3 الت کوین با سود 50 برابری

این 3 الت کوین به شما سود 50 برابری میدهند!

صعود بیت کوین به بالای 65000 دلار امروز باعث افزایش 5 درصدی در ارزش کل بازار کریپتو به 2.47 تریلیون دلار شد. این حرکت صعودی پس از هفته‌ها عدم قطعیت و ضرر، به‌ویژه در میان دارایی‌های دیجیتالی بزرگ مانند اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، سولانا (SOL)، ریپل (XRP) صورت می‌گیرد. در همین حال، از آنجایی که بیت کوین قرار است به طی کردن یک رالی بهبودی سالم بازگردد، سرمایه گذاران متبحر در زمینه فناوری 3 آلتکوین از جمله ترا کلاسیک (LUNC)، داگ ویف هت (WIF) و فلوکی اینو (Floki ) را برای خرید در نظر می گیرند.

  • سرمایه گذاران متبحر در زمینه فناوری زمانی که قیمت ها در حال کاهش یا تثبیت هستند خرید می کنند و با افزایش  ترس از دست دادن یا همان (FOMO) این دارایی ها را به فروش می رسانند.
  • شبکه ترا کلاسیک(Terra Classic) با پیشرفت هایی که بر بهبود کارایی شبکه متمرکز شده اند، فعال می شود.
  • بیت کوین به بالای 65000 دلار می رسد و آلتکوین هایی مانند داگ ویف هت (WIF) و فلوکی (FLOKI)تحت تاثیر قرار می گیرند.

هاوینگ بیت کوین و تاثیر آن روی الت کوین ها

هاوینگ بیت کوین در آوریل 2024، بازار ارزهای دیجیتال را در مسیر رالی صعودی قرار داد. با این حال، هفته‌ها پس از این رویداد تاریخی، بیت‌کوین همچنان در حال رکود است و هیچ نشانه‌ای مبنی بر یک صعود بزرگ وجود ندارد.

سرمایه گذاران نگران هستند، به خصوص افرادی که در سه ماهه اول سال از خرید آلتکوین ها چشم پوشی کردند، زیرا بیت کوین قرار بود به بالاترین حد خود برسد. بسیاری از این سرمایه گذاران  ضعیف در مواقع عدم اطمینان بازار از موقعیت خود بیرون می‌روند.

با این حال، سرمایه‌گذاران باهوش، پس از مطالعه تغییرات تاریخی قیمت بیت کوین، به‌ویژه آن‌هایی که به هاوینگ بیت‌کوین وابسته هستند، روان‌شناسی بازار را درک می‌کنند. تأثیر این رویداد چندین ماه پس از تاریخ واقعی شروع می شود که اغلب به دلیل کاهش تدریجی عرضه و افزایش تقاضا برای بیت کوین است.

داشتن بیت کوین برای اکثر تریدر ها از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، سرمایه‌گذاران حرفه ای، آلت‌کوین‌ها را جزو با پتانسیل  ترین ارزهای دیجیتال برای بازدهی بیش از 50 برابر در نظر می‌گیرند. سپس می‌توان از سود ان روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد تا اطمینان حاصل شود که ارزش درازمدت دارایی‌های هولد شده،پایدار می‌ماند.

ترا کلاسیک (LUNC)

بر اساس ساختارهای تکنیکال، پیش‌بینی قیمت لونا کلاسیک (LUNC) یک رالی صعودی عظیم را در ماه می و ماه‌های آینده تأیید می‌کند.

نمودار قیمت ترا کلاسیک
نمودار قیمت ترا کلاسیک

همانطور که در نمودار روزانه نشان داده شده است، قیمت ترا کلاسیک به شدت از حمایت 0.0001 دلار دفاع کرده است. بهبودی از این سطح در حال افزایش است، به طوری که انتظار می رود توکن لونا (LUNC) مقاومت 0.0001060 دلار را بشکند، که توسط میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) هم مشاهده شده است.

در جهت صعودی، شکست در بالای این روند ممکن است این توکن را ۶۶ درصد بالا ببرد و یک الگوی کف دوقلو را نشان دهد.

  • موقعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) در 45 و پتانسیل آن برای بازیابی بالاتر از خط وسط، رالی  صعودی رو به رشد را تقویت می کند. اگر RSI مقاومت خط روند نزولی را نقض کند، می تواند لونا کلاسیک را به رشد چند صد رصدی برساند و راه را برای سودهای بیش از 0.001 دلار هموار کند.

داگ ویف هت (WIF)

در هفته گذشته، ارز دیجیتال داگ ویف هت (WIF) نوسانات قیمتی قابل توجهی را تجربه کرده است که از 3.30 تا 2.70 دلار متغیر است. این نوسانات غیرقابل پیش بینی بودن این ارز را نشان میدهد.

نمودار قیمت داگ ویف هت
نمودار قیمت داگ ویف هت

از زمانی که این میم کوین مبتنی بر سولانا در 31 مارس به بالاترین سطح خود یعنی 4.85 دلار رسید، بازار گاوی (صعودی ) و بازار خرسی (نزولی ) به سرعت تغییر کرده اند که نشان میدهد میم کوین ها به سرعت تحت تاثیر احساسات بازار قرار می گیرند. علیرغم کاهش اخیر قیمت  توکن ویف (WIF)، یک رشد قابل توجه 4 درصدی در ماه گذشته وجود داشت.

این رالی صعودی می تواند منجر به شکستن سطح مقاومت 3.10 دلاری این توکن شود. این پیشرفت همچنین می تواند ارزش را به سمت قله جدید 4 دلار و سطح مقاومت 5 دلار سوق دهد.

 فلوکی اینو (Floki )

پس از هاوینگ بیت کوین، اکثر ارزهای دیجیتال اصلی، از جمله فلوکی اینو از 19 آوریل وارد یک بازار رنج یا بی روند شدند. این میم کوین در سطوح افقی 0.000202 دلار و 0.000127 دلار محدود شده است.

نمودار قیمت فلوکی
نمودار قیمت فلوکی
  • با این حال، نگاهی به نمودار روزانه نشان می‌دهد که قیمت فلوکی حتی در این رکود بازار هم رشد داشته است، که نشان می‌دهد خریداران تلاش می‌کنند تا کنترل خود را دوباره به دست آورند و نگذارند فلوکی دیپ شود. اتصال سطوح کف با روند حمایتی، شکل‌گیری یک الگوی مثلث صعودی را نشان میدهد.

در اصطلاح به این اتفاق chary setup میگویند که نشان دهنده ایجاد یک سیگنال است که با شکست مقاومت خط گردن  ( نک لاین) صعودی می شود. اگر شکست ادامه یابد، فلوکی ارزش خود را به 0.00026 دلار و سپس 0.000031 دلار خواهد رساند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments