پامپ میم کوین های ترامپ و خبر ترور

پامپ میم کوین ها و بازار کریپتو در واکنش به ترور ناموفق ترامپ

شانس انتخابات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال سوءقصد به جان رئیس جمهور سابق در حالی که او روی صحنه در یک تجمع در باتلر، پنسیلوانیا صحبت می کرد، افزایش یافت.

قیمت بزرگترین میم کوین دونالد ترامپ ماگا(TRUMP) پس از سوء قصد به رئیس جمهور سابق در حالی که روی صحنه در تجمعی در باتلر، پنسیلوانیا صحبت می کرد، بیش از 30 درصد افزایش یافت و دیگر میم کوین های مربوط به ترامپ هم پامپ شدند.

میم کوین MAGA مبتنی بر اتریوم بلافاصله پس از اخبار ترور به سرعت از قیمت 6.31 دلار به 10.36 دلار افزایش یافت و به ازای هر داده Dex Screener، ارزش کل بازار از 293 میلیون دلار به 469 میلیون دلار در کمتر از 45 دقیقه افزایش یافت.

خرید و فروش پرفکت مانی

پامپ دیگر میم کوین های ترامپ

ترمپ (TREMP) مبتنی بر سولانا در یک ساعت پس از انتشار این خبر بیش از 63 درصد رشد کرد، در حالی که میم کوین دیگری با نام ماگا هت (MAGA) برای مدت کوتاهی 21 درصد در همان بازه زمانی افزایش یافت.

قیمت ماگا ترامپ
قیمت ماگا ترامپ

ترامپ در حال سخنرانی در یک راهپیمایی 13 جولای در باتلر، پنسیلوانیا بود که چندین گلوله از جهت نامعلومی در میان جمعیت شلیک شد.

ترامپ با شنیدن صدای شلیک، گوشش را گرفت و در حالی که نیروهای امنیتی او برای محافظت از او هجوم آوردند، روی زمین افتاد.ترامپ در حالی که توسط بادیگارد های خود از صحنه خارج می‌شد، از آنها خواست مکث کنند.

یک سخنگوی رسمی ستاد انتخاباتی ترامپ به آسوشیتدپرس گفت که رئیس جمهور سابق پس از این حادثه “خوب” است و او تحت درمان پزشکی در یک مرکز محلی است.

سخنگوی استیون چونگ در بیانیه‌ای گفت: 

رئیس‌جمهور ترامپ از مجریان قانون و اولین واکنش‌دهنده‌ها به خاطر واکنش سریعشان در این اقدام به ترور تشکر می‌کند. او خوب است و در یک مرکز پزشکی محلی تحت معاینه و درمان است. 

شانس انتخاب ترامپ در پلی مارکت بالا می رود

بر اساس داده های پلی مارکت، سفته بازان در پلی مارکت بازار پیش بینی مبتنی بر اتریوم نیز به سرعت شرط بندی کردند و بر اساس داده های پلی مارکت، احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات آینده از 60 درصد به 68 درصد افزایش یافت. در همین حال، شانس پیش‌بینی جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی برای کسب پیروزی در انتخابات در همان بازه زمانی کاهش یافت و در ساعت گذشته از 30 درصد به 15 درصد کاهش یافت.

ترامپ اکنون به عنوان نامزد مورد علاقه واضح در بازار پیش بینی ایستاده است و شانس کلی 70 درصد را در مقایسه با فقط 15 درصد برای بایدن و 9 درصد برای معاون رئیس جمهور کاملا هریس مطرح می کند.

افزایش احتمال انتخاب شدن ترامپ
افزایش احتمال انتخاب شدن ترامپ

ترامپ که قبلاً نسبت به بازار کریپتو بدبین شده بود، در چندین نشست خبری گفته بود که بیت کوین کلاهبرداری به نظر میرسد.  در ماه های اخیر طرز فکر خود را در مورد بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال به شدت تغییر داده است.

در 14 ژوئن، ترامپ اعلام کرد که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، به «جنگ» دولت بایدن علیه رمز ارزها پایان خواهد داد.

این اولین باری نبود که ترامپ بایدن را به دلیل موضع تندش در مورد ارزهای دیجیتال در زمان مبارزات انتخاباتی مورد انتقاد قرار داد. در 26 می، او بایدن را هدف گرفت و استدلال کرد که ایالات متحده نباید به چیزی جز جایگاه برتر در صنعت کریپتو بسنده کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments