سکه یا پروفیت در راکی ربیت

در بازی راکی ربیت چه چیزی مهم است؟ سکه یا پروفیت؟

آیا می خواهید با از ایردراپ راکی ربیت بیشترین سود را ببرید؟ میخواهید بدانید در راکی رابیت چی مهم است؟ در این مقاله برای افزایش سود و سکه در بازی خرگوش تلگرام ترفندهایی را به شما آموزش میدهیم.

همانطور که میدانید تاریخ رسمی لیست شدن راکی ربیت اعلام شده است. به همین دلیل مهم است بدانید که در زمان باقی مانده باید روی چه مواردی در بازی تمرکز کنید. 

در بازی راکی رابیت چه چیزی مهم است

مهم ترین سوالی که به ذهن هر کسی که این ربات را بازی میکند مشغول می کند این است که در راکی رابیت چی مهم است. اگر هنوز بازی راکی ربیت را شروع نکرده اید روی دکمه زیر بزنید و وارد ربات شوید.

تعامل با بخش های مختلف ربات برای بازیکنانی که قصد دارند از ایردراپ سود ببرند خیلی مهم است. هرچه شما تعامل بیشتری با بخش های مختلف بازی داشته باشید سکه های بیشتری جمع می کنید و در ایردراپ سود بیشتری می گیرید. برای آموزش بازی راکی رابیت روی لینک مشخص شده بزنید.

  •  جوایز روزانه: بازیکنان تشویق می توانند پازل‌های روزانه انیگما را حل کنند و ترکیب کارت های هر روز را بخرند تا تعداد سکه‌هایشان افزایش پیدا کند. این فعالیت‌ها برای پاداش دادن به بازیکنان طراحی شده‌اند که بدون شک سهم دریافت ایردراپ آنها را افزایش می‌ دهد.
  • پاداش دعوت: راکی ​​رابیت همچنین از طریق سیستم ارجاع خود بر رشد جامعه تاکید دارد و به بازیکنان برای دعوت دوستان پاداش می دهد. 
  • تسک های روزانه: یک سری تسک های روزانه هم در ربات هست که میتوانید با انجام آنها سکه پاداش بگیرید. مثلا تعامل با حساب های راکی ربیت در شبکه های اجتماعی یک نمونه از این تسک ها است.
جمع کردن سکه در راکی ربیت

چطور تعداد سکه بیشتری در راکی ربیت جمع کنیم؟

بهترین راه برای به دست آوردن بیشتر توکن های خرگوش راکی ربیت درگیر شدن حداکثری با قسمت های مختلف این بازی است. به عنوان مثال، فراموش نکنید که هرچند ساعت یک بار بازی را باز کنید تا سکه های استخراج شده را جمع آوری کنید. قبلا باید هر سه ساعت به ربات سر میزدید ولی الان هر 12 ساعت یک بار ربات را باز کنید کافی است.

شما میتوانید با ضربه زدن روی خرگوش در مدت زمان کوتاهی تا حد امکان سکه جمع آوری کنید. جوایز روزانه را فراموش نکنید که هر روز بیشتر می شوند. در نهایت تا جایی که ممکن است کارت بخرید تا سود ساعتی یا نرخ استخراج سکه ها را بالا ببرید و سکه های بیشتری را حتی زمانی که در بازی نیستید جمع کنید.

می توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید تا از پاداش های ارجاع در راکی ​​رابیت استفاده کنند. در بخش بوست بازی هم می توانید سکه هایی را برای بهبود تجربه بازی خود و جمع آوری سکه های بیشتر خرج کنید.

خرید تتر پی98

در راکی رابیت سکه مهم است یا پروفیت

اگرچه در شبکه های اجتماعی به صورت رسمی و به صراحت توضیح داده نشده است، اما از بحث های جامعه و مکانیک بازی این را میفهمیم که توزیع ایردراپ به احتمال خیلی زیاد بر اساس موجودی سکه هر بازیکن در بازی است. این روش مشوق مشارکت و درگیری فعال با ویژگی‌های بازی مانند پازل‌های انیگما و ترکیب‌های کارت ها است که فرصت‌های روزانه را برای افزایش دارایی سکه‌های فرد ایجاد میکنند.

برخلاف بازی همستر کمبات که بارها تاکید کرده که پروفیت از سکه مهم تر است بازی راکی ربیت برعکس این را نشان میدهد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پروفیت بیشتر در نهایت منجر به سکه بیشتر میشود. چون هرچی سود ساعتی بیشتری داشته باشید سکه های بیشتری را در روز استخراج میکنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نیروان
نیروان
5 روز قبل

هنوز میشه این بازی شروع کرد یا زمانش گذشته؟

آقاپسر
آقاپسر
5 روز قبل

اعلام نشده کی لیست میشه.

پگاه
پگاه
5 روز قبل

بالاخره پروفیت مهم تره یا سکه؟