فروش شیبا اینو و هک شدن صرافی

پیش بینی قیمت SHIB: تاثیر فروش 25 میلیارد شیبا به دلیل هک صرافی

پیش‌بینی قیمت SHIB در میان عدم قطعیت‌های گسترده‌تر با مقاومت بازار روبرو می‌شود، که نشانه‌هایی از یک روند نزولی با جزئیات حمایت و سطوح مقاومت احتمالی را نشان می‌دهد.

پس از تجربه یک افزایش قابل توجه قیمت در چند روز گذشته، به نظر می‌رسد که رالی شیبا اینو با مقاومت در پی حمله هک به صرافی WazirX هند مواجه شده است. بر اساس پیش‌بینی قیمت SHIB، اصلاح در طول روز ادامه خواهد داشت زیرا سرمایه‌گذاران نسبت به حذف بیش از 5 تریلیون SHIB توسط هکر واکنش نشان می‌دهند.

خرید و فروش پرفکت مانی

قیمت شیبا اینو

شیبا اینو

چشم انداز قیمت SHIB چالش های بالقوه را نشان می دهد زیرا سرمایه گذاران در میان عدم قطعیت های گسترده تر بازار محتاط به نظر می رسند. قیمت شیبا اینو با 7 درصد کاهش در 24 ساعت، 0.00001782 دلار معامله شد.

نوسانگر عالی و تحلیل تکنیکال شیبا
نوسانگر عالی و تحلیل تکنیکال شیبا

طبق داده‌های به دست آمده،ارزش بازار فعلی تقریباً 10.5 میلیارد دلار است که در رتبه سیزدهم در لیست قیمت ارزها قرار دارد. حجم معاملات نیز با کاهش 4 درصدی به 488 میلیون دلار رسیده است که نشان دهنده کاهش فعالیت و علاقه سرمایه گذاران در سطوح فعلی است.

آینده شیبا بعد از اصلاحات اخیر بازار

علیرغم اصلاحات بازار در هفته گذشته، این میم کوین انعطاف پذیری خود را نشان داده و افزایش قابل توجه 6 درصدی را به ثبت رسانده است. این ارز رمزپایه مبتنی بر میم که به دلیل حرکات پرنوسانش محبوب است، در محدوده ای از 0.00001772 دلار تا 0.00001941 دلار در روز گذشته معامله شده است.

هکر درحال فروش شیبا
هکر درحال فروش شیبا

در 24 ساعت گذشته، اکثر ارزهای رمزپایه شاهد اصلاح قیمت بوده اند و بسیاری از توکن های اصلی کاهش یافته اند. بخش قابل توجهی از ارزش آنها در میان اصلاحات گسترده بازار و افزایش نوسانات.

تأثیر سوزاندن توکن بر قیمت شیبا

طبق گزارش های شیب برن (Shibburn) همچنین بینش دقیقی در مورد پویایی عرضه شیبا اینو ارائه می دهد. قابل ذکر است، مقدار قابل توجهی از SHIB، به طور خاص 410،727،581،114،339، برای همیشه از گردش خارج شده یا از عرضه اولیه “سوخته” شده است، که بر کمیاب بودن و ارزش بالقوه توکن های باقی مانده تأثیر می گذارد. حداکثر عرضه کل SHIB در 999,982,348,139,765 تعیین شده است. 

هک شدن صرافی و فروش شیبا و دیگر ارزها
هک شدن صرافی و فروش شیبا و دیگر ارزها

طبق آخرین گزارش ها، تقریباً 35 میلیارد SHIB معادل 618,000 دلار فروخته است و همچنان دارای 5.4 تریلیون SHIB به ارزش حدود 95.95 میلیون دلار است. این حرکت ناگهانی باعث ایجاد نگرانی در میان سرمایه گذاران شده است و می تواند به طور بالقوه بر پویایی بازار SHIB تأثیر بگذارد.

آیا امکان صعود به 0.00003 دلار برای شیبا اینو وجود دارد؟

با اصلاح بازار فعلی، پیش‌بینی قیمت شیبا اینو با یک مانع بحرانی در سطح 0.000018 دلار مواجه است. عبور از این آستانه می تواند قیمت آن را به 0.00002 دلار برساند. دستیابی به این امر می تواند زمینه را برای صعود به 0.00003 دلار فراهم کند. در مقابل، افزایش روند نزولی می تواند ارزش آن را به منطقه حمایتی 0.000017 دلار کاهش دهد. تغییر در احساسات بازار به سمت منفی ممکن است قیمت آن را تا 0.000016 دلار کاهش دهد.

واگرایی میانگین های متحرک شیبا
واگرایی میانگین های متحرک شیبا

ادامه این روند می تواند یک مسیر نزولی را برای پیش بینی قیمت SHIB مستحکم کند. نشانگر واگرایی میانگین متحرک (MACD) یک سیگنال نزولی خفیف را نشان می دهد. خط MACD کمی زیر خط سیگنال قرار دارد که نشان دهنده یک متقاطع نزولی است.شاخص قدرت نسبی (RSI) اخیراً به سمت خط میانی در 39 کاهش یافته است در حالی که نوسانگر عالی در حال حاضر در 0.00000025- است و یک سیگنال ترکیبی ارائه می دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments