رشد قیمت میم کوین های سولانا

بهترین میم کوین های سولانا با احتمال انفجار قیمت مناسب سرمایه گذاری ( 4 شهریور)

میم کوین های سولانا اغلب باعث ایجاد هیجان در تریدرها می‌شوند  و پس از یک رکود کوتاه، ممکن است یک رالی صعودی داشته باشد. قیمت این کوین ها تحت تاثیر اخبار، سوشال مدیا و هیاهوی جامعه پامپ میشود. این 3 میم کوین سولانا تا پایان آگوست و طی دیدگاهی خوشبینانه تا 30 روز آینده احتمال انفجار قیمت دارند.

میم کوین های با پتانسیل سولانا

تجزیه و تحلیل فعلی داده های بلاک چین و شرایط بازار نشان می دهد که ممکن است در آستانه فصل جدیدی برای سکه های میم سولانا باشیم. چندین شاخص کلیدی به این افزایش احتمالی اشاره می کنند.

افزایش اخیر در میم کوین های مبتنی بر سولانا نشان دهنده روند گسترده تری در بازار ارزهای دیجیتال است که ناشی از اشتیاق رو به رشد برای اکوسیستم سولانا است. این میم کوین ها که اغلب با عدم کاربرد و عدم وجود یک نقشه راه دقیق مشخص می‌شوند، به شدت به مشارکت جامعه و پتانسیل وایرال شدن آنها برای جلب توجه متکی هستند. هیجان پیرامون این سکه ها با تحولات اخیر بازار بیشتر شده است.

برترین میم کوینهای سولانا + سودده ترین میم کوین های سولانا

روز جمعه، پس از اعلام جروم پاول، رییس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر آمادگی بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره و تاثیر آن روی بیت کوین و متقابلا تاثیر افزایش قیمت بیت کوین روی قیمت آلت کوین ها به دلیل تعدیل تورم، بازار ارزهای دیجیتال رشد قابل توجهی را تجربه کرد. این تغییر در سیاست پولی، خوش‌بینی را به بازار تزریق کرده است و فضای مساعدی را برای سفته‌بازی از جمله بازارمیم کوین ها ایجاد کرده است. در نتیجه، میم کوین‌های مبتنی بر سولانا برای رشد انفجاری آماده هستند، که ناشی از اثرات ترکیبی علاقه سرمایه‌گذاران مجدد و شرایط اقتصادی مطلوب است.

پاپ کت (POPCAT)

پاپ کت (POPCAT) یک میم کوین در بلاک چین سولانا است که از میم وایرال شده یک گربه با دهان کاملا باز الهام گرفته شده است. در 1 آوریل 2024 توسط گروهی از سازندگان ناشناس راه اندازی شد و به سرعت در فضای کریپتو محبوب شد. موضوع ساده این کوین، همراه با تراکنش‌های سریع و کارمزدهای پایین سولانا، به آن کمک کرد تا طرفداران قوی‌تری به دست آورد.

توییت پاپ کت

مدت کوتاهی پس از معرفی، پاپ کت به اوج ارزش خود 0.0052 دلار رسید، که ناشی از موجی از هیجان رسانه های اجتماعی و ایردراپ های هدفمند برای کاربران اولیه بود.


📌 واچ لیست میم کوین های سولانا برای شروع شهریور ماه


پاپ کت بر اساس یک مدل کاهش تورم عمل می کند، که در آن بخشی از توکن ها در هر تراکنش سوزانده می شود، به تدریج عرضه را کاهش می دهد و ارزش آن را در طول زمان افزایش می دهد. همچنین NFT ها را در خود جای داده و به کاربران امکان می دهد دارایی های دیجیتال منحصر به فرد با مضمون Popcat را ترید کرده و جمع آوری کنند.

بوک آف میم (BOME)

بوک آف میم (BOME) یک ابتکار رمزنگاری پیشگامانه است که فرهنگ میم را با ذخیره سازی غیر متمرکز وترید ترکیب می کند. هدف این پروژه ایجاد یک “آرشیو دیجیتال” از میم های اینترنتی است که هر میم به طور دائم در بلاک چین ثبت می شود.

توکن BOME بر اساس بلاک چین سولانا است و از آرویو برای ذخیره سازی غیر متمرکز استفاده می کند. برنامه های آینده شامل گسترش به بلاک چین بیت کوین از طریق کتابخانه میم کوین ها است.


🎯 اگر ETF سولانا تایید شود کدام میم کوین ها رشد میکنند؟


وک آف میم در پیش فروش خود 50 درصد از عرضه توکن خود را به سرمایه گذاران اولیه فروخت. توکن های باقی مانده به صندوق اجتماعی (20 درصد) و استخرهای نقدینگی (30 درصد) اختصاص داده شد.

توییت بوک آف میم

از زمان راه‌اندازی، BOME به نقاط عطف مهمی دست یافته است، از جمله لیست شدن در صرافی‌های ارزهای رمزنگاری‌شده بزرگ مانند بایننس، کو کوین، بای بیت و کریپتو دات کام. در یک نقطه، این توکن حتی برای مدت کوتاهی از ارزش بازار یک میلیارد دلار گذشت.

داگ ویف هت(WIF)

داگ ویف هت (WIF) یک میم کوین است که در نوامبر 2023 در بلاک چین سولانا شروع به کار کرد و از هیاهوی اطراف سولانا پس از افزایش قابل توجه قیمت سولانا در آن سال استفاده کرد.

توییت داگ ویف هت

با پیروی از روند سایر میم کوین های موفق، داگ ویف هت رویکردی ساده و بدون کاربرد عملی یا نقشه راه توسعه اتخاذ می کند. مضمون آن حول سگی است که کلاه دارد، با ویرایش‌های طنز مختلف که برای تولید میم‌های جدید استفاده می‌شود.شوخ طبعی پروژه ریشه در میم های اینترنتی خاص دارد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments