نهنگ ها هفته اول اکتبر چه ارزهایی خریدند؟

3 ارزی که نهنگ ها در حال خرید در ماه مهر هستند!

برخلاف رشد همیشگی بازار کریپتو در ماه اکتبر، بازار این هفته به دلیل تنش های خاورمیانه، رکود قابل‌توجهی را تجربه کرده است. دارایی‌های اصلی با کاهش مجدد ارزش‌ قیمت خود در چند هفته اخیر مواجه شده‌اند.علیرغم نوسانات بازار، نهنگ‌های کریپتو به خرید توکن‌های خاصی ادامه داده‌اند که در این مقاله به بررسی آنها میپردازیم.


💡خرید ترون از پی 98
سریع، مطمئن و راحت! همین حالا ترون بخر و به دنیای ارز دیجیتال وارد شو.


تون کوین (TON)

تون کوین (TON)

تون کوین (TON) بلاکچین شبکه باز تلگرام، در هفته گذشته 9 درصد کاهش قیمت داشته است. در واقع، در جریان معاملات روزانه پنج‌شنبه به پایین‌ترین سطح هفتگی 5.16 دلار سقوط کرد.


تحلیل و پیش بینی قیمت ارزها در واکنش به ناآرامی های خاورمیانه


با این حال، این امر نهنگ ها را از خرید این آلتکوین منصرف نکرده است و نشان دهنده اعتماد بلندمدت آنها به رشد قیمت تون کوین است. در هفت روز گذشته، جریان خالص نهنگ های تون کوین 1698٪ افزایش یافته است.

تراکنش نهنگ های تون کوین
تراکنش نهنگ های تون کوین
  • دارندگان بزرگ به آدرس‌های نهنگ‌هایی اشاره می‌کنند که بیش از 0.1 درصد از عرضه در گردش یک دارایی را در اختیار دارند. هنگامی که جریان شبکه آنها افزایش می یابد، نشان دهنده افزایش در تجمع نهنگ ها و اعتماد نهنگ ها به رشد قیمت این ارزها است.

اتریوم (ETH)

اتریوم (ETH)

آلتکوین پیشرو در بازار کریپتو، اتریوم (ETH) در هفت روز گذشته شاهد کاهش 10 درصدی ارزش خود بوده است. با این حال، این کاهش فرصتی برای خرید ارائه کرده است که نشان دهنده نسبت منفی ارزش بازار به ارزش تحقق یافته (MVRV) است که سودآوری کلی همه دارندگان آن را می سنجد.

نسبت MVRV اتریوم
نسبت MVRV اتریوم

در زمان نوشتن این مقاله، نسبت MVRV 30 روزه و 90 روزه اتریوم به ترتیب -3.69٪ و -12.51٪ است. از لحاظ تاریخی، نسبت های منفی MVRV یک سیگنال خرید هستند، آنها نشان می‌دهند که اتریوم کمتر از قیمت خرید تاریخی خود معامله می‌شود و به تریدرهایی  که به دنبال خرید اتریوم در کف قیمت هستند، فرصتی می‌دهد.

چارت میزان عرضه اتریوم
چارت میزان عرضه اتریوم

نهنگ های اتریوم که بین 10،000 تا 10،000،000 توکن اتریوم در اختیار دارند، طی هفته گذشته، 200000 توکن اتریوم به ارزش 476 میلیون دلار به پرتفوی خود اضافه کردند.


نهنگ ها از هفته دوم سپتامبر در حال خرید اتریوم و تون کوین بوده اند!


اکسی اینفینیتی (AXS)

اکسی اینفینیتی (AXS)

اکسی اینفینیتی، توکن اصلی پلتفرم پیشرو بازی برای کسب درآمد P2E، این هفته توجه نهنگ های کریپتو را نیز به خود جلب کرده است. با وجود کاهش 14 درصدی قیمت آن در این دوره، تعداد تراکنش‌های نهنگ مربوط به توکن AXS به طور پیوسته افزایش یافته است.

نمودار قیمت اکسی اینفینیتی
نمودار قیمت اکسی اینفینیتی

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که تعداد روزانه تراکنش‌های AXS به بیش از 100000 دلار از 30 سپتامبر افزایش یافته است. افزایش معاملات بزرگ ممکن است نشانه تغییر در احساسات بازار باشد. اگر نهنگ ها در حال خرید هستند، می تواند نشان دهد که آنها انتظار افزایش قیمت این توکن را در آینده دارند.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محسن
محسن
12 روز قبل

از همش بهتر تون کوین، بازار ایردراپاهم داغه، خیلی تو چشم کلا چه واسه تریداری عادی چه نهنگا. من که همیشه سود میکنم از تون.

قضائی
قضائی
12 روز قبل

قیمت تون کوین الان برای خرید خیلی کم و خوبه.