بازی راکی ربیت

آموزش بازی راکی رابیت تلگرام | کسب جوایز، استخراج توکن Rocky Rabbit

راکی ربیت یک بازی مبتکرانه مبتنی بر تلگرام است که به یک رقیب برجسته در دیگر بازی های تپ تو ارن تبدیل شده است. به عنوان یک شرکت کننده، شما یک خرگوش جنگنده را پرورش می دهید و توانایی های آن را برای افزایش درآمد خود افزایش می دهید. این ایردراپ بسیار شبیه بازی همستر کامبت است و هیجان را به شرکت کنندگان القا میکند، توسعه دهندگان همچنین قصد دارند که امکان نبرد یک به یک را فراهم کنند اما هنوز فعال نشده است.

خرید و فروش پرفکت مانی

بازی Rocky Rabbit چیست؟

بازی راکی ربیت یک بازی جدید مبتنی بر بلاک چین TON است که کاربران می توانند با استخراج توکن های راکی ​​و انجام فعالیت های مختلف در بازی کسب درآمد کنند. این بازی تازه راه اندازی شده به سرعت در حال جذب کاربران است و عنوان رقیب جدیدی برای بازی های محبوب مبتنی بر بلاک چین مانند همستر کامبت است. در راکی ​​رابیت، کاربران نقش یک خرگوش را بر عهده می گیرند که باید با استخراج سکه و انجام کارهای مختلف، ثروت خود را افزایش دهد.

 بازی راکی ربیت از طریق ربات تلگرام قابل دسترسی است و کاربران می توانند با ضربه زدن روی صفحه، سکه استخراج کنند. از سکه ها می توان برای خرید آیتم های مختلف در بازی مانند تجهیزات و سطوح بالا استفاده کرد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از سکه‌های خود برای تبدیل آن‌ها به توکن‌های راکی ​​استفاده کرده و آن‌ها را در صرافی ها بفروشند یا با سایر ارزهای دیجیتال معامله کنند.

با تجزیه و تحلیل اجزای خرگوش راکی، می توان تشخیص داد که به عنوان یک بازی جدید در حوزه بازی های مبتنی بر فناوری های بلاک چین، دارای مزایا و ویژگی های خاصی در بین رقبا است.

ویژگی های بازی راکی ربیت چیست؟

البته زمانی که یک بازی ایردراپ در دنیا محبوبیت پیدا می کند، باید ویژگی های فوق العاده ای داشته باشد که کاربران در سراسر جهان را به خود جذب کرده باشد.

بازی ساده و سرگرم کننده

  • مانند سایر بازی‌هایی که از سکه استفاده می‌کنند، کسب درآمد در راکی ربیت بسیار آسان است و تنها چیزی که لازم است ضربه زدن بر روی صفحه نمایش است.
  • با بررسی بازی راکی ربیت می توان بیان کرد که این بازی نسبتاً ساده است و برای کنترل و اجرای بازی به دستور پیچیده ای نیاز ندارد. علاوه بر این، دستیابی به سطح بعدی بازی نیز بسیار ساده است.
  • این امر جذابیت و سرگرمی بازی را افزایش می دهد زیرا کارهای زیادی مانند مبارزه با دشمنان و رقابت با دیگران و خود بازی وجود دارد.

پتانسیل درآمد

  • توکن های راکی ​​به عنوان ارز داخلی بازی را می توان با سکه استخراج کرد و برای انجام وظایف خاصی در بازی دریافت کرد.
  •  کاربران می توانند توکن راکی ​​را بفروشند یا آن را با پول نقد مبادله کنند و از این طریق نیز از پول برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در بازی استفاده کنند.
  •  درست مانند هر ارز دیجیتال دیگری، امکان فروش مجدد توکن راکی ​​یا مبادله آن با سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد.

امنیت و شفافیت

  • راکی ربیت بر روی پلت فرم بلاک چین TON توسعه یافته است که از نظر امنیت بسیار ایمن و شفاف است.
  • هر فعالیتی که در بازی انجام می‌شود در بلاک چین برای کاربران نمایش داده می‌شود و این باعث می‌شود همه تراکنش‌ها به خوبی ثبت شوند.

جامعه فعال و حامی

  • بسیاری از کاربران از بازی  راکی ربیت لذت می برند و با آن همراه شده اند.
  • کانال تلگرام راکی ربیت، جامعه ای از کاربران برای بحث و تبادل نظر و به اشتراک گذاری مطالب و دانش است.
  • همچنین جامعه اطراف بازی به خوبی توسعه یافته است و خود تیم سازنده بازی راکی ربیت به سوالات کاربران پاسخ می دهد و به مشکلات آنها می پردازد.

چگونه در ایردراپ راکی ربیت شرکت کنیم؟

از آنجایی که بازی‌های پلی تو ارن در دنیا بسیار معروف شده‌اند، بازی راکی ربیت در تلگرام به یکی از هیجان‌انگیزترین و محبوب‌ترین بازی‌ها در این زمینه تبدیل شده است. میلیون ها کاربر علاقه مند به بازی های دیجیتال و کریپتو را به خود جذب کرده است. این بازی امکان کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال TON را فراهم می کند.

سیستم ایردراپ بازی راکی ربیت چیزی است که آن را از بین دیگر بازی ها متمایز می کند که به کاربران امکان می دهد با دعوت از دوستان خود و شرکت در بازی ارز دیجیتال کسب کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با مراحل بخشی از این بازی آشنا کنیم تا با انجام مراحل ساده بتوانید به راحتی ارز دیجیتال کسب کنید.

مزایای شرکت در ایردراپ راکی ربیت چیست؟

 پتانسیل کسب درآمد

کاربران می توانند کارهای مختلفی را انجام دهند و تسک هایی را برای به دست آوردن توکن ها و استخراج سکه های ربیت ا​​انجام دهند. سکه‌های ربیت، ​​پس از لیست شدن به پول واقعی تبدیل می‌شوند و کاربران می‌توانند آن‌ها را به عنوان ارز رمزنگاری شده در کیف پول های خود نگه دارند یا به پول نقد تبدیل کنند.

 صرفه جویی در زمان با فارمینگ

اگر تمایل به شرکت در ایردراپ‌های مختلف در بازار دارید، راکی ربیت یک انتخاب عالی است زیرا قانونی است و دارای تیک آبی در تلگرام است. دو راه برای جمع آوری سکه در برنامه وجود دارد، ضربه زدن روی خرگوش و دیگری استخراج سکه با خرید کارت های مختلف. 

 نقدینگی ارز

سکه های راکی ربیت را می توان به راحتی به ارزهای دیگر یا پول نقد در صرافی های معتبر تبدیل کرد. از آنجایی که راکی ربیت بسیار قابل اعتماد است و توسط بلاک چین پشتیبانی می شود، می توانید دارایی های درون بازی خود را زمانی که ارز قیمت گذاری شده است بفروشید و آن را به پول نقد تبدیل کنید یا آن را برای ترید در کیف پول خود هولد کنید.

آموزش بازی راکی ربیت

ایردراپ مربوط به یک خرگوش معمولی به نام Rocky Rabbit است که با استخراج سکه و سایر فعالیت های فیزیکی در داخل بازی و انجام وظایفی توکن های ربیت را استخراج می کنید که می توانند بعدا به پول تبدیل شوند.

 شروع بازی راکی ربیت

ابتدا لازم است با کلیک روی لینک موجود در ربات تلگرامی خرگوش راکی ​​به آدرس (https://t.me/rockyrabbitio) در بازی شرکت کنید.

 استخراج سکه

  • گرفتن و استخراج سکه در بازی راکی ربیت بسیار ساده است.
  • برای استخراج سکه، به سادگی روی صفحه ضربه بزنید و توکن های ربیت را استخراج کنید.
  • هر چه کسی سریعتر ضربه بزند، احتمال بیشتری دارد که سکه های بیشتری داشته باشد.

 ارتقاء و پیشرفت

  • با سکه ها، می توان تجهیزات بهبود یافته ای را خریداری کرد و بنابراین، ظرفیت آنها را برای استخراج افزایش داد.
  • در بازی لول آپ کنید و با تلاش و سخت کوشی سطح بالاتری نسب به دیگر کاربران داشته باشید و درآمد بیشتری کسب کند.

 وظایف

به غیر از استخراج، کاربران همچنین می‌توانند از طریق فعالیت‌های دیگر از جمله مبارزه  و انجام بازی‌ها برای به دست آوردن توکن‌ها، سکه‌ها و توکن‌های Rocky را به دست آورند.

 سکه ها را به توکن های راکی ​​مبادله کنید

  • توکن های راکی ​​را می توان با استفاده از سکه های دیگر خریداری کرد. از این رو، می توانید سکه های خود را با توکن های راکی ​​مبادله کنید.
  • توکن های راکی ​​ارزش بیشتری نسبت به سکه دارند که می توانید از آنها برای خرید محصولات در بازی مورد نیاز خود استفاده کنید.

چگونه می توانید درآمد خود را از راکی ربیت به حداکثر برسانید؟

با ورود به قسمت Earn، وظایف یا ماموریت هایی را مشاهده می کنید که با چند سکه به شما پاداش می دهند. این وظایف شامل پیوستن به شبکه های اجتماعی راکی ربیت و دعوت از بازیکنان جدید به بازی است.

 با کلیک بر روی دکمه Mine در منوی پایین صفحه وارد قسمت کارت های بازی می شوید. هر کارت نشان دهنده یکی از چیزهایی است که برای یک ورزشکار مهم است. مانند آموزش، تغذیه، مکمل ها و مواردی از این قبیل.

کارت های بازی راکی ربیت
کارت های بازی راکی ربیت

کارت ها به سه دسته کلی جنگنده، مربی و تورنمنت تقسیم می شوند. در قسمت Coach and Fighter نیز دسته ای به نام Claim وجود دارد که شامل کارت های بازی رایگان می باشد. شما می توانید این کارت ها را هر 24 ساعت دریافت کنید و از سکه های رایگان آنها استفاده کنید. بخشی با عنوان Battle in Rocky Rabbit وجود دارد که هنوز فعال نشده است. اما به نظر می رسد در آینده بتوانید در این قسمت با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید و به نوعی وارد مبارزه شوید.

ریسک های شرکت در ایردراپ راکی ربیت چیست؟

در حین انجام بازی های ایردراپ  مانند راکی ربیت و بازی های دیگری مثل میم فای و.. باید بدانید که ارزش سکه ایردراپ که دریافت کرده ممکن است نسبتاً پایین باشد. این نشان می دهد که حتی اگر مشتاق شرکت در چنین بازی هایی مثل کتیزن هستید و در این فرآیند پول نقد به دست آورید، پول نقد واقعی که می توانید به دست آورید به اندازه ای که انتظار داشتید بالا نخواهد بود.

یکی دیگر از اشکالات این است که بازی‌های ایردراپ کمی اعتیاد آور هستند و این مهم است که صرفاً بر اساس پاداش‌های این سکه‌ها امرار معاش نکنید. اگرچه آنها اغلب مانند مشاغل سرگرم کننده و نسبتاً پرسود به نظر میرسند مثل زمانی که بلوم به بازار عرضه شد، اما باید با احتیاط وقت خود را صرف این سبک بازی ها کنید زیرا سکه ها همیشه آنطور که انتظار می رود ارزشمند نیستند.

چگونه توکن های Rocky Rabbit بیشتری بدست آوریم؟

بهترین راه برای به دست آوردن بیشتر توکن های خرگوش راکی ​​استفاده حداکثری از قسمت های مختلف بازی است. به عنوان مثال، فراموش نکنید که هر سه ساعت یک بار بازی را بررسی کنید تا سکه های استخراج شده را جمع آوری کنید. مدتی را صرف ضربه زدن روی صفحه کنید تا در مدت زمان کوتاهی تا حد امکان سکه جمع آوری کنید. جوایز روزانه جمع آوری کنید و تا آنجا که ممکن است کارت بخرید تا هر سه ساعت یکبار سکه های بیشتری استخراج کنید.

شما می توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید تا از مزایای داشتن رفرال در راکی ​​رابیت استفاده کنند. در بخش تقویت، می توانید سکه هایی را برای بهبود تجربه بازی خود و جمع آوری سکه های بیشتر در آینده اختصاص دهید.

جمع بندی

خرگوش راکی ​​عناصر جذاب همستر کمبت را با تغییرات منحصر به فرد خود منعکس می کند. در حالی که ویژگی نبرد و جنبه‌های مالی مانند Airdrop RabBitcoin هنوز در حال توسعه است، راکی ربیت ترکیبی امیدوارکننده از سرگرمی و درآمد را ارائه می‌کند که آماده است مخاطبان رو به رشد تلگرام را مجذوب خود کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments