رالی صعودی ترون

رالی صعودی ارز ترون (TRX) در جریان افزایش آدرس های فعال

با نادیده گرفتن جریان کلی بازار، قیمت سکه ترون شاهد بهبود قابل توجهی در ماه ژوئن بود. در حالی که دارایی های پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم به پایین ترین سطح خود یعنی 60000 دلار و ثبت 3233 دلار رسیدند، قیمت TRX اخیراً به بالاترین سطح پنج هفته ای 0.125 دلار رسیده است. از آنجایی که بازار کریپتو از روز دوشنبه شاهد بهبودی دوباره بود، چشمان خریدار TRON منتظر مقاومت کلیدی برای تقویت رشد بیشتر بود.

  ترون در بحبوحه اصلاحات بازار انعطاف پذیری را نشان می دهد، با افزایش 11.6 درصدی در یک ماه به 0.123 دلار با ارزش بازار 10.73 میلیارد دلار، آدرس‌های فعال به 2.5 میلیون افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده پذیرش رو به رشد است. شکست احتمالی می تواند 0.143 دلار را هدف قرار دهد.

خرید و فروش تتر پی98

2.5 میلیون میانگین آدرس فعال روزانه

برخلاف اکثر ارزهای دیجیتال اصلی که بیت کوین را در ماه ژوئن در یک روند اصلاحی جدید دنبال کردند، سکه TRON الگوی متفاوتی را نشان داد. این شرکت با موفقیت موقعیت خود را در سطح 0.11 دلار حفظ کرد که نشان دهنده انعطاف پذیری در برابر روند گسترده تر بازار است.


🎯🪙ترون (Tron) چیست و چگونه کار می کند؟🎯🪙


چرخش صعودی دارایی را 11.6 درصد طی یک ماه افزایش داد و به 0.123 دلار رسید، در حالی که ارزش بازار به 10.73 میلیارد دلار رسید. تجزیه و تحلیل نمودار روزانه نشان می دهد که بازیابی توسط یک خط روند صعودی از اواسط نوامبر 2023 انجام شده است.

وبسایت ترون

این آلت کوین چندین بار از این حمایت بازگشت که نشان دهنده روند انباشت فعال در بین فعالان بازار در طول کاهش قیمت بازار در لیست قیمت ارزهای دیجیتال است.

تحلیل تکنیکال ترون

سکه TRON

بر اساس توییتی که توسط شرکت تحلیل رمزنگاری IntoTheBlock در 26 ژوئن 2024 منتشر شد، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه TronDAO از ابتدای سال به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

نمودار تکنیکال ترون
نمودار تکنیکال ترون
  • میانگین روزانه آدرس‌های فعال اکنون به 2.5 میلیون نفر نزدیک شده است، رقمی که به طور قابل توجهی از سایر شبکه‌های پیشرو لایه 1 پیشی می‌گیرد.

 این افزایش آدرس‌های فعال بر پذیرش و استفاده رو به رشد از شبکه TronDAO تاکید می‌کند. با خرید پایدار، خریداران سکه می‌توانند آخرین نوسان مقاومت بالای 0.127 دلار را به چالش بکشند. اگر مقاومت به یک حمایت تبدیل شود، سکه ترون به بالای 12 درصد می‌رود و به مقاومت 0.143 دلار می‌رسد.

نمودار قیمت ترون
نمودار قیمت ترون

در حالی که این هفته با تثبیت بیت کوین در بالای 60000 دلار، فروش آلت کوین ها را کاهش داده است، حرکت نزولی هنوز برنگشته است که نشان دهنده احتمال سقوط بیشتر است. بنابراین، قیمت ترون(TRX) می‌تواند خط روند صعودی را دوباره بررسی کند و برای جهش بعدی به دنبال حمایت باشد.

توییت اینتو د بلاک

شاخص های تکنیکال

 🔺میانگین متحرک نمایی: قیمت TRX که میانگین متحرک نمایی روزانه (20، 50، 100 و 200) را بازیابی می‌کند، نشان‌دهنده بازیابی احساسات صعودی است.

 🔺ADX: افزایش در شیب ADX نشان می دهد که خریداران به تدریج در حال افزایش سرعت خرید هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments