رالی صعودی ارز ترون

سرمایه‌گذاران TRX در اوج: تحلیل روند صعودی قیمت ترون و پیش‌بینی آینده

ترون در دو هفته گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته است، اکنون نزدیک به 0.17 دلار معامله می شود و با بیش از 14.5 میلیارد دلار، وارد 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار شده است. در حال حاضر، همه دارندگان این توکن سود کرده اند.

خرید و فروش تتر پی98

عملکرد قیمت ترون

TRX توکن بومی ترون در چند هفته گذشته در میان بهترین عملکردها در کل بازار ارزهای دیجیتال بوده است. قیمت آن در مقیاس 14 روزه بیش از 30 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر تقریباً 0.17 دلار معامله می شود.

علاوه بر این، ترون اخیراً پس از اینکه ارزش بازار آن به بالای 14.5 میلیارد دلار رسید، به رتبه دهم کوین مارکت کپ از نظر لیست قیمت ارز دیجیتال صعود کرد. رتبه یازدهم متعلق به تون کوین(TON) است که قیمت آن در آخر هفته پس از دستگیری مدیر عامل تلگرام، پاول دوروف، سقوط کرد.

شایان ذکر است که اکثر سرمایه گذاران ترون(62٪) بیش از یک سال پیش وارد اکوسیستم شده اند. 33 درصد روی این توکن در 12 ماه گذشته سرمایه گذاری  انجام داده‌اند، در حالی که تنها 5 درصد در 30 روز گذشته تصمیم به سرمایه گذاری روی ترون و خرید ارز ترون گرفته اند.

علیرغم اینکه تون کوین در مسیر رسیدن به قله جدید قرار دارد، برخی از شاخص ها نشان می دهند که ارزش گذاری TRX ممکن است به سمت اصلاح پیش رود. یک مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI) است که سرعت و تغییرات قیمت ترون را اندازه گیری می کند و نشان می دهد که آیا بیش از حد خرید شده است یا بیش از حد فروش.

نوسانگر مومنتوم از 0 تا 100 متغیر است زیرا نسبت بالای 70 نشان می دهد که ترون در محدوده خرید بیش از حد است، به این معنی که عقب نشینی می تواند یک گزینه باشد. در حال حاضر، RSI در اطراف آن منطقه ثبت شده است.

میم کوین های بلاکچین ترون پامپ میشوند!

بلاکچین ترون اخیراً تجدید حیات عمومی را تجربه کرده است، با هزاران میم کوین که در SunPump (پلتفرمی مرتبط با جاستین سان که به کاربران امکان می‌دهد در چند دقیقه میم کوین ایجاد کنند) راه اندازی شده است.

بزرگترین توکن از این نوع، سان داگ (SUNDOG) است که در 16 آگوست شروع به معامله کرد. در حال حاضر، قیمت آن حدود 0.30 دلار است که نشان دهنده افزایش 300 درصدی در مقیاس هفتگی است، در حالی که ارزش بازار آن از 300 میلیون دلار فراتر رفته است.

رالی این میم کوین چشم بسیاری از شرکت کنندگان در صنعت را به خود جلب کرد، که برخی از آنها تصور می کردند این تنها آغاز یک روند صعودی بزرگ است.

یکی از کاربران توییتر ادعا کرد که سان داگ روی الگوی انباشته ای قرار گرفته است که می تواند به زودی با یک انفجار قیمت تا 1 دلار هدایت شود.

دیگر میم کوین‌های مبتنی بر ترون که اخیراً عملکرد بسیار خوبی داشتند عبارتند از دراگن سان (Dragon Sun)  سان کت (SUNCAT) فوفار (FOFAR) و برخی دیگر از میم کوین ها.


❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای افزایش آگاهی کاربران ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سعید
سعید
2 روز قبل

امروز قیمت ترون بالا تر رفته به نظرتون همچنان رو به افزایشه؟

غزال
غزال
8 روز قبل

به نظر ارز مناسبی برای سرمایه گذاری هست.