روشهای جایگذین خرید پرفکت مانی

روش های مجاز جایگزین جهت پرداخت با پرفکت مانی

با توجه به ممنوعیت خرید و فروش ووچر پرفکت مانی خیلی از کسانی که قبلا با استفاده از این روش از سایت های خارجی خرید میکردند و یا حساب های کاربری خود را شارژ میکردند دچار نگرانی و سردرگمی شده اند. در این مقاله درمورد روش های جایگزین پرفکت مانی برای خرید در سطح بین المللی صحبت میکنیم و مزایا و معایب هرکدام را بررسی میکنیم.

تتر بهترین جایگزین پرفکت مانی

برای درک این موضوع که تتر میتواند جایگزین خرید و فروش پرفکت مانی و وب مانی و سایر پولهای الکترونیک در ایران باشد، در ابتدا باید متوجه شوید که تتر چیست و چه تفاوتی با پرفکت مانی یا حتی ارزهای فیات مثل دلار آمریکا دارد؟ تتر یکی از پایدارترین استیبل کوین ها در بازار کریپتو است و در سال 2014 در بازار عرضه شد. در ابتدا تتر روی بلاکچین بیت کوین ایجاد شد اما در حال حاضر روی بلاکچین های متعددی منتشر شده است که هم بسیار سریع هستند و هم کارمزد های کم و مقرون به صرفه دارند.

خرید بین المللی با تتر در ایران

ارزش یک تتر به اندازه یک دلار امریکا است. دلار آمریکا به عنوان یک ارز رسمی در تراکنش‌های مالی، خرید کالا و خدمات و سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی استفاده می‌شود. تتر عمدتا در بازار کریپتو به کار می‌رود و به عنوان وسیله‌ای برای تسهیل معاملات ارز دیجیتال و حفظ ارزش دارایی‌ها در زمان نوسانات بازار استفاده می‌شود. اما میتوان آن را به عنوان یک روش پرداخت محبوب و پذیرفته شده در پرداخت های بین المللی در نظر گرفت.


شما میتوانید از خدمات خرید تتر ارزان و فوری در پی98 به عنوان یک راه حل جایگزین برای پرفکت مانی استفاده کنید. اکثر وب سایت های معتبر از پرداخت و شارژ حساب با تتر پشتیبانی میکنند به همون دلیل استفاده از این استیبل کوین به عنوان جایگزین مناسبی برای ووچر شناخته شده است.


کاربردهای تتر در معاملات دیجیتال

تتر کاربردها و ویژگی های مثبت زیادی دارد. یکی از ویژگی های تتر امکان استفاده از آن در معاملات دیجیتال است. در این روش شما میتوانید ارزهای دیجیتال را به تتر تبدیل کنید و از نوسانات قیمت جلوگیری کنید یا از آن برای خرید و فروش یا پرداخت برای کالا و خدمات استفاده کنید.

کاربردهای تتر در پرداخت‌های بین‌المللی

با استفاده از تتر می توانید محدودیت های پرداخت های بین المللی برای خرید کالا یا دریافت خدمات را کاهش دهید. نقل و انتقالات بین‌المللی پرهزینه هستند، این هزینه‌ها شامل هزینه‌های حواله، هزینه تبدیل ارز و هزینه خدمات نیز می‌شود. ارسال پول بین‌المللی برای نقل و انتقالات کوچک‌تر به صرفه نخواهد بود و شاید برای مبالغ بالاتر منطقی باشد. توکن‌های تتر در چند دقیقه تسویه میشوند اما معاملات پول های الکترونیک ممکن است بیشتر طول بکشد. هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، توانایی انتقال وجه مستقیم از طریق تتر را دارد. درحالی که ارزش تتر هیچ وقت تغییر نمی‌کند.

کارمزد پرداخت و نقل و انتقالات تتر بسیار کم است! به همین دلیل خیلی ها از تتر به عنوان جایگزین ووچر های پرفکت مانی استفاده میکنند.

ترون جایگزین کم کارمزد برای پرفکت مانی

قبل از اینکه بدانید چرا ترون میتواند جایگزین خوبی برای پرداخت با پول های الکترونیکی مثل پرفکت مانی باشد ابتدا اجازه دهید توضیح دهیم که ترون چیست؟ ترون یک بلاکچین غیر متمرکز و همتا به همتا است که توسط جاستین سان در سال 2017 تاسیس شد.


با توجه به کارمزد بسیار کم و سرعت بالای تراکنش های ترون، این ارز به عنوان یک روش پرداخت در اکثر سایت ها و پلتفرم های بین المللی پذیرفته میشود. شما میتوانید با استفاده از خدمات خرید ترون به عنوان جایگزین مناسبی برای ووچر پرفکت مانی در پی98، پرداخت ها و تراکنش های بین المللی خود را انجام دهید.


کاربردهای ترون در معاملات ارز دیجیتال

یکی از ویژگی های مثبت ترون کارمزد های پایین شبکه است. شبکه بلاکچین ترون تراکنش های سریع را در ثانیه انجام میدهد. ترون از قراردادهای هوشمند پشتیبانی میکند. ترون به عنوان یک ارز مناسب برای انجام پرداخت های بین المللی و معاملات دیجیتال شناخته میشود. همچنین از ترون در صنعت بازی هم استفاده میشود و شما میتوانید از ترون برای دریافت ارز درون بازی استفاده کنید. از ترون میتوانید برای ترید کوتاه مدت و کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

خرید بین المللی با ترون در ایران

کاربردهای ترون در پرداخت‌های بین‌المللی

بسیاری از سایت ها برای تراکنش ها و ارائه خدماتشان از ارز ترون به دلیل امنیت بالای این شبکه بلاکچین استفاده میکنند. برای خرید کالاها و انجام تراکنش ها در سایت های خارجی معمولا چند ارز دیجیتال پیشنهاد می شوند و ترون یکی از این ارزهاست. چون سرعت تراکنش های ترون بالا است و کامزدهای این شبکه هم کم است، به عنوان یکی از بهترین جایگزین های پرفکت مانی به حساب می آید.

خرید ترون پی98

استفاده از سایتهای واسطه برای پرداخت های بین المللی

اگر سایت مورد نظر شما فقط از روش پرداخت پرفکت مانی استفاده میکند و یا از روش پرداختی پشتیبانی میکند که شما به آن دسترسی ندارید، میتوانید از خدمات سایت های واسطه مانند پی98 استفاده کنید. مثلا میتوانید سفارش خرید با پرفکت مانی یا شارژ حساب کاربری با پرفکت مانی را ثبت کنید.

در این روش شما با ثبت نام در پی 98 و انتخاب سایت مقصد و خدماتی که میخواهید دریافت کنید، سفارش خرید از سایت خارجی با پرفکت مانی و یا هر ارز دیگری را ثبت میکنید تا کارشناسان پرداخت های بین المللی خرید شما را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند. پی 98 برای خرید های بین المللی کارمزد کمی در نظر گرفته است و سفارشات را در کوتاهترین زمان ممکن انجام میدهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نیما
نیما
17 ساعت قبل

کدام یک کارمزد کم تری دارد؟ ترون یا تتر.

جواد
جواد
1 روز قبل

بهترین روش جایگزین تتره.ممنونم از سایت خوبتون.

رامتین
رامتین
1 روز قبل

با ترون میشه از سایت علی بابا خرید کنم؟

حمید
حمید
1 روز قبل

من کلا ووچر لازم دارم یعنی هیچ راهی دیگه نیست

حسین
حسین
1 روز قبل

تتر مناسب تر است یا ترون کارمزد ها فرقی نداره؟