15 شت کوین انفجاری در کوتاه مدت 2024

به دلیل محبوبیت میم کوین هایی مثل دوج کوین و شیبا اینو که از ابتدای کار شت کوین بودند امروزه سرمایه گذاران مانند قبل به بازار شت کوین بی تفاوت نیستند و به دنبال شت کوین هایی با پتانسیل و با احتمال رشد بالا در آینده هستند. نکاتی برای سرمایه گذاری روی شت کوین ها وجود دارد، شت کوین ها ارزان ترین ارزهای دیجیتال هستند ولی در عین حال ممکن است کل پول خود را از دست بدهید، پس باید یا در این بازار پر ریسک سرمایه گذاری نکنید یا تمام پول خود را با هدف سرمایه گذاری روی شت کوین ها خرج نکنید. چون این کوین ها با ثبات نیستند و ممکن است نوسانات زیادی داشته باشند و به کلی ریزش کنند و یا حتی یک صعود قابل توجه داشته باشند. در این مقاله لیستی از شت کوین های مناسب کسب سود در کوتاه مدت به شما معرفی میکنیم.

خرید و فروش تتر پی98

1. مین فریم (MFT)

مین فریم اولین شت کوین معرفی شده در این مقاله، به زودی از MFT به Hifi تغییر نام خواهد داد. با کمک پروتکل وام دهی هیفی (Hifi) ، هر کسی می تواند با استفاده از ارز دیجیتال پول قرض کند. هیفی (Hifi) از دستگاهی استفاده می‌کند که شبیه یک اوراق قرضه است و نشان‌دهنده یک تعهد زنجیره‌ای است که در یک تاریخ از پیش تعیین‌شده آینده تسویه می‌شود. استقراض و وام دهی با نرخ ثابت، مدت معین با خرید و فروش بدهی توکن شده، یکی از اجزای حیاتی بانکداری غیر متمرکز مدرن، امکان پذیر می شود.

مین فریم یا هیفی

2. اورکس (EVX)

ابتکار بلاک چین  اورکس (Everex) حواله‌ها، تبدیل ارز و پرداخت‌های فرامرزی را مدیریت می‌کند. یک برنامه آزمایشی موفق در سال 2016 امکان سنجی سیستم حواله را نشان داد و صدها کارگر مهاجر برمه ای را قادر ساخت تا 850000 THB از تایلند به کشور خود میانمار بفرستند. این پروژه به عنوان تلاش دیگری برای بانکداری آغاز شد. از این مجموع، در حال حاضر 25،000،000 دستگاه اورکس در گردش است.

در حالی که تمرکز فعلی آن بر روی مشاغل کوچک است، اورکس همچنان به ارائه خدمات خود به افراد ادامه میدهد. دو مورد از نقاط قوت این پروژه شامل امنیت ناشی از بلاک چین و تسویه زمان واقعی در تراکنش های فرامرزی است.

3. فلش کارنسی (TFC)

فلش کارنسی یک ابتکار ویتنامی است که توسط گروه های کوچک و تریدرها توسعه یافته است. اگرچه این یک ابتکار ساده است، اما هدف آن گسترش و همکاری با پروژه های متعدد دیگر است. این پروژه تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است. رمز ایجاد شده توسط استاندارد TRC10، ارز Tron-TFC بخشی از شبکه ترون است. این گروه یک اکوسیستم گسترده ایجاد می کند که شامل بازی های آنلاین، قمار، فعالیت های تفریحی مجاز توسط قانون و جمع آوری کمک های مالی برای محیط سوخته می شود. فلش کارنسی (TFC) قصد دارد که به یک توکن مفید تبدیل شود. در بلاک چین ترون، این شت کوین فوق العاده است. به دلیل این مزیت، شبکه ترون (TRX) یک اکوسیستم قابل توجه و متنوع با نقدینگی سریع، پردازش سریع تراکنش ها و کارمزدهای ارزان است.

4. امر کوین (EMC)

(EMC) امر کوین واحد پولی است که برای خدمات بلاک چین و تراکنش های مالی شبکه امر کوین استفاده میشود. این زیرساخت بر روی بلاک چین ارز دیجیتال امر کوین ساخته شده است که برای نگهداری مبالغ هش برای گواهی های SSL مشتری به صورت غیر متمرکز استفاده می شود. بدون نیاز به یک مرجع متمرکز، مشتریان می توانند گواهینامه ها را به صورت محلی تولید کنند و در صورت نیاز به سرعت آنها را جایگزین کنند. به همین دلیل، این روش هم برای جایگزینی گواهی برنامه ریزی شده و هم برای فراخوان سریع گواهی های هک شده به خوبی کار می کند.

نمودار امر کوین

5. رپیدز (RPZX)

رپیدز یکی از بهترین شت کوین ها و ارائه دهندگان برتر راه حل های پرداخت های Web3 است، همچنین انتقال پول بین ارز فیزیکی و دارایی های دیجیتال را آسان و ایمن می کند. رپیدز به دنبال این است که شکاف بین بانکداری سنتی و مدرن دارایی های دیجیتال را ببندد، و بر به روز رسانی روش معاملات و مبادله ارزش تاکید دارد.

رپیدز از فناوری بلاک چین برای تضمین تراکنش های کارآمد، شفاف و غیرقابل نفوذ استفاده می کند. این فناوری همچنین امکان ارسال پول در سراسر مرزها را به سرعت و با پول کمتری نسبت به روش های بانکی مرسوم فراهم می کند.

رپیدز در پلتفرم خود، عملکرد کیف پول بومی را نیز ارائه می دهد. کیف پول مصرفی  رپیدز وب تری (RAPIDZ Web3 ) به عنوان دریچه ای به سوی اینترنت غیرمتمرکز عمل می کند و به کاربران اجازه می دهد برخلاف کیف پول های سنتی که فقط برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال استفاده می شوند، به خدمات و برنامه های غیرمتمرکز مختلف دسترسی داشته باشند، مدیریت کنند و با آنها تعامل داشته باشند.

نمودار رپیدز

6. رزیدل توکن (ERSDL)

اکوسیستم SDL به‌عنوان نوعی پناهگاه عمل می‌کند که در آن احزاب آگاه به‌عنوان «اوراکل‌های قیمت‌گذاری» عمل می‌کنند و کاربران عادی می‌توانند با خطر کمتر فریب خوردن توسط متخصصان درگیر شوند. این سکه که قبلا با نام آن فدرال ریزرو توکن (Us Federal Reserve Token) شناخته میشد، خود را با عنوان رزیدل توکن (Residual Token) دوباره راه اندازی کرد. این شرکت از ابزارهای تامین مالی جمعی منطبق با مقررات مبتنی بر بلاک چین برای کمک به نهادهای غیر بانکی استفاده می کند.   

دلارهای شما از طریق ارز فیات به  یو اس دی سی (USDC) تبدیل می‌شوند و شما را قادر می‌سازد آن پول را در بازارهای مالی معمولی سرمایه‌گذاری کنید. این پلتفرم جمع آوری سرمایه، پذیره نویسی و توزیع سود این سرمایه گذاری ها را مدیریت می کند. فناوری امن این پلت فرم به کسب و کارها و مؤسسات مالی امکان می دهد تا یک محیط وام دهی و استقراض خصوصی و زنجیره ای همتا به همتا (P2P) ایجاد کنند.

7. مورفیس لبز(MITX)

پلتفرم پیشگامانه SEED که توسط  مورفیس لبز (Morpheus Labs) توسعه یافته است، به طور هوشمندانه ای کد بلاک چین و هوش مصنوعی را ترکیب می کند تا شرکت ها را به سمت استفاده از Web3 سوق دهد. مورفیس لبز(MITX ) با توکنومیک قوی در مقایسه با بهترین شت کوین‌های بازار، یک پلتفرم پویا متمرکز برای کاربر ارائه می‌دهد. این پلتفرم برای یک سوآپ توکن برنامه ریزی شده برای افزایش یکپارچگی، امنیت و نقدینگی آماده شده است. هر صاحب توکن دارای امتیاز رای متناسب با تعداد توکن‌هایی است که دارند، با 500000 MIND که یک رای را نشان می‌دهد. صاحبان توکن کوچکتر دو گزینه دارند: آنها می توانند توکن های خود را برای رای دادن ترکیب کنند یا امتیازات رای خود را به اعضای قابل اعتماد جامعه بدهند.

مورفیس لبز

8. سول چیکس (CHICKS)

سول چیکس (SolChicks)، یکی از اولین پلت‌فرم‌های بازی برای کسب درآمد از بازی است که توسط NFT ها پشتیبانی می‌شود و بر روی بلاک چین سولانا (Solana) توسعه یافته است، بهترین جنبه‌های هر دو جهان را در یک متاورس یکپارچه ترکیب کرده است. می‌توانید دارایی‌های منحصربه‌فرد درون‌بازی را در قالب توکن NFT ایجاد کنید، مالک آن باشید و با آن‌ها تعامل داشته باشید. هسته بازی پلی تو ارن (P2E)با یک حلقه بازی و سیستم پاداش بسیار دقیق و پیچیده توسعه یافته است.

یک تیم بسیار ماهراین پروژه را انجام می دهد و شامل آثار هنری درجه یک و طراحی متمایز و پیچیده سیستم های درون بازی را می دهد. با سول چیکس (SolChicks)، می‌توانید از فناوری غیرمتمرکز بلاک چین و مالکیت بر روی زنجیره بهره ببرید، کلکسیون‌های منحصربه‌فرد را کشف کنید و برای بازی خود پول دریافت کنید. هدف نهایی سول چیکس این است که افراد را از طریق نوآوری و ادغام بلاک چین برای یک تجربه سرگرم کننده «بازی و کسب درآمد» گرد هم بیاورد.

نمودار سول چیکس

9. پرایم کوین (XPM)

برای تکمیل معماری اثبات سهام پرایم کوین، توکن (Ppcoin) در نظر گرفته شده است تا یک ارز دیجیتال اثبات کار خالص در میان بهترین شت‌کوین‌های این فهرست باشد. نرخ اثبات کار پرایم کوین بر اساس سختی آن است.  توکن (Ppcoin) اولین پلتفرمی بود که این استراتژی را آزمایش کرد. پرایم کوین به عنوان اولین ارز دیجیتالی که با سیستم اثبات کار به غیر از هش کش وارد بازار شد، این پتانسیل را دارد که ارزش بیشتری از عملیات استخراج به دست آورد. هدف این تحقیق باز کردن دری برای ظهور مدل‌های اثبات کار اضافی با مقادیر محاسباتی علمی متفاوت است.

پرایم کوین

10. بلاکس (BLOCKS)

هر کسی در شرکای BLOCKS DAO یا BLOCKS Builder می‌تواند از فناوری بلاک چین غیرمتمرکز در دسترس عموم به نام بلاکس (BLOCKS ) استفاده کند تا ارزش فوق‌العاده‌ای ایجاد کند. بلوک ها ارتباطات جدید بین دارایی های توکن شده ایجاد می کنند. یکی از انواع قراردادهای هوشمند واکنشی (RaC) توکن بلاکس است. RaCهای بیشتری می توانند در شبکه بلاکس به اپراتور تبدیل شوند که اتوماسیون را افزایش می دهد. بلاکس اساساً یک سازمان غیرمتمرکز است و در میان اولین شرکت های DAO LLC در جهان است.

این کارایی را که شرکای تجاری و صنعت ما بیشترین ارزش را دارند تسهیل می کند و عملیات را ساده می کند. بلاکس، اولین DAO ثبت شده قانونی در وایومینگ، پیشتاز DAO ها است. بلاک با یک استراتژی صنعت و بلاک چین، به پل زدن فناوری سطح سازمانی با بلاک چین اختصاص دارد.

ارز بلاکس

11. الیفی توکن (ELFI)

انجمن باز الیفی آن را به یکی از بهترین شت کوین های بازار تبدیل می کند. الیفی با کسب موفقیت در محدودیت های بازارهای مالی سنتی مقابله می کند. این امر با استفاده از فناوری بلاک چین برای ترکیب دارایی های دنیای واقعی (RWA) در پرتفوی بیت کوین، امکان تنوع بخشیدن به نمونه کارها را انجام می دهد. هر عضو الیفی DAO می‌تواند پیشرفت‌هایی را برای انجمن الیفی پیشنهاد دهد و با رای دادن به عکس فوری در تصمیم‌گیری شرکت کند. کاربران می توانند با استفاده از حق رای خود (sELFI) در مدیریت الیفی شرکت کنند. آن‌ها می‌توانند توکن‌های اس الفی (sELFI) اضافی دریافت کنند و با قرار دادن توکن‌های الفی که در حال حاضر دارند، از حق رای خود استفاده کنند.

استارتاپی به نام  السیا (ELYSIA) دارایی های واقعی را توکن می کند. دارایی های ملموس را می توان به نشانه های دارایی (NFT) برای استفاده در زنجیره از طریق پروتکل السیا (ELYSIA ) تبدیل کرد. این نشانه های دارایی را می توان در ELYFI، DeFi برای السیا (ELYSIA ) استفاده کرد. با افزودن نقدینگی به استخر پول یا قرض گرفتن نقدینگی با توکن‌های دارایی به عنوان وثیقه، شرکت‌کنندگان در پروتکل الفی می‌توانند بازده سرمایه‌گذاری کسب کنند. آنها همچنین می توانند از ثبات و رشد پروتکل با مشارکت در حکمرانی و سهامداری حمایت کنند.

12. آیدل (IDLE)

هدف Idle DAO، یک مجموعه غیرمتمرکز، ایجاد خطی از کالاها است که تأمین مالی غیرمتمرکز را قادر می‌سازد تا به یک منبع جامع سود تبدیل شود. این به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از یک الگوریتم، نمایه ریسک بازده خود را نظارت کنند یا تخصیص دارایی دیجیتال خود را در پروتکل های محبوب DeFi بهبود بخشند.

آیدل (IDLE) و هایپر نیتیو (Hypernative ) برای ارائه هشدارهای امنیتی پیشرفته و شخصی‌شده برای شاخه‌های بازده و بهترین خزانه‌های بازده برای پاسخگویی و پیشگیری از تهدید پیشگیرانه با طیف کامل به هم پیوسته‌اند. برای محافظت از دارایی‌های دیجیتال، پروتکل‌ها و برنامه های دیفای (dApps)، هایپرنیتیو یک پلت‌فرم امنیتی و پیشگیری از خطر بلادرنگ Web3 است که از تهدیدات مالی و حملات سایبری روز صفر محافظت می‌کند و در عین حال بر بی‌نظمی‌های زنجیره‌ای نظارت می‌کند.

نمودار ایدل توکن

13. ویوز کامیونیتی توکن (WCT)

ویویز کامیونیتی یک پلتفرم جامعه محور است که از فناوری های منبع باز و غیرمتمرکز برای ایجاد برنامه های کاربردی مقیاس پذیر و بصری استفاده می کند. یکی از مزیت های اصلی آن سهولت صدور توکن در شبکه ویویز (Waves) است. شما می توانید یک تراکنش ایجاد کنید و آن را به بلاک چین ارسال کنید تا سکه خود را بدون توسعه قرارداد هوشمند معرفی کنید. با استفاده از تراکنش سوخته، هر حسابی که دارایی را در اختیار دارد (نه تنها صادرکننده دارایی) می تواند بخشی از دارایی را از بین ببرد.

ویویز یک روش متمایز برای توسعه برنامه های غیر متمرکز ارائه می دهند. برای ایجاد قراردادهای هوشمند، ویویز (Waves) زبان برنامه نویسی اصلی خود، Ride را ارائه می دهد. برنامه نویسی بلاک چین به لطف نحو ساده و مناسب برای توسعه دهندگان، ساده و بدون پیچیدگی است. تراکنش سوخته ارزش کلی دارایی در بلاک چین و مقدار دارایی در حساب فرستنده را کاهش می دهد. توکن ها به طور همزمان به چندین آدرس از طریق سرویس ایردراپ ارسال می شوند. ایردراپ جزء یک استراتژی بازاریابی است که هدف آن افزایش آگاهی از یک پروژه، جذب سرمایه گذاران و افزایش دید آن است.

ویوز کوین

14. دوینت کوین (DEV)

دوینت کوین(DEV) یک بلاک چین اثبات سهام است که از مسترنود های مبتنی بر پروتکل  زیرو کوین (Zerocoin) برای ارائه حریم خصوصی استفاده می کند. هدف مهندسان این پروژه ایجاد کاربر پسند ترین و ایمن ترین زیرساخت ممکن برای استفاده از ارز بود. مستر نود ها تراکنش‌های خصوصی‌تر و سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کنند زیرا همیشه به شبکه متصل هستند و عملکردهای خاصی را انجام می‌دهند. این پلتفرم که با نام DEVX شناخته می شود، مبادله خود را دارد.

به عنوان یک صرافی ترکیبی، DEVX از بیت‌شارز (BTS) بلاک چین هوشمند برای ورود به بازار در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده می‌کند. DEVX بهترین ویژگی های صرافی های غیرمتمرکز و متمرکز را ترکیب می کند. به عنوان یک مرحله امنیتی اضافی، DEVX یک دستگاه سخت افزاری خارجی را برای فعال کردن احراز هویت سه مرحله ای (3FA) ادغام می کند و آن را به اولین تبادل غیرمتمرکز با این ویژگی تبدیل می کند. با استفاده از این دستگاه، کاربر می تواند به کیف پول سخت افزاری غیرمتمرکز پیشرفته دسترسی پیدا کند که از عملیات چند امضایی بین هر کاربر و پروتکل DEVX پشتیبانی می کند.

15. کنا (KENA)

این یک توکن ارز دیجیتال ERC-20 است که بازار کنا را هدایت می کند، که از فناوری بلاک چین غیر متمرکز استفاده می کند تا جامعه متا موسیقی را قادر سازد ارزش اقتصادی خود را افزایش دهد. بدون یک مرجع مرکزی، پروتکل‌های بلاک چین به طور ایمن امکان دیجیتالی کردن ارزش، مسئولیت‌پذیری، اقلام تعهدی و حاکمیت را می‌دهند و کارایی سیستم را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهند – جامعه کنا از قوانین عرضه و تقاضا در بازار سود می‌برد. در اقتصاد رمزی، ارزش رمزگذاری شده، پایدار است و در برابر نوسانات سایر ارزها محافظت می شود. اتریوم ERC20 پایه ای است که پروتکل کنا بر آن بنا شده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments