آموزش تپی تاون

تپی تاون (Tappy Town) بخش جدید تپ سواپ چیست؟ (آموزش جامع)

تپی تاون (Tappy Town) در بازی تپ سواپ است که به شما امکان می دهد شهر خود را بسازید. تسک ها و ماموریت هایی به شما داده میشود تا ساختمان های شهر خود را بسازید. وقتی تسک را به خوبی انجام دهید به شما جم یا الماس داده میشود. هنوز کارکرد این جم ها مشخص نیست و احتمال دارد به زمان لانچ شدن توکن تپ سواپ و توزیع ایردراپ بین کاربران ربط داشته است. یکی از معیارهای توزیع ایردراپ بین بازیکنان باشد.

تپی تاون بازی تپ سواپ چیست؟

تپی تاون یک بخش از بازی تپ سواپ مانند دیگر بازی های تلگرامی مثل همستر کامبت است که به تازگی بازی ترین ماینر همستر را به بخش پلی گراند خود اضافه کرده است.شما با ارتقا شهر خود مثل یک شهردار و ایجاد فروشگاه، شهربازی، رستوران و… لول خود را در بازی بالا میبرید و تعداد جم یا دارایی درون بازی دریافت کنید. دو مدل دارایی وجود دارد در بازی تپی تاون وجود دارد. جم سبز رنگ از طریق پرداخت تون کوین در بازی قابل خریداری است. بلاک های آبی رنگ در بازی ماین یا استخراج می شوند و هرچه شهر را ارتقا بدهید میزان مکعب های ابی استخراج شده بیشتر میشود.

نقشه شهر تپی تاون در بازی تپ سواپ
نقشه شهر تپی تاون در بازی تپ سواپ

شما ساختمان های شهر خود را با خرید جم از طریق تون کوین یا سکه های تپ سواپ خود میتوانید ارتقا دهید. مقدار سکه ای که باید هزینه کنید برای ارتقا دادن هر ساختمان مشخص شده است. بعضی اوقات در بازی امکان به روزرسانی برخی ساختمان ها وجود ندارد و باید ساختمانهای نیمه کاره یا قدیمی قبلی را ابتدا ارتقا دهید.

آموزش نحوه بازی تپی تاون (Tappy Town) تپ سواپ

وارد ربات بازی تپ سواپ از آدرس رو به رو شوید t.me/tapswap_bot  از منوی پایین، روی قسمت Town بزنید. شما در ابتدا نقشه یک شهر را که شامل ساختمان‌های مختلفی مانند شهربازی و رستوران دارد. در ادامه جزییات بازی تپی تاون را بررسی میکنیم.

کد تپ سواپ کد cinema
کد تپ سواپ کد cinema

چطور شهر تپی تاون را در بازی تپ سواپ ارتقا دهیم؟

با خرید جم های سبز از طریق متصل کردن کیف پول تون کیپر به بازی و خرید تون کوین برای شهر کارگر ها را فعال میکنید . هیچ تضمینی وجود ندارد که خرید تون کوین در بازی به ضرر شما نباشد و شما فقط پول خود را در یک بازی که مشروعیتی ندارد هدر داده اید، در هر حال بازی تپ سواپ هنوز لیست نشده و زمان دقیقی برای لانچ شدن ایردراپ تپ سواپ وجود ندارد، پس با دقت هزینه کنید.ضمن اینکه بازی طوری طراحی شده است تا بدون نیاز به هزینه هم بتوانید در آن فعالیت داشته باشید.

ارتقا دادن شهر تپی تاون در بازی تپ سواپ
ارتقا دادن شهر تپی تاون در بازی تپ سواپ

چطور ساختمان های تپی تاون در بازی تپ سواپ را ارتقا دهیم؟

ساختمان مد نظر خود را از روی نقشه انتخاب کنید. از اولین ساختمان با نام TapFlix شروع کنید. هر لول یا رنکی که در بازی داشته باشید هزینه ای که برای اپدیت کردن ساختمان ها میپردازید بیشتر است. هزینه برای آپدیت به 3 روش تامین میشود:

  • خرید الماس های سبز از طریق تون کوین
  • پرداخت با سکه های تپ سواپ
  • دیدن ویدیوهای cinema و کسب سکه

ویدیوهایی که از بخش سینما نگاه می کنید نیاز به کد ویدیو تپ سواپ دارد که میتوانید در کانال تلگرام پی 98 این کدها را پیدا کنید.

ارتقا دادن ساختمان ها سرعت استخراج مکعب های آبی شما را بیشتر میکند. پس از این کار مقداری الماس سبز یا جم به دست می آورید. بالای نقشه تپی تاون مقدار مکعب های استخراج شده و جم و سکه های تپ سواپ به شما نشان داده میشود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments