نهنگ ها در هفته اخر مهر کدام ارزها را میخرند

نهنگ ها در هفته پایانی مهرماه کدام ارزها را میخرند؟

این هفته با افزایش 10 درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال، شاهد افزایش فعالیت های معاملاتی بودیم. در نتیجه، دارندگان سکه های بزرگ که به نام نهنگ ها نیز شناخته میشوند، شروع به جمع آوری ارزهای خاصی کرده اند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین (BTC)

قیمت فعلی بیت کوین نشان دهنده افزایش 11 درصدی در هفته گذشته است. همانطور که این ارز پیشرو به بالاترین حد خود نزدیک می شود، نهنگ های بیت کوین به طور پیوسته دارایی BTC خود را افزایش داده اند.

میزان فعالیت نهنگ های بیت کوین
میزان فعالیت نهنگ های بیت کوین

طی هفت روز گذشته، نهنگ‌های کریپتو، 20،000 سکه به ارزش بیش از 1.35 میلیارد دلار جمع آوری کرده‌اند. این گروه از سرمایه گذاران بیت کوین در حال حاضر 3.05 میلیون سکه دارند. اگر این روند انباشت ادامه یابد، بیت کوین با موفقیت مقاومت 68000 دلار را شکسته و به سمت بالاترین رکورد خود یعنی 73750 دلار صعود خواهد کرد.


⬅️آیا قیمت بیت کوین تارگت 70 هزار دلاری را میزند؟


نات کوین (NOT)

نات کوین (NOT)

ایردراپ تلگرامی نات کوین، یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده است که نهنگ ها در این هفته خریداری کردند. طبق گزارش اینتو د بلاک، جریان خالص دارندگان بزرگ آن در هفت روز گذشته بیش از 2000٪ افزایش یافته است.

میزان تراکنش نهنگ های نات کوین
میزان تراکنش نهنگ های نات کوین

دارندگان بزرگ، آدرس‌های نهنگی هستند که بیش از 0.1 درصد از عرضه در گردش یک دارایی را در اختیار دارند. جریان خالص آنها فعالیت خرید و فروش آنها را اندازه گیری می کند. وقتی به این شکل افزایش پیدا می کند، نهنگ ها سکه های بیشتری جمع می کنند. در مقابل، کاهش فعالیت نهنگ ها نشان می دهد که این آدرس ها توکن های خود را فروخته اند.


⬅️صلیب طلایی در نمودار تکنیکال نات کوین | پامپ نات کوین نزدیک است؟ 


دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE)

میم کوین پیشرو دوج کوین (DOGE)، یکی دیگر از دارایی های رمزنگاری است که این هفته توجه نهنگ های بازار کریپتو را به خود جلب کرده است.


⬅️دوج کوین به ماه می رود؟


طبق داده های اینتو د بلاک، جریان خالص دارندگان بزرگ سکه بیش از 2200٪ افزایش یافته است. تا 17 اکتبر، این رقم در مجموع به 527 میلیون توکن دوج (به ارزش تقریبی 71.46 میلیون دلار) رسید که بالاترین میزان خود را از ابتدای ماه مهر نشان می‌دهد.

میزان تراکنش نهنگ های دوج کوین
میزان تراکنش نهنگ های دوج کوین

افزایش اخیر، به دنبال افزایش دو رقمی ارزش میم کوین پیشرو در هفته گذشته است. قیمت دوج کوین در این مدت 23 درصد افزایش یافته است و آن را به یکی از پربازده‌ترین میم‌کوین‌های بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل کرده است.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمدپور
محمدپور
3 ساعت قبل

بین دوج و نات کوین موندم کدوم یکی به صرفه تره نمیخوام ضرر کنم

عماد
عماد
3 ساعت قبل

بیت کوین همیشه بهترینهه