هفته های پیش رو هم برای توکن واتر (WATER) مسی با حمایت رونالدینیو صعودی شد!

یک ساعت پس از آن که رونالدینیو در پستی اینستاگرامی به آن اشاره کرد، توکن واتر تقریباً 40 درصد افزایش یافت، اما از آن زمان کمتر نسبت به قیمت قبل خود پامپ شده است. رونالدینیو گائوچو یکی دیگر از سلبریتی ها و جزو برترین اسطوره های فوتبال است که به دنبال پست مشابهی از حساب اینستاگرام لیونل مسی، سکه آب توکن سولانا را در اینستاگرام تبلیغ می کند.

خرید و فروش تتر پی98

واتر کوین چیست؟

واتر کوین

🔹واتر کوین ظاهراً بر افزایش آگاهی در مورد مسائل مربوط به آب متمرکز است، از جمله حمایت از پروژه های پایدار که از جنگل زدایی و کمک به توزیع آب در آفریقا جلوگیری می کند.

یک استوری اینستاگرام در 9 ژوئیه به 76.6 میلیون دنبال کننده او، عکسی از او را نشان داد که واتر کوین روی شانه‌اش نگاه می‌کرد و اکانت اینستاگرام توکن را تگ کرد. توکن آب یک ساعت پس از پست رونالدینیو با 38.8 درصد افزایش به 0.0012 دلار رسید، اما از آن زمان به زیر 0.00083 دلار رسیده است. 

نمودار قیمت واتر کوین مسی
نمودار قیمت واتر کوین مسی

 قیمت آن اکنون 71 درصد از بالاترین رکورد تاریخ 26 ژوئن کاهش یافته است. قیمت آب نسبت به پست اینستاگرام مسی در 8 جولای که تصویری مشابه با پست رونالدینیو به اشتراک گذاشته بود، 158 درصد افزایش یافته است.

در حالی که ظاهراً بنیاد آب تنها 5٪ از 88.88 میلیارد توکن WATER را برای خود توزیع کرده است، آجی کاشیاپ یوتیوب از جمله منتقدان صنعت بود که واتر را به عنوان یک توکن با پتانسیل بالا در صورت حمایت شدن معرفی کرد.

پونگا، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، افزود:

اینکه حمایت این توکن از مساِل مربوط به آب واقعی است یا خیر مشخص نیست،خودتان باید محتاطانه عمل کنید.

فعالیت های رونالدینیو در کریپتو

در ماه آگوست، رونالدینیو، یک فوتبالیست برزیلی، در برابر یک کمیته پارلمانی برزیل در مورد طرح ادعایی 61 میلیون دلاری هرمی کریپتو که از شباهت او استفاده کرده بود، حاضر شد.

⭐️ پامپ توکن های سلبریتی | کدام توکن هارا ترید کنیم؟ ⭐️

این طرح، “18k Ronaldinho”، وعده 2% سود روزانه را به سرمایه گذاران داد و از تصاویر ستاره بازنشسته فوتبال در بازاریابی خود استفاده کرد.

رونالدینیو هرگونه دخالت در این طرح را تکذیب کرد و گفت که هرگز با این پروژه شریک نشده است و استدلال می‌کند که او نیز قربانی بوده است زیرا بدون اجازه او از شباهت او استفاده کرده است.

حمایت رونالدینیو از توکن واتر مسی
حمایت رونالدینیو از توکن واتر مسی

این در حالی است که چندین چهره برجسته، توکن‌های رمزنگاری را راه‌اندازی و تبلیغ کرده‌اند، از جمله کیتلین جنر، قهرمان سابق المپیک.

خمزات چیمایف، مبارز UFC اخیراً ویدیویی را در اینستاگرام خود بارگذاری کرده است که در آن یک رمز رمزنگاری را با استفاده از نام خود، خمزات چیمایف (SMASH) تبلیغ می‌کند، اما بعداً ادعا کرد که هیچ ارتباطی با میم کوین نداشته است.

طبق گفته تحلیلگر ارزهای دیجیتال ZachXBT، توزیع توکن SMASH دارای ویژگی‌های یک طرح پامپ و دامپ بود، به طوری که تیم SMASH ظاهراً 78 درصد از عرضه آن را در اختیار دارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments