ارزهایی که نهنگ ها میخرند

ارزهایی که نهنگ ها در هفته دوم سپتامبر خریدند!

بازار کریپتو این هفته شاهد افزایش اندکی در فعالیت های معاملاتی بود و ارزش بازار جهانی 3 درصد در دوره هفت روزه افزایش یافت. نهنگ‌های کریپتو تون کوین، اتریوم و فچ ای آی را خریداری کردند. جریان شبکه نهنگ اتریوم 109 درصد افزایش یافت که نشان دهنده اطمینان با وجود مقاومت قیمت در سطح 2386 دلار بود. فچ ای آی شاهد افزایش 25 درصدی قیمت بود و آدرس‌های نهنگ در میان هجوم مالی اپن ای آی به رکورد بالایی رسید. 

تون کوین (TON)

تون کوین (TON)

این هفته، نهنگ‌های کریپتو به تون‌کوین (TON) توجه کرده‌اند، زیرا قیمت آن همچنان در حال رشد است. این حجم از خرید نهنگ ها یک هفته پس از آن برگزار می شود که پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، سکوت خود را در مورد دستگیر شدن در فرانسه شکست.

تعداد آدرس نهنگ های تون کوین
تعداد آدرس نهنگ های تون کوین

تون کوین با افزایش 21 درصدی قیمت در هفت روز گذشته، بین 5 تا 6 دلار در نوسان است که بسیاری از دارندگان آن را در سود قرار داده است.این امر منجر به افزایش تعداد نهنگ‌هایی که نسبت به تون کوین علاقه نشان داده اند شده است. داده‌های سنتیمنت نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های نهنگی که بین 1000 تا 100000 تون دارند در حال حاضر به 1219 رسیده است که بالاترین میزان در 30 روز گذشته است.


📌اخبار مرتبط: نهنگ ها در بازار نزولی هفته اول سپتامبر کدام ارزها را خریده اند؟


اتریوم (ETH)

اتریوم (ETH)

جریان شبکه دارندگان بزرگ اتریوم در این هفته 109 درصد افزایش یافته است. این حجم از خرید نهنگ ها با وجود مقاومت اتریوم در سطح قیمت 2386 دلار اتفاق افتاده است که نشان می‌دهد نهنگ‌ها از چالش‌های قیمتی نگران نیستند.

میزان تراکنش نهنگ های اتریوم
میزان تراکنش نهنگ های اتریوم

نهنگ‌ها احتمالاً انتظار افزایش قیمت را دارند زیرا احساسات بازار از منفی به مثبت تغییر می‌کند. اگر اتریوم بتواند از سطح مقاومت 2386 دلار عبور کند، می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به 2783 دلار برسد.

فچ ای آی (FET)

فچ ای آی (FET)

ارزش فچ ای آی (FET) شاهد رشد 25 درصدی در این هفته بوده است. پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اپن ای آی می‌خواهد سرمایه جدید 6.5 میلیارد دلاری را تامین کند، توجه بیشتری از سوی فعالان بازار جلب شد.

تعداد آدرس نهنگ های فچ ای آی
تعداد آدرس نهنگ های فچ ای آی

داده‌های سنتیمنت نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های نهنگ هایی که بین 10،000 تا 1،000،000 فچ ای آی دارند، 11 درصد افزایش یافته است. این گروه در حال حاضر شامل 763 آدرس است که یک رکورد تاریخی است.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پگاه
پگاه
2 روز قبل

با خرید نهنگ ها قیمت این ارز ها در آینده بالا میرود؟من قصد دارم تون کوین بخرم راهنمایی میکنید.