زمان لیست شدن بلوم

حمایت بایننس از بلوم و فعالسازی ایردراپ: ارز Blum کی لیست میشود؟

فضای ارزهای دیجیتال با پروژه‌های نوآورانه و فرصت‌های فریبنده هم برای سرمایه‌گذاران باتجربه و هم برای تازه واردان به رشد خود ادامه می‌دهد. یکی از این پروژه ها که اخیرا سر و صدای زیادی ایجاد کرده، Blum است که یک صرافی غیرمتمرکز میباشد. با حمایت بایننس لبز (Binance Labs) و پایگاه کاربران به سرعت در حال رشد، Blum آماده تبدیل شدن به یک آلت کوین اصلی در دنیای ارزهای دیجیتال است. 

ایردراپ بلوم چیست و چطور آن را دریافت کنیم؟

بلوم

بلوم یک صرافی غیرمتمرکز است که گزینه‌های معاملاتی را برای توکن‌ها از پلتفرم‌های متمرکز و غیرمتمرکز ارائه می‌دهد. هدف آن رسیدگی به مسائل رایج  تریدرها در مبادلات سنتی با ارائه یک تجربه معاملاتی یکپارچه و طیف گسترده ای از گزینه های معاملاتی، از جمله معاملات آتی است.

بلوم با اجازه دادن به کاربران برای خرید هر کوین از هر شبکه ای بدون نگهداری وجوه کاربر، خود را متمایز می کند، بنابراین امنیت و کنترل کاربر را افزایش می دهد.


⛱🅱️ایردراپ blum چیست | آموزش استخراج و افزایش سرعت استخراج بلوم⛱🅱️


اکوسیستم بلوم توسط  تلگرام پشتیبانی می شود و کاربران در سراسر جهان به راحتی به آن دسترسی دارند. شرکت‌کنندگان می‌توانند در BlumCryptoBot ثبت نام کنند، از طریق فعالیت‌های مختلف امتیاز کسب کنند و این امتیازات را به توکن‌های Blum تبدیل کنند.

آیا ارز بلوم کلاهبرداری است؟

یک عامل کلیدی که به اعتبار بلوم کمک می کند، پشتیبانی آن توسط آزمایشگاه بایننس است. بایننس، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در سطح جهان، فرآیند انتخاب دقیقی برای پروژه‌های پشتیبانی شده خود دارد. مشارکت بایننس لبز نه تنها لایه‌ای از اعتماد را اضافه می‌کند، بلکه آینده درخشانی را برای بلوم در بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد.

چرا ایردراپ بلوم از دیگر بازی های تلگرام بهتر است؟

بازی های تلگرامی اخیرا محبوبیت زیادی در بین علاقه مندان به کریپتو پیدا کرده است و بازی هایی مثل همستر کمبت، تپ سواپ و در حال حاضر ایردراپ محبوب بلوم، بهترین این بازی ها هستند و بر اساس اطلاعات وب سایت رسمی بلوم این پلتفرم دارای چندین مزیت از جمله:

 استفاده آسان: Blum به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن برای همه افراد، از جمله مبتدیان در دنیای کریپتو، آسان باشد. لازم نیست بلاک چین ها را تغییر دهید، هزینه های گاز رمزی بالا را تحمل کنید یا منتظر تایید تراکنش باشید که زمان زیادی طول می کشد.

 تراکنش‌های P2P محلی: بلوم به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را با ارز محلی خود معامله کنند، در نتیجه طیف وسیع‌تری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری را باز می‌کنند.

 تجارت از طریق تلگرام: بلوم یک تجربه منحصر به فرد را از طریق یک برنامه کوچک در تلگرام ارائه می دهد. بلوم که مجهز به طراحی اول موبایل و مکانیزم گیمیفی شده یکپارچه است، تجارت کریپتو را لذت بخش تر و قابل دسترس تر می کند.

 تبادل غیرمتمرکز: بلوم مزایای CEX و DEX را ترکیب می کند. این پلتفرم از یک دفترچه سفارش خارج از زنجیره استفاده می کند، اما همچنان معاملات را در زنجیره تسویه می کند و امنیت و شفافیت را افزایش می دهد.

🔺بلوم همچنین از MPC یا خود حضانت پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا به طور مستقیم از کیف پول هایی مانند Trust Walletتراست ولت و MetaMask متا تسک در یک تراکنش واحد تجارت کنند.

چطور در ایردراپ بلوم شرکت کنیم؟

برخی نیازهای مشارکت ممکن است متفاوت باشد، بنابراین جدیدترین دستورالعمل‌ها را باید از کانال‌های رسمی Blum دریافت کنید. با این حال، به طور کلی، airdrops شامل وظایفی مانند:

پیوستن به رسانه های اجتماعی بلوم: به رسانه های اجتماعی بلوم مانند تلگرام، ایکس (توییتر سابق) یا دیسکورد بپیوندید.

وظایف روزانه را کامل کنید: وظایف ممکن است شامل بازتوییت کردن یک پست یا دعوت از دوستان برای پیوستن به انجمن باشد.

نگه داشتن مقدار مشخصی از ارز دیجیتال دیگر: ایردراپ ها گاهی به دارندگان توکن های خاصی مانند بایننس کوین BNB یا تتر USDT داده می شود.

آخرین اخبار بلوم را از کجا پیگیری کنیم؟

برای افزایش شانس شرکت در ایردراپ، با آخرین اطلاعات در سایت پی 98 و کانال تلگرامی پی 98 با ما همراه باشید. در اینجا هچنین برخی از منابع معتبر آورده شده است:

وب‌سایت رسمی بلوم: همیشه وب‌سایت رسمی بلوم را برای آخرین به‌روزرسانی بررسی کنید.

 رسانه‌های اجتماعی: شبکه توییتر Blum، کانال انجمن تلگرام و کانال دیسکورد را دنبال کنید.

 وب‌سایت های خبری کریپتو : ایردراپ هااغلب توسط وب‌سایت خبری ارزهای دیجیتال معتبر مانند coinmozo.com پوشش داده می‌شود.

چرا لیست شدن بلوم اهمیت دارد؟

تاریخ عرضه بلوم ایردراپ به دلایل زیادی مورد توجه قرار گرفته است.

ارزش بالقوه: Airdrops این ظرفیت را دارد که به شرکت کنندگان توکن های ارزشمندی ارائه دهد.

جامعه: Airdrops حس اجتماع را تقویت می کند و پذیرش زودهنگام را تشویق می کند.

ایردراپ : Project Exposure به پروژه Blum کمک می کند تا مخاطبان زیادی را به دست آورد.

زمان دقیق لیست شدن بلوم در صرافی 

کمپین Blum Airdrop در ژوئن 2024 آغاز شده است. هیچ “تاریخ راه اندازی” ثابتی وجود ندارد زیرا airdrop در حال انجام است و برای مدتی ادامه خواهد داشت. در اینجا آنچه ما در مورد تاریخ راه اندازی می دانیم:

  • ژوئن 2024: کمپین ایردراپ آغاز می شود.
  • آگوست 2024: انتظار می‌رود توکن‌های BLUM در صرافی‌هایی مانند Binance فهرست شوند. فهرست مورد انتظار توکن‌های Blum برای آگوست 2024 تنظیم شده است. 

با توجه به حمایت این پروژه توسط بایننس Labs، Blum ابتدا در Binance فهرست می‌شود. این فهرست در Binance، یک صرافی ارزهای دیجیتال سطح بالا، دید و دسترسی قابل توجهی به Blum می دهد و طیف گسترده ای از سرمایه گذاران و معامله گران را به خود جذب می کند. 

  • علاوه بر این، عملکرد کامل بلوم در تلگرام به این معنی است که در TON شبکه باز تلگرام نیز لیست خواهد شد. 
  • ادغام با اکوسیستم TON از پایگاه کاربری و زیرساخت گسترده تلگرام استفاده می کند و دسترسی و کاربرد بلوم را بیشتر افزایش می دهد. 

بلوم پس از راه اندازی این پتانسیل را دارد که در صرافی های پیشرو مانند Binance، OKX، و Bybit و همچنین صرافی های داخل TON فهرست شود. انتظار می‌رود که قیمت سکه BLUM نزدیک‌تر به راه‌اندازی این پلتفرم اعلام شود.

با مزایای ارائه شده، بلوم این پتانسیل را دارد که به یک پلتفرم معاملاتی مبتکرانه و جذاب برای کاربران خود تبدیل شود.

قیمت توکن بلوم پس از لیست شدن چقدر است؟

طبق نقشه راه پروژه تیم Blum در حال حاضر بر روی توسعه ویژگی های جدید برای پلتفرم خود در سه ماهه دوم سال 2024 تمرکز دارد. راه اندازی پلتفرم وب و فهرست رسمی سکه آن انتظار می رود تا پایان سال جاری (2024) اتفاق بیفتد.

پذیرندگان اولیه ممکن است این فرصت را داشته باشند که از طریق ایر دراپ در تابستان آینده (ژوئن تا آگوست 2024) همزمان با عرضه کیف پول بلوم، توکن های BLUM کسب کنند این توکن ها قطعا قیمتی زیر یک دلار خواهند داشت و به عنوان شت کوین شناخته میشوند و سپس پس از لیست شدن در صرافی سیگنال رشد ثبت میکنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
1 روز قبل

حمایت کافی نیست هر وقت تایم گذاشتن که این موقع لیست میشه درسته