الت کوین های انفجاری

4 آلت کوین با پتانسیل رشد انفجاری در کوتاه مدت

پیش بینی هایی در مورد برخی از آلت کوین ها وجود دارد که میتوانند تا 100 درصد یک رالی صعودی تجربه کنند. از جمله این کوین ها با عملکرد بالا می‌توان به سولانا(SOL)، دوج کوین(DOGE)، چین لینک(LINK) و بیت کوین کش (BCH) اشاره کرد. هر یک از این آلتکوین ها نقاط قوت منحصر به فردی را نشان می دهند و برای یک رالی قابل توجه موقعیت خوبی دارند.

 🔸راه حل های DeFi سولانا و پویایی قوی بازار آن را برای رشد قابل توجهی قرار می دهد.

 🔸محبوبیت دوج کوین و معاملات بزرگ نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران عمده و رشد بالقوه است.

 🔸استقرار قرارداد هوشمند جهانی و افزایش قیمت چشمگیر چین لینک،آن را به یک رقیب برتر تبدیل کرده است.

خرید و فروش تتر پی98

سولانا (SOL)

سولانا(SOL) یک پروژه منبع باز است که از ساختار بدون مجوز بلاک چین برای ارائه راه حل های مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده می کند. سولانا با رتبه پنجم در کوین مارکت کپ، دارای ارزش بازار 76.98 میلیارد دلاری است. سولانا که برای پشتیبانی از برنامه های غیرمتمرکز (DApps) طراحی شده است، طی سال گذشته شاهد رشد قیمت قابل توجهی بوده است و بیش از 708 درصد افزایش یافته است.

خرید و فروش سولانا در پی98

این عملکرد قابل توجه، سولانا را به عنوان یک رقیب قوی برای بازدهی قابل توجه قرار می دهد. در حال حاضر قیمت سولانا در 167 دلار معامله میشود، در 24 ساعت گذشته افزایش 1٪ را تجربه کرده است. طی ماه گذشته، ارزش بازار آن بیش از 20 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده پویایی قوی بازار است.

نمودار قیمت سولانا
نمودار قیمت سولانا

این پلتفرم در حال افزایش ارزش کل قفل شده (TVL) در برنامه های DeFi خود است. این روند همچنین جذابیت میم کوین ها را در بلاک چین سولانا افزایش می دهد. اگر شرایط بازار تغییر کند، این پویایی می‌تواند سولانا را به یک دارایی ارز دیجیتال قابل مشاهده تبدیل کند و آن را در بین آلت‌کوین‌های برتر قرار دهد که برای رشد قابل توجهی آماده هستند.

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE)، یک ارز رمزپایه محبوب مبتنی بر میم سگ شیبا است، اخیراً افزایش قابل توجهی در ارزش خود داشته است. با ارزش بازار 23.18 میلیارد دلار، دوج کوین در بین تمام ارزهای دیجیتال در رتبه هشتم قرار دارد و پیشروترین میم کوین است. قیمت دوج کوین به 0.1604 دلار افزایش یافته است که یک درصد افزایش در 24 ساعت گذشته است.

خرید و فروش دوج کوین پی98

در طول سال گذشته، دوج کوین 123٪ افزایش یافته است. این رشد قابل توجه با افزایش معاملات بزرگ نشان می دهد که نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجه بازیگران اصلی یا “نهنگ ها” است. این روند نشان دهنده علاقه شدید به دوج کوین است و آن را به یکی از آلتکوین های برتر در آستانه رشد قابل توجه تبدیل می کند.

نمودار قیمت دوج کوین
نمودار قیمت دوج کوین

چین لینک (LINK)

چین لینک(LINK) نقش خود را به عنوان یک واسطه حیاتی بلاک چین تقویت کرده است و امکان استقرار قراردادهای هوشمند متصل جهانی را فراهم می کند. در طول سال گذشته، قیمت چین لینک بیش از 1176٪ افزایش یافته است و آن را به یکی از آلتکوین های برتر تبدیل کرده است که برای یک رالی قابل توجه آماده شده است.

نمودار قیمت چین لینک
نمودار قیمت چین لینک

پس از افزایش 5 درصدی ارزش بازار در 24 ساعت گذشته، قیمت چین لینک 18.56 دلار است. در هفته گذشته، قیمت توکن لینک 7٪ افزایش یافت. در ماه گذشته 39 درصد افزایش یافت. اکنون در کوین مارکت کپ با ارزش بازار 10.89 میلیارد دلار در رتبه شانزدهم قرار دارد.

 بیت کوین کش (BCH)

بیت‌کوین کش (BCH) که برای پذیرش گسترده طراحی شده است، تراکنش‌های سریع، هزینه‌های پایین تراکنش، اقدامات حفظ حریم خصوصی و اندازه بلوک‌های بزرگ‌تر را ارائه می‌دهد. در حال حاضر بیت کوین کش 461 دلار قیمت دارد که نشان دهنده افزایش 2 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

نمودار قیمت بیت کوین کش
نمودار قیمت بیت کوین کش

این ارز دیجیتال با ارزش بازار تقریباً 9 میلیارد دلار، جایگاه پانزدهم را در کوین مارکت کپ دارد. طی سال گذشته، این توکن علیرغم اصلاحات جزئی بازار، رشد قابل توجه 302 درصدی داشته است. طی ماه گذشته بیت کوین کش افزایش 14 درصدی را تجربه کرد. این امر بیت کوین کش را به عنوان یکی از آلتکوین های برتر در آستانه یک رالی قابل توجه قرار می دهد.

جمع بندی

الت کوین های معرفی شده در این مقاله مزایای متمایز آنها و نرخ پذیرش رو به رشد آنها نشان می دهد که می توانند موج بعدی رشد کریپتو را رهبری کنند و بازده قابل توجهی را به سرمایه گذاران ارائه دهند. پس اگر می خواهید سود زیادی در کوتاه مدت و میان مدت کسب کنید،حتما این آلت کوین ها را در سبد خرید خود قرار دهید.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments