پیش بینی رالی تون و نات

جریان رالی نات کوین (NOT) و تون کوین (TON ) در سه ماهه سوم 2024 

قیمت‌های نات‌کوین و تون‌کوین بالاتر از سطح حمایتی حیاتی معامله می‌شوند و سیگنال‌های صعودی را برای چند روز آینده به نمایش می‌گذارند. با نزدیک شدن بازارها به پایان نیمه اول سال، آلتکوین ها به سمت مرحله مهمی پیش می روند. 

بیت کوین در حال نشان دادن ضعف است، در حالی که اتریوم با نگه داشتن سطح نزدیک به 3500 دلار قدرت شدیدی را نشان می دهد. این نشان می‌دهد که برخی ارزها  تسلط قابل‌توجهی بر بازار دارند و توجه سرمایه گذاران را بیشتر به خود جلب کرده اند.

خرید و فروش تتر پی98

تجزیه و تحلیل قیمت نات کوین(NOT)

نات کوین

قیمت نات‌کوین بیش از 24 ساعت است که در یک محدوده بدون نوسان تثبیت شده است، زیرا به نظر می‌رسد در حال جمع‌آوری سود برای اقدام بعدی قیمت است. این توکن در هفته گذشته با فشار فروش بیش از حد روبرو شد که قیمت ها را نزدیک به 30 درصد کاهش داد. 

🔸🪙هر توکن NOT در آینده به چند دلار می رسد؟🔸🪙

نمودارهای تکنیکال نشان می‌دهند که قیمت ممکن است تحت تأثیر جریان نزولی قرار بگیرد، اما در واقعیت، برای یک صعود عظیم آماده می‌شود. معامله کوتاه مدت نشان می دهد که قیمت درست بالای ناحیه حمایت الگوی مثلث نزولی گیر کرده است. 

انتظار می رود با نزدیک شدن شاخص حرکت دار (DMI ) به سیگنال صعودی، قیمت بین 0.014 تا 0.013 دلار به داخل و خارج از منطقه حمایت حرکت کند، اما پیش از آن تثبیت بیشتری انتظار می رود. شاخص میانگین جهت دار (ADX) دچار واگرایی نزولی شد و به سمت کاهش در حرکت است که نشان دهنده کاهش قدرت رالی است.

نمودار قیمت نات کوین
نمودار قیمت نات کوین

بنابراین، قیمت NOT ممکن است در طول آخر هفته پایین باقی بماند و ترید هفتگی تازه را آغاز کند و 0.016 دلار را پس بگیرد و بعداً به 0.618 سطح فیبوناچی در 0.165 دلار برسد.

تجزیه و تحلیل قیمت تون کوین(TON)

تون کوین

قیمت تون کوین از ابتدای ماه مارس قدرت شدیدی را نشان داده است و نوسانات زیادی را ثبت کرده است. قدرت صعودی به رشد خود ادامه داد و در نتیجه، قیمت TON در بین 10 ارز دیجیتال برتر در لیست قیمت ارزهای دیجیتال و تنها 8 درصد از ATH فاصله دارد. قیمت در حال حفظ یک تثبیت صعودی و انباشته شدن قدرت برای آغاز شکست در روزهای آینده است. 

💎⚡️بایننس از USDT در شبکه تون کوین پشتیبانی میکند، TON کی پامپ میشود؟💎⚡️

قیمت در امتداد سطوح 0.786 فیبوناچی بالای 6.81 دلار، با خط روند صعودی به عنوان یک حمایت قوی، در حال تثبیت است. حجم معاملات  همچنان بالاتر از محدوده متوسط ​​باقی می ماند و به افزایش نوسانات در هفته آینده اشاره می کند.

نمودار قیمت تون کوین
نمودار قیمت تون کوین

با این حال، تا پایان ماه، تغییرات قیمت ممکن است تشدید شود و نقدینگی تازه را به پلتفرم جذب کند. بنابراین، قیمت تون کوین ممکن است در چند روز اول سه ماهه سوم افزایش یابد و یک ATH جدید، احتمالا بالای 10 دلار را نشان دهد.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments