رالی نات کوین

پیش بینی رالی NOT : چه عواملی باعث ثبت رکورد ATH جدید برای نات کوین می شوند؟

قیمت نات کوین پس از افت 4.5 درصدی در 24 ساعت گذشته، در روز سه‌شنبه به 0.01398 دلار رسید. این با کاهش 14 درصدی در حجم معاملات 24 ساعته توکن بازی مبتنی بر TON تکمیل شد. با این حال، یک الگوی صعودی در حال اجرا است، و اگر اقدام قیمت رخ دهد، نات کوین ممکن است به بالاترین قیمت تاریخی خود برسد.

  •  بهره باز نات کوین(OI) در 24 ساعت گذشته 2.49 درصد افزایش یافته است.
  •  بیش از 69 درصد از تریدرها در داده های به دست آمده از صرافی ها روی نات کوین سرمایه گذاری کرده اند.
  •  همستر کمبت در حال حاضر 150 میلیون کاربر و 46 میلیون کاربر فعال روزانه (DAU) دارد.
  • بهره باز نات کوین 2.4 درصد افزایش یافته است، زیرا 69 درصد تریدرها به آینده ی نات کوین خوشبین هستند.

پیش بینی رالی صعودی نات کوین

نات کوین

قیمت نات کوین در دو هفته گذشته تثبیت شده است، به سمتی حرکت کرده و حجم معاملات را از دست داده است. با این حال، صعود این دارایی نزدیک است، زیرا سطح حمایت مناسب آن در 14 روز گذشته حدود 0.0136 دلار بوده است.

قیمت NOT در حال حاضر به زیر میانگین های متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه در بازه زمانی 4 ساعته می رسد و شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) به پایین تر از سطح متوسط ​​در 43 می رود. این دو شاخص نشان می دهد که قیمت نات کوین در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال صعودی نیست.

نمودار تکنیکال نات کوین
نمودار تکنیکال نات کوین

نات کوین در انتهای محدوده قرار دارد و فضایی برای حرکت به سمت صعود دارد. در نتیجه، اگر گاوها تداوم داشته باشند، قیمت NOT ممکن است 18 درصد افزایش یابد تا به مرز بالای محدوده در سطح 0.01778 دلار برسد. 

تحلیل تکنیکال نات کوین

یک دیدگاه صعودی دیگر هم برای نات کوین وجود دارد. دارایی در حال سقوط یک ماهه است و به انتهای این روند نزدیک می شود. اگر قیمت NOT از الگوی کنج نزولی خارج شود، این توکن ممکن است شاهد افزایش 109 درصدی قیمت به 0.0294 دلار باشد که بالاترین قیمت سالانه قبلی آن است.

علاوه بر این، سطح قیمت فعلی کاملاً با سطح اصلاحی فیبوناچی 0.618 منطبق است و ساختار حمایت موجود را بیشتر تقویت می کند. یک جهش از اینجا ممکن است قیمت NOT را به سطح 0.27 فیبوناچی در حدود 0.038 دلار برساند و عملاً قیمت بالای آن را بشکند. این افزایش 170 درصدی نسبت به قیمت فعلی است.

تحلیل نمودار نات کوین
تحلیل نمودار نات کوین

علیرغم کاهش حجم معاملات، داده‌های Coinalyze نشان می‌دهد که علاقه باز NOT در 24 ساعت گذشته 2.49 درصد افزایش یافته است، با 69 درصد سرمایه گذار  در سراسر صرافی‌ها، دارایی طولانی مدت. این بدان معناست که اکثر تریدرها در حال انباشتن Notcoin در انتظار صعود قیمت هستند.

آیا Notcoin می تواند در برابر رقبای جدید سود خود را حفظ کند؟

در حالی که نات کوین موفقیت چشمگیری در حوزه بازی و میم کوین مشاهده کرد، موجی از پروژه‌های تپ تو ارن را در TON به راه انداخت که به نظر می‌رسد ممکن است رقیب سرسختی برای نات کوین باشند. به عنوان مثال، همستر کمبت در حال حاضر 150 میلیون کاربر و 46 میلیون کاربر فعال روزانه (DAU) دارد، در حالی که تپ سواپ 50 میلیون کاربر و 17 میلیون DAU دارد و در همین حین بازی تلگرامی جدید بلوم هم غوغا به پا کرده است.

 نات کوین با چالش باقی ماندن مرتبط و در بالای جایگاه بازی TON مواجه است. برای این منظور، توسعه‌دهندگان مأموریت‌های کسب درآمد را معرفی کردند و اخیراً ۲۱۰ میلیون توکن NOT به ارزش بیش از ۳ میلیون دلار را سوزاندند. با توسعه مداوم، Notcoin ممکن است بزرگ‌ترین پروژه بازی برای کسب درآمد در تلگرام باقی بماند.

جمع بندی

تجزیه و تحلیل قیمت نات کوین یک پتانسیل هیجان انگیز برای پیشی گرفتن از بالاترین قیمت تاریخ خود (ATH) را مشروط به شرایط خاص بازار نشان می دهد. به عنوان یک نشانه برجسته در شبکه TON، قیمت نات کوین همچنان علاقه سرمایه گذاران را به بخش رو به رشد بازی و میم کوین جلب می کند، همانطور که با اشتیاق و تعامل در جامعه آن رو به رو هستیم.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
16 ساعت قبل

العان من تو ضرر هستم تا فردا سود بالایی میکنم از نات کویین یا ن بازم میاد پایین