قیمت دوج کوین

سقوط قیمت دوج کوین | آیا وقت خرید دوج کوین در کف قیمت است؟

دوج کوین که زمانی توسط افراد مشهور و یک جامعه قوی مورد استقبال قرار می گرفت، اکنون با تهدید یک عقب نشینی قابل توجه نزولی مواجه است. داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که دوج کوین با کاهش فعالیت نهنگ‌ها مواجه است، زیرا نهنگ ها اکنون کمتر به میم کوین علاقه‌مند هستند. تحلیلگران این روند را به عنوان یک پرچم قرمز می بینند که منجر به کاهش شدید قیمت دوج کوین به پایین ترین سطح در روز شنبه خواهد شد.

خرید و فروش تتر پی98

نهنگ ها دیگر به دوج کوین علاقه ای ندارند

این میم کوین پیشرو، دوج کوین، اخیرا با شکست های قابل توجهی روبرو شده است. این میم کوین در سی روز گذشته به دلیل افزایش فشار فروش نزدیک به بالاترین سطح هفتگی، کاهشی نزدیک به 17 درصد را ثبت کرد. داده های کوین گلس افزایش قابل توجهی را در میزان لیکویید شدن موقعیت های خرید در 24 ساعت گذشته نشان می دهد، زیرا عملکرد قیمت دوج کوین انتظارات خریداران را برآورده نمی کند. دوج کوین مجموع لیکویید شدن را بیش از 3 میلیون دلار دید و خریداران تقریباً 2.7 میلیون دلار در موقعیت‌های خرید نقد کردند.

تحلیلگران بر این باورند که رکود فعلی ممکن است ادامه یابد زیرا فروشندگان تسلط خود را افزایش می دهند. یک تهدید نزولی ممکن است به دلیل افت قابل توجه یک متریک حیاتی زنجیره ای در راه باشد. بر اساس گزارش اینتو د بلاک، حجم معاملات بزرگ برای دوج کوین از اوج 1.02 میلیارد دلار به پایین ترین سطح اخیر یعنی 437 میلیون دلار کاهش یافته است. این نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در طول هفته به دلیل نوسانات کم و افت قیمت بیت‌کوین به زیر سطح 60 هزار دلار، سرمایه‌گذاری خود را به میزان قابل توجهی در بازار میم کوین کاهش دادند.

میزان فعالیت نهنگ های دوج کوین
میزان فعالیت نهنگ های دوج کوین

معاملات بزرگ معمولا نشان می دهد که سرمایه گذاران نسبت به آینده یک دارایی اطمینان دارند. هنگامی که این معاملات کاهش می یابد، به این معنی است که سرمایه گذاران بزرگ نگران هستند و نشان می دهد که انتظار دارند قیمت دارایی کاهش یابد.

همچنین، کاهش شدید معیارهای کلیدی دوج کوین، که فعالیت دارندگان بزرگ را برای تبادل جریان‌ها دنبال می‌کند، این روند را برجسته می‌کند. بر اساس گزارش اینتو د بلاک، این معیار در ماه گذشته نزدیک به 400 درصد کاهش یافته است که نشان می دهد این سرمایه گذاران بزرگ در حال عقب نشینی هستند.

نسبت پوزیشن های لانگ و شورت دوج کوین
نسبت پوزیشن های لانگ و شورت دوج کوین

نسبت پوزیشن های لانگ و شورت در نمودار 5 دقیقه‌ای به بالای 1 رسیده است و اکنون در 2.1 است که نشان‌دهنده تسلط قوی صعودی است. در حال حاضر، 68٪ از موقعیت ها لانگ هستند، زیرا خریداران اطمینان خود را افزایش می دهند، در حالی که موقعیت های شورت فقط 32٪ را تشکیل می دهند.

آینده قیمت دوج کوین چگونه ارزیابی میشود؟

گاوهای دوج کوین سعی کردند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک و 0.11 دلار برسانند، اما با مقاومت شدید خرس‌ها مواجه شدند. در نتیجه، قیمت دوج کوین به زیر سطوح فیبوناچی سقوط کرد و اکنون در حدود 0.1 دلار تثبیت شده است. در حال حاضر، قیمت دوج کوین در 0.1 دلار است که در 24 ساعت گذشته بیش از 0.6٪ کاهش یافته است.

چارت تحلیل تکنیکال دوج کوین و RSI
چارت تحلیل تکنیکال دوج کوین و RSI

خرس‌ها در تلاش هستند تا موقعیت خود را با پایین کشیدن جفت ارز DOGE/USDT تا سطح حمایت 0.085 دلار تقویت کنند. در صورت رسیدن به این سطح، می‌تواند باعث خرید قابل توجهی از گاوها شود. بهبودی از 0.085 دلار ممکن است گاوها را قادر سازد تا یک افزایش دیگر را تا رسیدن به مرز میانگین متحرک انجام دهند. صعود موفقیت‌آمیز می‌تواند منجر به افزایش قیمت به سمت 0.114 دلار شود، اگرچه خرس‌ها احتمالاً تا 0.14 دلار دفاع قوی خواهند داشت.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 0.085 دلار بسته شود، می تواند نشان دهنده آغاز یک اصلاح قیمت مهم تر باشد و به جفت ارز را به 0.07 دلار کاهش دهد.

❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments