ارزهایی که نهنگ ها میخرند

نهنگ ها در هفته سوم سپتامبر کدام ارزها را خریدند؟

به دلیل کاهش نرخ بهره فدرال رزرو، نهنگ ها 3 ارز را در مقیاس قابل توجهی خریدند. اگر میخواهید بدانید که این ارزها مناسب کسب سود در ترید یا هولد کوتاه مدت هستند این مقاله را تا انتها بخوانید. پس از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در روز چهارشنبه، بازار ارزهای دیجیتال شاهد رالی بهبودی بوده است. نهنگ‌های کریپتو در میان این شور و شوق دوباره در حال فعالیت هستند و در حال جمع کردن برخی آلت کوین های خاص هستند.

فانتوم (FTM)

فانتوم (FTM)

پیش بینی ها در مورد ارتقاء سونیک آینده فانتوم، همراه با بهبود گسترده تر بازار پس از کاهش نرخ بهره آمریکا، باعث افزایش فعالیت نهنگ های فانتوم شده است.


💎اخبار مرتبط: پامپ قیمت فانتوم: آیا هدف 0.76 دلاری با شکست سطح مقاومت نزدیک است؟


ارتقاء سونیک که قرار است در ماه نوامبر در شبکه اصلی راه اندازی شود، با ارائه چندین پیشرفت، از جمله ماشین مجازی فانتوم جدید (FVM)، مکانیزم بهینه سازی شده لاچسیس و سیستم ذخیره سازی پایگاه داده کارمن، قصد دارد عملکرد شبکه را افزایش دهد.

میزان تراکنش نهنگ های فانتوم
میزان تراکنش نهنگ های فانتوم

از زمانی که شبکه آزمایشی سونیک در 6 سپتامبر راه اندازی شد، فعالیت نهنگ ها در معاملات فانتوم افزایش یافته است. بهبود احساسات بازار پس از کاهش نرخ روز چهارشنبه بیشتر به این افزایش کمک کرده است. تا 19 سپتامبر، تعداد تراکنش‌های فانتوم بیش از 100000 دلار به 71 رسید که بالاترین رقم روزانه در 30 روز گذشته است.


💎اخبار مرتبط: ارزهایی که نهنگ ها در هفته دوم سپتامبر خریدند!


امیوتبل ایکس (IMX)

امیوتبل ایکس (IMX)

امیوتبل ایکس، یک راه حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای توکن های غیرقابل تعویض در اتریوم، این هفته به دلیل افزایش شدید حجم فروش NFT در شبکه، توجه قابل توجهی را از سوی نهنگ‌ها به خود جلب کرده است. در 17 سپتامبر، حجم فروش NFT Immutable تا 125 درصد افزایش یافت، که عمدتاً توسط مجموعه قهرمانان (Guild of Guardians) هدایت می‌شد که شاهد افزایش فروش 145 درصدی بود و به 647,067 دلار رسید.

میزان تراکنش نهنگ های امیوتبل ایکس
میزان تراکنش نهنگ های امیوتبل ایکس

💎اخبار مرتبط: نهنگ ها در بازار نزولی هفته اول سپتامبر کدام ارزها را خریده اند؟


طی هفت روز گذشته، جریان خالص نهنگ های امیوتبل ایکس 3709٪ افزایش یافته است. در نتیجه، ارزش IMX طی هفته گذشته 29 درصد افزایش یافته است.

پپه (PEPE)

پپه (PEPE)

میم کوین پپه(PEPE) طی هفته گذشته 11 درصد افزایش ارزش داشته است که ناشی از فعالیت آدرس‌های نهنگ کریپتو است که بین 1000 تا 100000 توکن دارند. طبق گفته سنتیمنت، تعداد آدرس‌های این گروه از دارندگان پپه در هفت روز گذشته به 9044 افزایش یافته است که بالاترین تعداد از زمان عرضه این میم کوین است.

میزان تراکنش نهنگ های پپه
میزان تراکنش نهنگ های پپه

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments