قیمت طلا و نقره

قیمت طلا و نقره بیش از این رشد میکند، فرصت ترید AUD/USD در فارکس!

علیرغم نزولی بودن بازارهای خارجی، قیمت طلا و نقره افزایش یافت و سرمایه گذارانی را که به دنبال سرمایه گذاری امن بودند، جذب کرد. در همین حال، بازار کریپتو در حال فروپاشی است و بیت کوین و اتریوم به شدت سقوط می کنند!

خرید و فروش تتر پی98

فلزات گرانبها ( طلا و نقره) در حال افزایش هستند!

با وجود کاهش بازارهای خارجی، قیمت طلا و نقره روز پنجشنبه افزایش یافت. طلای دسامبر با 16 دلار و 60 سنت افزایش به 2496 دلار و 30 سنت رسید و نقره سپتامبر با 1.186 دلار افزایش به 28.525 دلار رسید. داده های اقتصادی ایالات متحده، از جمله افزایش 1.0 درصدی خرده فروشی در ماه ژوئیه و کاهش کمتر از حد انتظار ادعای بیکاری، ایده یک اقتصاد قوی را تقویت کرد.

قیمت جفت ارز XAG/USD
قیمت جفت ارز XAG/USD

تنش‌های ژئوپلیتیکی، با هشدار در مورد حمله احتمالی ایران به اسرائیل که چند ماه پیش بازار کریپتو را به شدت کاهش داد، تقاضا برای فلزات گرانبها را نیز افزایش داد. از نظر تکنیکال، گاوهای طلا به دنبال مقاومت 2537.70 دلار هستند، در حالی که خرس ها به دنبال کاهش به زیر 2400.00 دلار هستند. برای نقره، خرس‌ها در کوتاه‌مدت تسلط دارند، با هدف قیمت نزولی 26.00 دلار.

قیمت جفت ارز XAU/USD
قیمت جفت ارز XAU/USD

بازار کریپتو در حال فروپاشی است: سرمایه گذاران در جستجوی یک سرمایه گذاری امن 

در همین حال، بازار ارزهای دیجیتال دوران سختی را پشت سر می گذارد. بازار کریپتو در روزهای اخیر 25 درصد سقوط کرده است که بر دارایی‌های اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم تأثیر گذاشته است. اتریوم 20 درصد سقوط کرد و بیت کوین 175 میلیون دلار لیکویید شد. این بحران به عوامل متعددی از جمله قوانین سختگیرانه و کاهش اعتماد سرمایه گذاران نسبت داده می شود.

شاخص خرید نقره روی خرید قوی
شاخص خرید نقره و طلا روی خرید قوی

اگر این بحران در بازار ارزهای دیجیتال ادامه یابد، سرمایه گذاران ممکن است به طور فزاینده ای به پناهگاه های امنی مانند طلا و نقره روی بیاورند. این فلزات گرانبها ثبات و امنیت را ارائه می‌کنند که دارایی‌های دیجیتالی ناپایدار نمی‌توانند آن‌ها را تضمین کنند، در نتیجه جذابیت آن‌ها را در زمان‌های عدم اطمینان اقتصادی افزایش می‌دهند.

در حالی که فلزات گرانبها در برابر تلاطم های اقتصادی و ژئوپلیتیکی مقاومت نشان می دهند، بازار کریپتو به مبارزه ادامه می دهد. سرمایه گذاران به دنبال پناهگاه های امن هستند و به نظر می رسد که طلا و نقره برخلاف ارزهای رمزپایه که تحت فشار شدید هستند، به این تقاضا پاسخ می دهند.

❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد

منبع: کوین تریبون

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments