آلت کوین هایی ک نهنگ ها میخرند

نهنگ ها کدام ارزهارا برای سرمایه گذاری انتخاب میکنند؟ ( 4 شهریور 1403)

سرمایه گذاران بزرگ در دنیای ارزهای دیجیتال اغلب استراتژی های خود را مخفی نگه می دارند. با این حال، برخی از آلت کوین ها در حال حاضر توجه نهنگ ها را به خود جلب کرده است. در این مقاله، 6 ارز دیجیتال برتر را که توسط  نهنگ ها جمع‌آوری می‌شوند و راه را برای رشد هموار می‌کنند، پیدا کنید.

این مقاله مناسب کسانی است که میخواهند از نوسانات بازار کریپتو جلوتر بمانند.بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در این هفته بهبود قابل توجهی را نشان داده است که با افزایش 4 درصدی سرمایه مواجه شده است. این بازگشت نهنگ‌های کریپتو را به جمع‌آوری آلت‌کوین‌های مختلف سوق داده است که نشان‌دهنده قصد آن‌ها برای سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای پر سود با بهبود شرایط بازار است.

نهنگ ها ارز اکسلر(AXL) میخرند!

اکسلر(AXL)

اکسلر(AXL) در حال حاضر بین 0.4982 دلار و 0.66 دلار معامله می شود که افزایش اخیر 16.91 درصدی پتانسیل آن را برای رشد قابل توجه نشان می دهد. با وجود رکود اخیر، اکسلر در آستانه یک شکست بزرگ است. با مقاومت 0.6447 دلار و هدف 0.7395 دلار، این کوین می تواند به رشد قابل توجه 30 درصدی دست یابد.

چارت ماهانه قیمت ارز اکسلر AXL

RSI فعلی 68.78 و استوکاستیک در 98.55 نشان دهنده یک احساسات صعودی قوی هستند که نشان می دهد AXL برای یک رالی صعودی قدرتمند آماده است. با بهبود شرایط بازار، اکسلر می تواند به خوبی از سطوح مقاومت فعلی پیشی بگیرد و بازدهی چشمگیر ارائه کند.


🐬 نهنگ ها در حال هولد کدام ارزها برای شهریور ماه هستند؟


ارز ترون(TRX) اخیرا به سبد خرید نهنگ ها اضافه شده است!

ارز ترون(TRX)

ترون (TRX) بین 0.13 تا 0.16 دلار معامله می شود که با نزدیک به 20 درصد رشد در هفته گذشته و 16 درصد در ماه گذشته، بهبود قابل توجهی را نشان می دهد. این کوین به سطح مقاومت اصلی خود یعنی 0.14 دلار نزدیک می شود و شکست موفقیت آمیز بالاتر از این می تواند TRX را در مسیر 0.15 دلار قرار دهد که نشان دهنده 10 درصد سود اضافی است.

چارت ماهانه قیمت ارز ترون TRX

حمایت در 0.12 دلار یک شبکه ایمنی ایجاد می کند، در حالی که رشد ثابت این توکن در طول شش ماه نشان دهنده قدرت زیربنایی قوی است. با حرکت مثبت و چشم انداز بازار مطلوب، ارز ترون موقعیت خوبی برای یک شکست قابل توجه و ادامه مسیر صعودی دارد.

نهنگ ها مدتی است که اوندو (ONDO) می خرند!

اوندو(ONDO)

اوندو(ONDO) در حال حاضر در محدوده 0.65-0.78 دلار معامله می شود، با شاخص های اخیر که نشان می دهد این آلت کوین برای یک رالی قابل توجه آماده است. افزایش 74.75 درصدی در شش ماه گذشته نشان دهنده پتانسیل رشد بلندمدت آن است.

چارت ماهانه قیمت ارز اوندو ONDO

اگر اوندو از مقاومت 0.82 دلار عبور کند، می تواند سطح بعدی را در 0.92 دلار هدف قرار دهد، یک افزایش بالقوه تا 23%. شاخص قدرت نسبی 58.08 نشان‌دهنده شتاب صعودی رو به رشد است و علیرغم سیگنال‌های متفاوت اخیر، سکه در موقعیت مناسبی برای بازگشت قوی قرار دارد. با همسو شدن شرایط بازار، اوندو می تواند دستاوردهای قابل توجهی داشته باشد و به ارتفاعات جدیدی برسد.

پالیگان (MATIC) مورد توجه نهنگ ها واقع شده است!

پالیگان (MATIC)

پالیگان در این هفته توجه نهنگ ها را به خود جلب کرده است زیرا دارندگان توکن برای گذر از MATIC به POL که برای 4 سپتامبر تعیین شده است آماده می شوند.توکن متیک افزایش دو رقمی سرمایه‌گذاران بزرگی را به خود جلب کرده است، به طوری که تعداد آدرس‌های نهنگی که بین 1000000 تا 100000000 توکن متیک دارند به بالاترین سطح یک ماهه 316 رسیده است.

انباشت نهنگ های پالیگان MATIC

نهنگ ها لایت کوین (LTC) جمع آوری میکنند!

لایت کوین (LTC)

در طول هفته، لایت کوین (LTC) افزایش قابل توجهی در انباشت نهنگ را تجربه کرد. داده‌های اینتو د بلاک نشان می‌دهد که جریان خالص دارندگان بزرگ این توکن در هفت روز گذشته 141 درصد افزایش یافته است. دارندگان بزرگ به عنوان آدرس‌هایی تعریف می‌شوند که بیش از 0.1 درصد از عرضه در گردش یک دارایی را در اختیار دارند. جریان شبکه دارندگان بزرگ فعالیت های خرید و فروش این کیف پول ها را دنبال می کند.

انباشت نهنگ های لایت کوین و جریان ورودیLTC

وقتی این معیار افزایش می یابد، نشان می دهد که نهنگ ها سکه های بیشتری انباشته می کنند، که یک شاخص صعودی است که اغلب سرمایه گذاران خرد را به دنبال کردن آن سوق می دهد. یک جهش مثبت در جریان خالص دارندگان بزرگ نشان دهنده خوش بینی فزاینده در بین سرمایه گذاران اصلی است که نشان دهنده پتانسیل رشد آتی است.در حال حاضر، لایت کوین با قیمت 64.08 دلار معامله می شود. اگر جمع اوری یا انباشت نهنگ ادامه یابد، قیمت می تواند به بالای 70 دلار برسد و به طور بالقوه به 73.87 دلار برسد.

اتریوم (ETH) آلت کوین برتر مورد علاقه نهنگ ها

اتریوم (ETH)

با وجود مقاومت در سطح قیمت 2700 دلار، نهنگ های اتریوم (ETH) همچنان به افزایش ذخایر خود ادامه می دهند. در حال حاضر، اتریوم با قیمت 2,760 دلار معامله می شود و قیمت آن از 9 آگوست در کانال محدودی حرکت می کند، با مقاومت در 2,715 دلار و یافتن حمایت در 2,538 دلار. این حرکات بی روند تاثیری روی انباشت نهنگ های اتریوم نگذاشته است. به گفته سنتیمنت، تعداد آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین 10000 تا 100000 اتریوم دارند به 1008 رسیده است که بالاترین سطح در بیش از یک ماه گذشته است.

انباشت نهنگ های اتریوم ETH

این انباشت ثابت نشان می دهد که این دارندگان بزرگ نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند، حتی اگر دارایی با سطوح مقاومت کلیدی روبرو شود.

جمع بندی

چشم انداز فعلی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال پر از فرصت های بالقوه است، آلت کوین های منتخب معرفی شده در این مقاله در داده های هشدار نهنگ با پتانسیل واقع شده اند. هر یک از این آلت کوین ها شاخص‌های امیدوارکننده‌ای را برای رشد قابل‌توجهی نشان می‌دهند.

در حالی که استراتژی‌های دقیق سرمایه‌گذاران بزرگ ممکن است به شدت محافظت شود، روندهای مثبت و سیگنال‌های صعودی در این ارزهای دیجیتال برتر، چشم‌اندازهای هیجان‌انگیزی را برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در پویایی بازار در حال تحول هستند، ارائه می‌دهد. آگاه بودن و هوشیاری می تواند سودمند باشد زیرا این سکه ها به سمت افزایش قیمت و ثبت اوج جدید حرکت می کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments