3 ارز دیجیتال با پتانسیل

این سه ارز دیجیتال پر طرفدار را در جریان بازار نزولی آلت کوین ها در نظر داشته باشید!

قیمت بیت کوین امروز به 62000 دلار سقوط کرد و منجر به انحلال قابل توجه معاملات اهرمی شد. این حرکت در جریان کاهش گسترده تر بازار انجام می شود، جایی که اکثر آلتکوین ها نیز در حال کاهش قیمت هستند.

اتریوم 3.7 درصد کاهش یافته و در حال حاضر زیر 3400 دلار معامله می شود. بایننس کوین 3.3 درصد کاهش یافت در حالی که سولانا تنها در 24 ساعت گذشته 6.9 درصد از دست داد.

با این حال، سه ارز دیجیتال بسیار پرطرفدار در روز گذشته وضعیت بسیار بدتری داشته اند و ارزش در نظر گرفتن را دارند.

خرید و فروش تتر پی98

داگ ویف هت(WIF)

داگ ویف هت

داگ ویف هت در اوایل سال 2024 زمانی که ارزش بازار آن از تقریباً هیچ به بیش از 4 میلیارد دلار افزایش یافت، تبدیل به یک میم کوین محبوب شد. در ماه آوریل، توکن ویف به بالاترین حد خود یعنی حدود 4.60 دلار رسید و ارزش کل بازار آن را به 4.6 میلیارد دلار رساند.

با این حال، از آن زمان به بعد اوضاع برای میم کوین محبوب به نظر خوب نبوده است. WIF تقریبا 70 درصد کاهش داشته است. از آنجایی که اوج خود را دارد، و بسیاری در تعجب هستند که آیا رالی گاوی پر زرق و برق آن در حال حاضر به پایان رسیده است.

نمودار قیمت ویف
نمودار قیمت ویف

تنها در 24 ساعت گذشته، WIF نزدیک به 14 درصد کاهش یافته است و با ارزش کل بازار از لیست ارزهای دیجیتال برتر خارج شده است. به این ترتیب مجموع زیان آن در هفته گذشته به حدود 37 درصد، در دو هفته گذشته به 43 درصد و در ماه گذشته به 46 درصد رسیده است.

برت (BRETT )

برت (BRETT )

برت یکی دیگر از سکه‌های میم پرطرفدار است که در روزهای ابتدایی مارس توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد و طولی نکشید که افزایش یافت.

این کریپتوکارنسی در اوایل ماه ژوئن با حدود 0.18 دلار به بالاترین حد خود رسید. با این حال، 24 ساعت گذشته با آن مهربان نبوده است و تقریباً 13 درصد کاهش یافته است. BRETT در دو هفته گذشته حدود 25 درصد کاهش یافته است. با این حال، این واقعیت را تغییر نمی دهد که در ماه گذشته 130 درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت برت
نمودار قیمت برت

ارزش این را دارد که ببینیم این سکه میم در آینده چگونه عمل می‌کند و آیا ردپای WIF را دنبال می‌کند و یا خرس ها همچنان بر روی این ارز تسلط دارند.

نات کوین(NOT)

نات کوین

نات کوین در روز گذشته 13 درصد سقوط کرد و مجموع ضرر هفتگی خود را به حدود 26 درصد رساند.نات کوین ترکیبی از یک میم کوین و یک سکه بازی است که در بلاک چین TON در گردش است و بخشی از یک سیستم گیمیفی شده در تلگرام است.

نمودار قیمت نات کوین
نمودار قیمت نات کوین

در 30 روز گذشته وجه اشتراک این سه ارز دیجیتال این واقعیت است که همه آنها عنصری از میم بودن را شامل می شوند. به این ترتیب، آن‌ها در مقایسه با آلت‌کوین‌های سنتی بی‌ثبات‌تر هستند و قطعاً جالب است که ببینیم آیا آنها می‌توانند پس از چنین کاهش‌های شدیدی سریعا بهبود یابند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments