی شد، فرصتی منحصر به فرد برای کاربران اولیه فراهم می کند تا در یک پروژه ماینینگ رایگان با پتانسیل بسیار زیاد شرکت کنند. مزایای کامل پروژه های غیر متمرکز، از جمله عملکرد زنجیره ای و اقدامات امنیتی را ارائه می دهد.

ایکس بلست

برای دریافت توکن های XBL به سادگی با شرکت در فرآیند استخراج، که می تواند از طریق یک فرآیند ایجاد حساب کاربری ساده شروع به ماین کردن کنند.

راه‌اندازی xBlast نقطه عطف مهمی در دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) است و پتانسیل راه‌حل‌های نوآورانه را در فضای کریپتو نشان می‌دهد. با پیوستن کاربران بیشتری به انجمن xBlast، این پلتفرم آماده است تا نحوه تعامل افراد با ارزهای دیجیتال و کسب درآمد را دوباره تعریف کند.

جمع بندی

سعی کردیم در این مقاله به صورت جامع و کامل تمام بازی های منتشر شده از قبل تا به الان را معرفی کنیم، اما این پایان بازی های ضربه ای برای کسب درامد و جامعه رو به رشد tap to earn نیست و پس از این بازی های بسیاری بر روی تلگرام اجرا خواهند شد.

اما اینکه کدام بازی را انتخاب کنید یا همه آنهارا انتخاب کنید بستگی به شما دارد! پیشنهاد میکنیم با توجه به علاقه خودتان بازی انتخاب کنید که صرفا برای کسب درامد با اجبار پای آن ننشنید و باعث سرگرمی شما هم بشود. لطفا در قسمت دیدگاه ها بنویسید کدام یک از این بازی ها و نحوه استخراج آنرا در مقاله بعدی برایتان توضیح دهیم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments