تارگت قیمت ترون

ترون، دهمین ارز برتر بازار | سیگنال های رالی صعودی TRX و تارگت قیمت ترون

ترون (TRX)، توکن بومی بلاک چین ترون، از نظر ارزش بازار به 10 ارز دیجیتال برتر صعود کرده است و اکنون با ارزش بازار 12.49 میلیارد دلار در جایگاه دهم قرار دارد و از کاردانو، آوالانچ و سایر ارزهای دیجیتال پیشی گرفته است.

  • ترون (TRX) با ارزش بازار 12.49 میلیارد دلار وارد 10 ارز دیجیتال برتر می شود.
  •  جاستین سان اعلام کرد که نهنگ ها در حال جلب توجه تریدرها به Tron هستند.
  • ترون (TRX) نشانه‌های صعودی را نشان می‌دهد و بالاتر از SMA 100 روزه با پتانسیل رسیدن به 0.1804 دلار معامله می‌شود.

افزایش رتبه ترون همزمان با اعلامیه قابل توجهی از بنیانگذار آن، جاستین سان است، که اخیرا فاش کرد که چندین رهبر برجسته از جوامع میم علاقه شدیدی به پیوستن به اکوسیستم ترون نشان داده اند.

خرید و فروش تتر پی98

بررسی الگوهای قیمت ترون (TRX)

 ترون (TRX)

به گفته جاستین سان، این رهبران جامعه میم مشتاق هستند میلیون‌ها کاربر را به ترون بیاورند و جذابیت رو به رشد پلتفرم را برجسته کنند. این رهبران مشتاق هستند تا به سرعت به اکوسیستم ترون بپیوندند، که می تواند به طور قابل توجهی پایگاه کاربران ترون را افزایش دهد و پذیرش آن را افزایش دهد.

توییت جاستین سان
توییت جاستین سان

ورود میلیون ها طرفدار میم کوین به ترون می تواند منجر به فعالیت بیشتر شبکه و ارزش بالاتر شود. جذابیت ترون در تراکنش‌های پرسرعت، کارمزدهای پایین  و زیرساخت‌های قوی، همراه با مزایایی مانند حفاظت از MEV بومی است که آن را به گزینه‌ای جذاب برای جوامع میم تبدیل می‌کند که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود هستند.

ترون با توانایی انجام 2000 تراکنش در ثانیه بدون مشکل، در موقعیتی قوی برای جذب موج بعدی کاربران کریپتو قرار دارد. علاوه بر این، جاستین سان معتقد است که بزرگترین نقطه قوت ترون 60 میلیارد دلاری آن در جفت ارز TRON /USDT است. هیچ پروتکل بلاک چین دیگری دارای استخر نقدینگی به این بزرگی نیست.

تحلیل تکنیکال قیمت ترون

تحلیل تکنیکال نمودار قیمت ترون چندین علامت مثبت را نشان می دهد که نشان دهنده روند صعودی احتمالی است. به طور عمده در نمودار 4 ساعته، ترون بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 روزه (SMA) معامله می شود که نشان دهنده افزایش اعتماد بازار است.

اخیراً، ترون یک خط روند صعودی با حمایت 0.1430 دلار در نمودار ساعتی تشکیل داد. اگر این روند ادامه پیدا کند، ترون می تواند 0.1480 دلار و احتمالا به 0.1520 دلار برسد. شکستن از سطح مقاومت 0.157 دلاری ممکن است قیمت را به سمت بالاترین حد خود یعنی 0.1804 دلار سوق دهد.

در حال حاضر، ترون با 6.4 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با 0.144 دلار معامله می شود. ارزش بازار آن 12.49 میلیارد دلار است و حجم معاملات روزانه آن نزدیک به 733 میلیون دلار است.

افزایش 52 درصدی بهره باز ترون

در چشم انداز قیمت ارزهای دیجیتال، اکثر ارزهای دیجیتال برتر از جمله بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به دلیل احساسات نزولی فعلی بازار به طور مداوم در حال کاهش هستند. در میان این رکود، ترون (TRX) با عملکرد چشمگیر خود در روزهای اخیر موج ایجاد کرده است و همچنین از کاردانو(ADA) پیشی گرفته است.

بهره باز OI ترون و چارت تکنیکال TRX
بهره باز OI ترون و چارت تکنیکال TRX
  • ترون(TRX) با افزایش قیمت چشمگیر خود در هفته گذشته از کاردانو(ADA) بهتر عمل کرده است.
  • بهره باز ترون نیز در 24 ساعت گذشته 52 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران است.
  •  اگر بهره باز یک شمع هفتگی را بالاتر از سطح 0.15 دلار ببندد، می تواند حرکت صعودی قابل توجهی را تجربه کند.

ترون (TRX) از کاردانو (ADA) پیشی گرفت!

با وجود مشکلات دیگر ارزهای دیجیتال، ترون تنها برترین ارز دیجیتالی است که در 7 روز گذشته افزایش قیمت قابل توجهی بیش از 13 درصد را تجربه کرده است. با این افزایش قیمت چشمگیر، ارزش بازار TRX اکنون به 12.34 میلیارد دلار رسیده و از ADA پیشی گرفته است. در 7 روز گذشته، کاردانو بیش از 23 درصد از ارزش خود را از دست داده است که متاسفانه ارزش بازار خود را به 12.12 میلیارد دلار کاهش داده است.

پیش بینی قیمت ترون برای آگوست 2024

با توجه به تحلیل تکنیکال، ترون صعودی به نظر می رسد و اکنون به سمت بالاترین رکورد خود می رود. پس از بیت کوین، ترون تنها یکی از معدود ارزهای دیجیتال برتر است که به بالاترین حد خود رسیده است. اگر ترون یک کندل هفتگی را بالاتر از سطح 0.15 دلار ببندد، این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده حرکت صعودی قابل توجهی را به بالاترین حد خود تجربه کند.

چارت تحلیل تکنیکال و تارگت قیمت ترون (TRX)
چارت تحلیل تکنیکال و تارگت قیمت ترون (TRX)

دلیل این افزایش قیمت قابل توجه، راه اندازی اخیر پلتفرم جدید جاستین سان است، یک پلتفرم غیرمتمرکز که به کاربران اجازه می دهد تا میم کوین ها را در بلاک چین ترون ایجاد کنند. این پلتفرم به عنوان رقیب مستقیم توکن مولد سولانا “pumpfun” راه اندازی شد.


❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای افزایش آگاهی کاربران ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments