حمایت ترامپ از کریپتو

حمایت ترامپ از بازار کریپتو و سرمایه گذاری چندین میلیون دلاری روی ارز ماگا ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، که برای ریاست جمهوری دوباره کاندید شده است، مجددا حمایت خود را از ارزهای دیجیتال اعلام میکند.طبق گزارش‌ها، ترامپ در یک رویداد جمع‌آوری کمک مالی در سانفرانسیسکو برگزار شد، اعلام کرد که: من رئیس‌جمهور ارزهای دیجیتال خواهم شد.

خرید و فروش تتر پی98

چرا ترامپ از ارزهای دیجیتال حمایت میکند؟

ترامپ همچنین حمایت خود از ارزهای دیجیتال و برنامه‌هایش برای پیشبرد صنعت کریپتو را تکرار کرد ودرمورد قصد حزب دموکرات را برای رویکرد مخالف آمیز با مقررات های سخت‌گیرانه صحبت کرد.

با این حال، برخی از کارشناسان بر این باورند که یک تغییر در صنعت ارز دیجیتال در واشنگتن اتفاق می افتد. مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری بیت وایز فکر می کند که ایالات متحده در نهایت به سمت شفافیت مقرراتی حرکت می کند، که می تواند راه را به روی صنعت مشاوره مالی 20 تریلیون دلاری کشور باز کند.

در همین حال، آمریکا فقط منتظر تغییر سیاست های مربوط کریپتو نیست. صرافی رمز ارز، کوین‌بیس، ۲۵ میلیون دلار به کمیته اقدام سیاسی فوق‌العاده (PAC) فیر شیک (PAC) کمک کرد زیرا در آستانه انتخابات نوامبر ایالات متحده، لابی‌گری را افزایش می‌دهد.

آخرین کمک مالی، کل مبلغ جمع آوری شده توسط PAC و شرکت های وابسته به آن در این دوره انتخابات را به 160 میلیون دلار می رساند. این مبلغ با کمک های اخیر ریپل و شرکت سرمایه گذاری اندرسون هاروویتز مطابقت دارد.

گزارش شده است که این رویداد به ترامپ کمک کرد تا 12 میلیون دلار برای حمایت از تلاش های تبلیغاتی خود قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 5 نوامبر جمع آوری کند. این ادعا به دنبال تصمیم بحث برانگیز بایدن در مورد ارزهای دیجیتال است.

صحبت های ترامپ درمورد اهمیت ارزهای دیجیتال

در 26 می ترامپ بار دیگر تاکید کرد که ایالات متحده نباید به چیزی کمتر از رتبه اول در صنعت کریپتو بسنده کند. ترامپ در پستی در 25 می  در توییتر خود اعلام کرد:

کشور ما باید در زمینه ارزهای دیجیتال پیشتاز باشد، جایگاه دومی وجود ندارد. من نسبت به شرکت‌های ارزهای دیجیتال و همه چیزهای مرتبط با این صنعت جدید و رو به رشد بسیار مثبت و خوشبین هستم.

میم کوین ماگا ترامپ (TRUMP)

عکس توکن ترامپ

بزرگترین سکه میم سیاسی مربوط به دونالد ترامپ، پس از افت 16 درصدی لحظاتی پس از مجرم شناخته شدن وی در 34 فقره جنایت برای جعل سوابق تجاری، یک رالی بهبودی شروع کرد.

پرونده مربوط به پنهان کردن پرداخت پولی توسط ترامپ به استورمی دنیلز بود که اکنون به مرحله صدور حکم می‌رود.

علیرغم این محکومیت، ترامپ همچنان بر بی گناهی خود تاکید می کند و گفت:

از نظر من این یک محاکمه تقلبی توسط یک قاضی  فاسد است. این کار توسط دولت بایدن به منظور صدمه زدن به من هست.

نمودارهای تکنیکال ارز ترامپ

طبق اطلاعات به دست آمده بیش از 130 میلیون دلار از ارزش بازار توکن مگا (TRUMP) مرتبط با دونالد ترامپ پس از دادگاه ترامپ طی فقط 20 دقیقه حذف شد و ارزش قیمت این توکن از 13.48 دلار به 11.27 دلار رسید.

نمودار قیمت ماگا ترامپ
نمودار قیمت ماگا ترامپ

با این حال، قیمت آن به همان سرعت بازگشت و اکنون به 12.75 دلار رسیده است.

دیگر توکن های میم مربوط به ترامپ مثل سوپرترامپ (STRUMP) و بیبی ترامپ(BABYTRUMP) نیز سیگنال های نزولی ثبت کردند، اما به اندازه ماگا ترامپ بهبود نیافتند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments