بازار کریپتو

وقت ثروتمند شدن رسیده است، سرنوشت تریدرها در دست بازار پرنوسان کریپتو!

بیت کوین همچنان بالای 65000 دلار است، اما طبق پیش بینی ها صرفا کاهش قیمت و نوسانات متوالی برای بیت کوین دیده میشود. بقیه بازار کریپتو در وضعیت قرمز ترید میشوند و به نظر می رسد که در یک دوره نوسانی کامل به سر میبرند. در چنین مواقعی است که ثروت ساخته می شود!

خرید و فروش تتر پی98

حساسیت و نوسانات فعلی بازار کریپتو

احساسات در کل بازار کریپتو بسیار غم انگیز است. بیت کوین از بازگشت به بالای 71000 دلار خودداری می کند و هر زمان که به آن رسید به راحتی رد می شود. بقیه بخش کریپتو ضربه بزرگی را متحمل می شود و بسیاری از دارندگان اگر قبلاً این کار را نکرده باشند باید در آستانه فروش باشند.


💸⚽️کسب سود بالا از نوسانات این 3 ارز محبوب در جریان رالی اصلاحی بازار💸⚽️


ترید و سرمایه گذاری اغلب می تواند سرگرمی های بسیار احساسی باشد. در بازارهای سنتی، نوسان 3 تا 5 درصد در سهام می‌تواند باعث عصبانی شدن این سرمایه گذاران سنتی شود، به خصوص اگر این نوسانات منفی باشد، اما در بازار کریپتو، نوسانات می‌تواند خیلی بیشتر و خشن تر باشند و حتی در یک دوره 24 ساعته می توان  نوسانات 20 درصد یا بیشتر را تجربه کرد.

البته، این امر به طور کلی برای بیت کوین صدق نمی کند، اگرچه این اتفاق افتاده است، اما در بین آلت کوین ها، سقوط های متوالی می تواند باعث ترس سرسخت ترین تریدرها هم بشود.


💰👔بیت کوین نخرید | 3 ارز جایگزین بیت کوین که شما را میلیونر میکند!💰👔


بازار کریپتو در دو هفته گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. هر نوع رالی طی یکی دو روز بعد خنثی شده است و بیت کوین در این مدت حدود 6500 دلار کاهش یافته است.

اگر دارندگان بیت کوین ضررکنند، این اتفاق روی سرمایه گذاران آلت کوین هم تاثیر خواهد گذاشت. حتی 50 آلتکوین برتر که بر اساس ارزش بازار رتبه بندی شده اند 30 درصد و بیشتر سقوط کرده اند و ممکن است این جریان نزولی هنوز ادامه داشته باشد!

چرا وقت سرمایه گذاری در جریان فعلی بازار رسیده است؟

شما یک سرمایه گذار در بازار کریپتو هستید و ترید میکنید زیرا به نوآوری باورنکردنی که در حال وقوع است اعتقاد دارید. می‌دانید که استیبل کوین‌ها، پرداخت‌ها، حریم خصوصی و بسیاری موارد استفاده دیگر در این فضای کارآفرینی در حال آپدیت شدن هستند.

شما این ایده را دارید که کریپتو می‌تواند نیروی خارق‌العاده‌ای باشد که سیستم‌های نسبتا قدیمی که متصدیان فعلی هستند را مختل کند. این فناوری به شکل گیری دنیایی بسیار جدید و عادلانه تر کمک خواهد کرد.

به احتمال زیاد، شما می خواهید با حمایت از چند آلت کوین عتبرتر، مقداری ثروت به دست آورید. خب، این شانس شماست!


🪙💵در کوتاه مدت میلیونر شوید! بهترین رمز ارزها برای معاملات روزانه🪙💵


تقریباً همیشه اتفاق می‌افتد که بهترین سکه‌ها و توکن‌ها از جریانات کند یا ضعیف سود چشمگیری به دست آورند، در این بازار بی ثبات همه چیز امکان پذیر است.

اگر به طور جدی به رمز ارز مورد علاقه خود اعتقاد دارید، چرا آن را می‌فروشید، شاید ارزان‌تر از زمانی که آن را خریدید؟ در این نوع رویدادهای کاپیتولاسیون است که بیشترین پول بدست می آید. انتخاب سکه های مورد استفاده قوی با قیمت های بسیار بیش از حد فروش جایی است که ثروت واقعی می تواند آغاز شود.

ممکن است استدلال شود که این زمان وحشتناکی برای سرمایه گذاری در آلت کوین ها باشد فقط به این که ما در ماه مارس به صدر بازار صعودی رسیدیم، و کریپتو از آن زمان تاکنون در حال نزول به بازار نزولی سال آینده بوده است.اما همه چیز به شما بستگی دارد، صبور و با اطمینان باشید.

آیا ممکن است بیت کوین یک رشد بی سابقه را تجربه کند؟

این استدلال خیلی هم غیر ممکن نیست، هنگام سرمایه گذاری باید هر سناریویی را در نظر گرفت. با این حال، این سوال باید پرسیده شود:

 آیا بیت کوین در مقایسه با بازارهای صعودی قبلی، رالی متفاوتی را ثبت خواهد کرد و پاسخ احتمالا خیر است.

زمان ثروتمند شدن در چنین مواقعی است. هیچ قولی وجود ندارد و هیچ تضمینی وجود ندارد، اما خرید در زمانی که بازار در شرایط قرمز فرو رفته است می تواند استراتژی خوبی باشد.

منبع: کریپتو دیلی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments