افزایش قیمت شیبا اینو

علت افزایش قیمت امروز شیبا اینو (SHIB) چیست؟ (6 تیر 1403)

قیمت شیبا اخیراً در حال افزایش بوده است، در چند روز گذشته سر به فلک کشیده و بسیاری از سرمایه‌گذاران را به این فکر واداشته است که آیا بالاخره زمان آن رسیده است که Shiba Inu به اوج های جدید برسد؟  این روند صعودی قابل توجه باعث می شود که تحلیلگران پیش بینی و حدس و گمان هایی در مورد جریان صعودی شیبا اینو داشته باشند.

خرید و فروش تتر پی98

جریان رالی شیبا اینو

شیبا اینو

در جریان رالی گسترده تر میم کوین ها، قیمت شیبا اینو نزدیک به 3 درصد جهش کرد. ارزش کل بازار میم کوین با 4.15 درصد افزایش به 49.25 میلیارد دلار رسید.

آلت کوین های اصلی مانند دوج کوین، پپه کوین و داگ ویف هت نیز دستاوردهای قابل توجهی را تجربه کردند که نشان دهنده علاقه مجدد سرمایه گذاران به این بخش است. علیرغم نوسانات بازار، قیمت‌های پایین‌تر میم کوین‌ها، سرمایه‌گذارانی را که به دنبال فرصت‌های رشد هستند، جذب کرده است.

توکن سوزی شیبا اینو

نرخ سوختگی شیبا اینو بیش از 6000 درصد افزایش می‌یابد و امیدها را برای رالی آینده شیبا روشن می‌کند، زیرا داده‌های Shibburn نشان می‌دهد که بیش از 10 میلیون SHIB در روز گذشته سوزانده شده است. 8.56 میلیون SHIB به تنهایی توسط یک آدرس از طریق چند تراکنش سوزانده شد.


🦊📌 خبر: افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو | آیا قیمت شیبا اینو بهبود می یابد؟


در حال حاضر، نرخ رایت در 24 ساعت گذشته 12 درصد افزایش یافته است و 11.07 میلیون توکن سوزانده شده است. مجموع عرضه سوخته شده به 410.72 تریلیون SHIB، با عرضه در گردش 583.31 تریلیون می رسد.

تحولات اخیر در جامعه SHIB

بازار همچنین به دنبال توسعه‌های جدید است، تیم شیبا اینو یک نسخه وب تری از شیبا اترنیتی را با راه‌حل لایه 2 شیاباریوم برای سه ماه آخر سال 2024 اعلام کرد. خالق اصلی شیتوشی کازاما  گفت:

پولی که از صنعت بازی به دست می آید هم توکن سوزی شیبا و هم توکن سوزی ارز leash را افزایش میدهد.

آیا زمان خوبی برای سرمایه گذاری در SHIB است؟

در حالی که بازار کریپتو نزولی است، داده‌های زنجیره‌ای و تحلیل‌های کارشناسان حاکی از افزایش احتمالی SHIB است. RSI شیبا اینو عدد 31 را نشان میدهد و شرایط فروش بیش از حد را نشان می دهد که می تواند منجر به بازگشت قیمت شود. نهنگ ها ممکن است این را به عنوان فرصتی برای افزایش دارایی خود ببینند.


🦊📌 خبر: ایردراپ شیبا اینو در شبکه شیباریوم تایید شد!


بهره باز شیبا اینو نیز با 1.32 درصد افزایش به 35.66 میلیون دلار رسیده است که نشان دهنده رشد علاقه سرمایه گذاران است. در حال حاضر، شیبا با 0.00001769 دلار معامله می شود که 2.87 درصد افزایش یافته است.

قیمت شیبا به چند دلار میرسد؟

فعالان بازار انتظار دارند SHIB به زودی به 0.00002 دلار برسد. تجزیه و تحلیل سطوح مقاومت بحرانی را در 0.00001968 دلار و 0.00002512 دلار نشان می دهد که برای سیر صعودی آن بسیار مهم هستند.

با این حال، شکستن این سطوح می تواند به سود قابل توجهی منجر شود. در همین حال، حمایت 0.00002083 دلار و 0.00001627 دلار برای حفظ ثبات در میان نوسانات بازار کلیدی است.این تحولات مهم SHIB با هم روند صعودی عظیم آن را در طول هفته تقویت کرده است.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments