ایردراپ کتز (CATS)

بازی کتز تلگرام چیست؟ آموزش کسب درآمد از ایردراپ کتس (CATS)

ایردراپ کتز، پس از به نتیجه رسیدن داگز و لیست شدن در جامعه ایردراپ های تلگرامی سر و صدای زیادی به پا کرده است! آیا یک فرصت هیجان انگیز مثل داگز در پیش است که بسیاری ها به دلیل نا امیدی از ایردراپ ها ندیده گرفتند؟ ایا با شرکت نکردن در ایردراپ کتز پشیمان میشوید؟ به یاد دارید که شبکه تون به دلیل حجم بالای تراکنش های داگز دچار اختلال شد؟ یک توزیع ایردراپ پر شور دیگر در راه است؟ در این مقاله به تک تک این سوالها پاسخ می دهیم.

ایردراپ کتز چیست؟

کتز فقط یک میم کوین دیگر نیست، CATS با تم زیبا و جذاب خود، قرار است قلب و کیف پول علاقه مندان به ایردراپ های تلگرامی و گربه دوستان را به یک اندازه تسخیر کند. اما اجازه ندهید طبیعت بازیگوش کتز شما را فریب دهد. ارز کتز پتانسیل جدی دارد! شرکت کردن در این ایردراپ را برای جلوگیری از از دست دادن فرصتی دیگر جدی بگیرید.

ایردراپ کتز
ایردراپ کتز

آموزش شرکت در ربات تلگرامی کتز

در این بخش راهنمای گام به گام ورود به ربات تلگرامی کتز را در اختیار شما قرار داده ایم.

 1️⃣ربات کتز را در تلگرام با استفاده از دکمه ی بالا راه اندازی کنید.

ورود به تلگرام کتز
ورود به تلگرام کتز

 2️⃣ربات سن و فعالیت اکانت تلگرام شما را تایید می کند تا میزانی که ایردراپ دریافت میکنید را مشخص کند.

ورفیکیشن و چک کردن اطلاعات حساب کاربری در ربات کتز
ورفیکیشن و چک کردن اطلاعات حساب کاربری در ربات کتز

 3️⃣هنگامی که همه مراحل را انجام دهید، با توکن های کتز رایگان پاداش خواهید گرفت.

دریافت توکن رایگان کتز
دریافت توکن رایگان کتز

4️⃣لینک رفرال یا ارجاع خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا توکن های کتز بیشتری دریافت کنید.

لینک دعوت ربات کتز
لینک دعوت ربات کتز
  •  با دنبال کردن @Cats_housewtf در تلگرام از آخرین اخبار و به روز رسانی ها مطلع شوید.

ایردراپ کتز قرار است چقدر توکن توزیع کند؟

ایردراپ کتز قرار است سخاوتمندانه توکن های خود را توزیع کند و در مجموع 190,000,000 دلار توکن CATS را به شرکت کنندگان اولیه اختصاص می دهد. این یک فرصت بی‌سابقه است تا به مقدار قابل توجهی از توکن‌ها دست پیدا کنید که می‌تواند رشد بسزایی در آینده داشته باشد. به زبان خودمانی تر از ایردراپ کتز مشابه داگز یا حتی بهتر از ان به دلیل ماهیت رقابتی گربه ها و سگ ها در دنیای واقعی یا حتی ایردراپ هایشان می توانید پول خوبی به جیب بزنید.

اجازه ندهید فرصت شرکت در ایردراپ کتز از دست برود!

زمان در حال از دست رفتن است و این فرصت به زودی تمام می شود. هر ثانیه در دنیای کریپتو مهم است و این ایردراپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. هرچه زودتر شرکت کنید، شانس شما برای کسب بیشتر توکن پس از اعلام شرایط دریافت ایردراپ کتز بیشتر است.

نگران معتبر بودن ایردراپ کتز هستید؟ فرآیند ایردراپ CATS با در نظر گرفتن ایمنی شما طراحی شده است. در حالی که ممکن است برای اثبات مالکیت به اتصال کیف پول به امضا دیجیتالی نیاز باشد، مطمئن باشید که این یک روش استاندارد برای ایردراپ های قانونی است.

به چه دلیل کتز ممکن است میم کوین انفجاری بعدی تلگرام باشد؟

 به عنوان یک توکن بومی تلگرام، CATS دارای میلیون ها شرکت کننده است.

 ◾️جامعه محور: تم زیبا و جذاب CATS برای ایجاد یک جامعه قوی و وفادار عالی است.

 ◾️پتانسیل رشد: با چنین توزیع بزرگی، اگر توکن محبوبیت پیدا کند، کاربران اولیه می توانند بازده قابل توجهی را ببینند.

 ◾️سرگرم کننده و کاربردی: ایردراپ کتز قصد ندارد یک میم کوین ساده بر روی تلگرام باشد، هدف آن این است که مثل نات کوین همچنان شرکت کنندگان وفادار و آپدیت های جدید را داشته باشد که احتمالا با رونمایی از وایت پیپر مشخص شود.

کتز در کدام صرافی ها لیست شده است؟

ایردراپ کتز به‌مدت 47 روز فعال بوده و صدها شرکت کننده دارد. با وجود اینکه امکان برداشت ارز کتز در سه‌ماهه سوم سال 2024 پیش بینی میشود. این ایردراپ، به‌ویژه پس از لیست شدن در بخش معاملات پیش از عرضه در صرافی بیت‌گت (Bitget)، دوباره توجه‌ها را به خود جلب کرده است و انتظار می‌رود که بسیاری از صرافی‌های دیگر نیز به‌زودی آن را لیست کنند.

توییت بایننس درمورد کتز
توییت بایننس درمورد کتز

مثلا بایننس در این توییت که عکس یک گربه را نمایش می‌دهد، که باعث شده خیلی از شرکت کنندگان پیش بینی کنند بایننس ممکن است کتز را لیست کند.

قیمت ارز کتز پس از لیست شدن چند دلار پیش بینی میشود؟

ایردراپ کتز هنوز به صورت رسمی لیست نشده است با این حال در تاریخ 26 آگوست (5 شهریور)، بیت گت (Bitget)، یک صرافی ارزهای دیجیتال، معاملات پیش از عرضه را برای توکن‌ CATS آغاز کرد. این حرکت فرصتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا توکن‌های CATS را قبل از اینکه رسما برای معاملات اسپات در دسترس قرار گیرند، معامله کنند. قیمت توکن CATS در بازار پیش از عرضه بیت گت حدود 0.0007 دلار در روز اول بوده است.

قیمت اولیه کتز در صرافی بیت گت
قیمت اولیه کتز در صرافی بیت گت

آپدیت ربات کتز: با ارسال عکس گربه، توکن کتز دریافت کنید!

ربات کتز به تازگی بخش جدید آواتار (Avatar) خود را به این ربات اضافه کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند شانس خود را برای دریافت ایردراپ CATS بالاتر ببرند و احتمالا کسب امتیاز بیشتر که بعدا در توزیع ایردراپ تاثیر دارد بالا ببرند.

در آپدیت جدید ربات کتز شما باید در قسمت آواتار یک عکس گربه (چه گربه خودتان و چه یک گربه از اینترنت) را آپلود کنید. سپس هوش مصنوعی عکس شما را اسکن می‌کند. شایان ذکر است این بخش به دلیل تازه راه‌اندازی شدن هنوز باگ دارد و ممکن است عکس گربه آپلود شده شما را به درستی تشخیص ندهد.

بخش اواتار در ربات کتز و ارسال عکس گربه
بخش اواتار در ربات کتز و ارسال عکس گربه

محدودیتی برای استفاده از بخش اواتار وجود ندارد و کاربران هر 24 ساعت یک بار می‌توانند در ربات کتز تصویر گربه آپلود کنند و توکن بگیرند. با این حال، کاربرانی که با پرداخت ۱ تون «OG Pass» تهیه می‌کنند تا ۳ بار در روز می‌توانند این کار را انجام دهند.

او جی پس (OG Pass) در ربات کتز چیست؟

همزمان با اضافه‌شدن بخش آواتار، ربات کتس از «OG Pass» رونمایی کرده است. شما میتوانید با پرداخت ۱ تون «OG Pass» ربات کتز را تهیه کنید. کاربرد اوجی پس فعلا در این چهار مورد است:

  • دو برابر شدن کل امتیازات دریافتی
  • دو شانس بیشتر آپلود تصویر گربه در روز
  • دسترسی به 100٪ توکن‌های CATS دریافتی در مراحل اولیه ایردراپ
  • دسترسی به استریم‌ها و محتواهای منحصر به فرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
amir
amir
3 روز قبل

ایردراپ همستر بهتر است یا کتیزن. کدوم یکی زودتر لیست میشه؟