احتمال پامپ قیمت پپه

پامپ 25 درصدی پپه |وقت خرید ارز PEPE است؟

قیمت پپه کوین اخیراً پس از شکستن به زیر سطح حمایت کلیدی نشانه‌هایی مبنی بر بازگشت قیمت و پتانسیل آینده دار، سیگنال خرید 25 درصدی را نشان داد. در این مقاله بررسی میکنیم که با توجه به بهبود بازار کریپتو و بیت کوین ایا وقت پوزیشن لانگ باز کردن روی پپه رسیده است؟ یا احتمال پامپ پپه یک امید واهی است؟

  •  تحلیل قیمت پپه مسیری را برای افزایش ۲۵ درصدی در روزهای آینده نشان می دهد.
  •  بهره باز پپه (OI) و تغییرات قیمت نشان دهنده سیگنال موجی از خریداران است که وارد پوزیشن لانگ می شوند.
  •  سپتامبر برای پپه خوب نبوده است، زیرا این میم کوین 6.69 درصد کاهش یافته است.

تحلیل سیگنال های بازار

قیمت پپه کوین در آخر هفته به زیر سطح حمایتی ماهانه رسید و پایین‌ترین سطح ماه سپتامبر را ایجاد کرد. از نظر تاریخی، سپتامبر یک ماه قرمز برای قیمت رمز ارزها بوده است، با برخی سال‌های سبز که به عوامل دیگر بستگی دارد. تا کنون، قیمت پپه 6.69 درصد در ماه کاهش یافته است، اما افزایش احتمالی 25 درصدی ممکن است زود تر از انتظار رخ دهد زیرا ساختار بازار نشانه بازگشت مجدد است. علاوه بر این، آرتور هیز پوزیشن شورت بیت کوین خود را بسته است، که نشان می دهد او بهبود بازار آینده را پیش بینی می کند.

تریدرهای فیوچرز افزایش قیمت پپه را پیش بینی می کنند!

تریدرهای فیوچرز عامل مهمی در تعیین جهت گیری قیمت دارایی هستند، زیرا عمده نقدینگی را در اختیار دارند و بازارها را از طریق سفته بازی مستمر زنده نگه می دارند.همانطور که داده های کوین گلس نشان می دهد، برای قیمت پپه، تریدرهای بازار مشتقات متقاعد شده اند که پپه تغییر مسیر داده و به سمت صعودی حرکت می کند.

چارت میزان لیکویید شدن پوزیشن های پپه
چارت میزان لیکویید شدن پوزیشن های پپه

میزان لیکویید شدن پپه در پوزیشن لانگ دو برابر بیشتر از پوزیشن شورت است. این عدم تعادل نشان می دهد که احساسات صعودی بر بازار حاکم است زیرا تریدرها پتانسیل صعودی بیشتری را برای پپه پیش بینی می کنند.

نمایشگر بصری معاملات مشتقات پپه
نمایشگر بصری معاملات مشتقات پپه

علاوه بر این، نمایشگر بصری مشتقات رمزنگاری (CDVS) ​​اکثر تریدرهایی را که روی پپه پوزیشن لانگ باز میکنند را نشان می‌دهد. این را می توان از طریق افزایش سود باز (OI) و قیمت پپه در 24 ساعت گذشته مشاهده کرد.این داده ها نشان می دهد که تریدرها پیش بینی می کنند قیمت پپه در آینده افزایش یابد.

نهنگ های پپه، پپه کوین را در کوتاه مدت چطور می بینند؟

علاوه بر این، فعالیت نهنگ های پپه نیز افزایش یافته است، با توجه به داده‌های اینتو د بلاک ، تعداد تراکنش‌های بزرگ به بالاترین سطح در دو هفته گذشته رسیده است، این نشان می‌دهد که نهنگ ها در حال جابجایی سرمایه هستند.


📌اخبار مرتبط: احتمال انفجار قیمت ارز پپه با خرید گسترده نهنگ ها


علاوه بر این، جهش دیگری در جریان خالص تراکنش های بزرگ در 4 سپتامبر منجر به ورود مثبت خالص 84 میلیارد پپه (591,360 دلار) به کیف پول نهنگ ها شد.

فعالیت ماهانه نهنگ های پپه
فعالیت ماهانه نهنگ های پپه

همراه با جریان‌های خالص مبادله منفی، افزایش فعالیت نهنگ‌ها ممکن است نشان‌دهنده این باشد که دارندگان بزرگ از بازار رو به کاهش برای خرید توکن‌های پپه در کف قیمت با انتظار افزایش قیمت استفاده می‌کنند.

واکنش سرمایه گذاران پپه به احتمال پامپ پپه

قیمت پپه در تعطیلات آخر هفته که از 6 سپتامبر آغاز شد از منطقه تثبیت خارج شد اما به سرعت جهت خود را تغییر داد. این یک نشانه کلاسیک از افزایش نقدینگی توسط  نهنگ های بازار است. نقدینگی یک ماهه در منطقه تقاضا بود که سرمایه گذاران را به خود جذب کرد.

میزان نقدینگی پپه
میزان نقدینگی پپه

پس از جذب این نقدینگی، قیمت پپه ممکن است در حال آماده شدن برای صعود به منطقه عرضه و جمع آوری پول بیشتر در آن سطح باشد. نقدینگی بازارها را به حرکت در می‌آورد و قیمت‌ها همیشه در جایی حرکت می‌کنند که بیشترین منابع مالی وجود دارد.

قیمت پپه ممکن است مقاومتی در حدود 0.000008 دلار پیدا کند زیرا اخیراً قادر به شکستن بالاتر از این سطح نبوده است. با این حال، با فشار خرید کافی، پپه کوین می تواند برای آزمایش 0.000009 دلار شکست بخورد که 25 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی است.

تحلیل تکنیکال قیمت پپه+ سطوح حمایت و مقاومت و تارگت
تحلیل تکنیکال قیمت پپه+ سطوح حمایت و مقاومت و تارگت

در مقابل، اگر قیمت پپه کوین نتواند بالاتر از قیمت فعلی 0.000007 دلار باقی بماند، ممکن است نشانه ضعف بازار باشد و منجر به سقوط پپه به سطوح حمایتی کمتر در حدود 0.000006 دلار شود. این می تواند دیدگاه صعودی فعلی و احتمال پامپ قیمت پپه را باطل کند.

پپه کوین برای حرکت به شدت به حرکات گسترده بازار متکی است و در حال حاضر، قیمت بیت کوین در حال بهبود است. کل بازار کریپتو بهبودی جزیی را نشان می دهد، زیرا ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 0.1 درصد افزایش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مجید
مجید
7 روز قبل

سلام. لطفاکمکم کنی هرچی قسمت برداشت په په میزنم که برداشت کنه بره روکس پیام میادبرداشت موفقیت آمیز بود اماتورروکس نمیادلطفا کمکم کن.

علی
علی
7 روز قبل

ممنونم از سایت خوبتون.
با توجه به شرایط حال حاضر سرمایه گذاری ارز پپه را پیشنهاد میکنید؟