ارزهای مبتنی بر سولانا که شمارا میلیونر میکنند

10 سکه برتر سولانا که می توانند شما را در سال 2025 میلیونر کنند!

این مقاله درباره 10 سکه برتر سولانا (SOL) است که در بازار ارزهای دیجیتال، همه را شگفت زده کرده است. سولانا اکنون پنجمین ارز دیجیتال بزرگ است. بسیاری از سرمایه گذاران واقعا سولانا را دوست دارند و به آن به عنوان به عنوان یک آلت کوین مناسب سرمایه گذاری اعتماد می کنند. در این مقاله به 10 سکه برتر سولانا میپردازیم که شمارا در سال 2025 میلیونر میکنند!

خلاصه چشم انداز بلاکچین سولانا در بازار

مجموع ارزش قفل شده (TVL) در بلاک چین سولانا از 1.3 میلیارد دلار فراتر رفته است که نشان دهنده افزایش قابل توجه فعالیت مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. این افزایش در ارزش کل قفل شده، علاقه و تعامل رو به رشد در اکوسیستم سولانا را برجسته می کند. علیرغم اینکه برخی ازتریدرها توکن های سولانای خود را فروختند، مسیر کلی سولانا بسیار مثبت بوده است و شاهد افزایش قابل‌توجه 700 درصدی از ابتدای سال و افزایش پنج برابری تنها در دو ماه گذشته بوده است.

خرید و فروش تون کوین

ریلی (Realy) 

ریلی (Realy) 

ریلی یک بازار غیرمتمرکز برای NFT ها (توکن های غیرقابل تعویض) است که بر فرهنگ استایل خیابانی و لوکس جدید تمرکز دارد. ریلی با تکیه بر تخصص خود در استایل لوکس و فشن می‌خواهد با بخش ان اف تی صنعت کریپتو ارتباط برقرار کند و دارایی‌های دنیای واقعی را وارد بلاک چین کند.

عملکرد ماهانه ارز ریلی
عملکرد ماهانه ارز ریلی

بالاترین کمترین قیمت ریلی در 27 نوامبر 2023 0.012329 دلار بود و بالاترین آن 0.294668 دلار بود.

این ارز دیجیتال همچنین دارای نقدینگی بالایی است که با ارزش بازار قابل توجه آن اثبات می شود و آن را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذارانی تبدیل می کند که به دنبال ثبات و بازدهی خوب در دنیای پر نوسان ارزهای دیجیتال هستند.

سینتتیفای (SNY)

سینتتیفای (SNY)

پروتکل سینتتیفای تولید، ترید و حذف دارایی های مصنوعی را با استفاده از قیمت هایی که از شبکه غیرمتمرکز اوراکل ها منشا می گیرند، تسهیل می کند. در صرافی سینتتیفای، معاملات در لیکویدیتی پول انجام می‌شود و نقدینگی تقریباً نامحدود و احتمال خطا صفر را، در طول معاملات تضمین می‌کند.

عملکرد ماهانه ارز سینتیفای
عملکرد ماهانه ارز سینتیفای

دارایی های مصنوعی : ترکیبی از ارزهای دیجیتال و دارایی‌ های مشتقه سنتی هستند. دارایی‌ های مصنوعی گرایش ‌های داغ جدیدی هستند که در گفتگوها، فضاهای مجازی، شبکه های اجتماعی و وبلاگ‌هایی که توجه شما را جلب می ‌کنند، ظاهر می ‌شوند


📌اخبار مرتبط: بیت کوین نخرید | 3 ارز جایگزین بیت کوین که شما را میلیونر میکند!


افرادی که در استخر نقدینگی مشارکت دارند، متناسب با مشارکت آنها به عنوان طرف مقابل در معاملات، کارمزد مبادله دریافت می کنند. برای حفظ ثبات پلت فرم، شرکت کنندگان در استخر نقدینگی باید به طور مداوم مقدار زیادی وثیقه در توکن های سینتتیفای (SNY) داشته باشند. این مکانیزم قابلیت اطمینان و امنیت پلتفرم سینتتیفای را تضمین می کند.

 متاپلکس (MPLX)

 متاپلکس (MPLX)

متاپلکس به عنوان یک سیستم غیر متمرکز در بلاک چین سولانا عمل می کند و ایجاد، ترید و استفاده از دارایی های دیجیتال را تسهیل می کند. این ابزارهای عملی مانند اینتنجلد (Entangled) پکس و فیوژن، توکن های غیر قابل تعویض یا همان  NFT های رمزگذاری شده را ارائه می دهد. برنامه هایی مانند گام دراپ (Gumdrop) وهیدرا (Hydra ) در توزیع توکن نقش دارند.

پروتکل متاپلکس شامل کتابخانه برنامه متاپلکس (MPL) است که پروتکل های مختلفی را برای عملکردهای زنجیره ای مرتبط با ایجاد، فروش، خرید یا تریدNFT ارائه می دهد.

عملکرد ماهانه ارز متاپلکس
عملکرد ماهانه ارز متاپلکس

علاوه بر این، ابزارهای توسعه‌دهنده پیشرفته و SDK کار توسعه‌دهندگان، به‌ویژه آنهایی که تازه وارد اکوسیستم سولانا شده‌اند، کار با متاپلکس را آسان‌تر می‌کنند. این توکن که به عنوان یک توکن حاکمیتی عمل می کند، به دارندگان توکن اجازه می دهد تا از طریق متاپلکس دایو بر جهت و تکامل پروتکل تأثیر بگذارند و به ماهیت غیرمتمرکز و متعلق به جامعه پلتفرم سازنده کمک کند.


توکن حاکمیتی: دارندگان توکن حاکمیتی می‌توانند بر تصمیمات مربوط به پروژه مانند پیشنهاد یا تصمیم‌گیری درباره ویژگی‌های جدید و حتی تغییر سیستم حاکمیت آن تاثیر بگذارند.


در سال گذشته، قیمت ارز متاپلکس به میزان چشمگیر 830 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده رشد قابل توجهی است که از 95 درصد از 100 دارایی برتر رمزنگاری پیشی گرفته است. قابل ذکر است که عملکرد آن از بیت کوین و اتریوم نیز بهتر بوده است.

همچنین، این ارز دیجیتال به طور مداوم بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه معامله شده است که نشان دهنده یک روند مثبت پایدار است. طی 30 روز گذشته، 18 روز سبز را به خود اختصاص داده است که 60 درصد دوره را تشکیل می دهد و عملکرد قوی و ثابت آن را تایید می کند. این آمار موفقیت قابل توجه و مسیر مثبت این ارز دیجیتال را در سال گذشته نشان می دهد و آن را به یکی از 10 سکه برتر سولانا تبدیل می کند.

ریدیوم (RAY)

ریدیوم (RAY)

ریدیوم به عنوان یک بازارساز خودکار (AMM) و ارائه دهنده نقدینگی که به طور خاص برای صرافی غیرمتمرکز سرم (DEX) در بلاک چین سولانا طراحی شده است کار میکند.


بازارساز (Market Maker) : ک بازارساز فرآیند مورد نیاز برای تامین نقدینگی جفت ارزهای معاملاتی در صرافی‌های متمرکز را تسهیل می‌کند. یک صرافی ارز دیجیتال متمرکز بر عملیات معامله‌گران نظارت کرده و یک سیستم خودکار ارائه می‌کند که تضمین می‌کند سفارش‌های معاملاتی مطابقت دارند.


چیزی که ریدیوم را متمایز می کند، رویکرد منحصر به فرد آن است، به جای پیروی از مدل معمولی AMM، ریدیوم وجوه سپرده شده را به سفارشات محدود تبدیل می کند که بخشی از دفترچه سفارش محدود مرکزی صرافی سرم می شود.

این ترکیب به ارائه دهندگان نقدینگی ریدیوم (LPs) دسترسی به کل جریان سفارش و نقدینگی موجود را می دهد. توکن بومیRAY، نقش مهمی در اکوسیستم ایفا می کند. دارندگان می توانند ریدیوم را برای به دست آوردن هزینه های پروتکل، مشارکت در سهامداری برای تخصیص اولیه پیشنهادات غیرمتمرکز (IDO) و مشارکت در آرای حاکمیتی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات پروتکل، شرکت کنند.

عملکرد ماهانه ارز متاپلکس
عملکرد ماهانه ارز متاپلکس

کمترین قیمت مشاهده شده 0.134291 دلار و بالاترین قیمت ریدیوم از آن زمان تاکنون 1.968180 دلار بوده است. پیش بینی قیمت ریدیوم در حال حاضر صعودی است.


اخبار مرتبط: افزایش قیمت 5 میم کوین سولانا در جریان رالی بهبودی بازار کریپتو


در سال گذشته، قیمت ریدیوم به میزان چشمگیر 739 درصد افزایش یافت و از عملکرد 90 درصد از 100 دارایی برتر ارز دیجیتال فراتر رفت. قابل ذکر است که از بیت کوین و اتریوم نیز پیشی گرفته است.

علاوه بر این، ارز دیجیتال به طور مداوم بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه معامله شده است که نشان دهنده یک روند مثبت پایدار است.نقدینگی بالا، همانطور که در ارزش بازار آن منعکس شده است، علاقه و اعتماد گسترده به این یکی از 10 سکه برتر سولانا را بیشتر نشان می دهد.

 پروتکل هابل (HBB)

 پروتکل هابل (HBB)

هابل به عنوان توکن اصلی برای پروتکل هابل، یک پروتکل پیشرفته دیفای که بر روی بلاک چین سولانا عمل میکند، فعالیت می کند. در این سیستم نوآورانه، کاربران این فرصت را دارند که دارایی‌های مختلف را سپرده‌گذاری کنند و به آنها اجازه می‌دهد USDH را با نسبت وام به ارزش 90.9% استیک کنند.

قابل ذکر است، کاربران می توانند سود را در سپرده های وثیقه خود به دست آورند. این پروتکل گزینه‌های تعامل بیشتری را ارائه می‌کند، مانند ارائه استخر های نقدینگی، شرکت فعالانه در لیکویید شدن های داخلی برای حفظ سلامت سیستم، و نگهداری و سهامداری هابل.

عملکرد ماهانه ارز هابل

با تأکید بر رویکرد کاربر محور و مشارکتی در این پروتکل، کاربران می‌توانند پاداش‌های USDH دریافت کنند و به طور فعال در حاکمیت پروتکل شرکت کنند.

پروتکل هابل در 21 آوریل 2022 با 2.43 دلار به بالاترین حد خود رسید، در حالی که پایین ترین قیمت آن در تاریخ 27 ژوئیه 2023 با 0.03129 دلار ثبت شد.


📌اخبار مرتبط: در کوتاه مدت میلیونر شوید! بهترین رمز ارزها برای معاملات روزانه


در سال گذشته، قیمت هابل 80 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده رشد استثنایی است. شایان ذکر است، هابل در این مدت عملکرد بهتری از اتریوم و برخی از آلتکوین های برتر داشته است.

همچنین این ارز دیجیتال، به طور مداوم بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه معامله شده است که نشان دهنده یک روند مثبت پایدار است. این آمار بر موفقیت قابل توجه و حرکت مثبت هابل در سال گذشته تاکید می کند و آن را در بین یکی از 10 سکه برتر سولانا قرار می دهد.

نئون (Neon)

نئون (Neon)

نئون یک ماشین مجازی اتریوم (EVM) در سولانا است که به طور یکپارچه سازگاری اتریوم را با بلاک چین سولانا ادغام می کند. این ادغام به کاربران اجازه می دهد تا از ابزارها و زیرساخت های آشنای اتریوم در کنار سرعت تراکنش سریع و هزینه های کم سولانا لذت ببرند.


ماشین مجازی اتریوم: ما می‌توانیم به واسطه یک ماشین مجازی، از منابع مشارکت‌کنندگان درون شبکه استفاده کنیم و این موضوع، فارغ از موقعیت مکانی یا جغرافیایی آنهاست و بهره‌برداری ما در راستای ساخت‌، پردازش و اجرای کاری که قصد پیاده‌سازی آن را داریم، شکل خواهد گرفت.


نئون به عنوان یک پل عمل می کند و شکاف بین این دو بلاک چین برجسته را از بین می برد و اتریوم dApps را قادر می سازد تا بدون زحمت روی سولانا عمل کنند.

برای توسعه دهندگان اتریوم، نئون  یک راه حل ساده ارائه می دهد که دسترسی به مزایای شبکه سولانا از جمله کارمزد پایین، سرعت تراکنش بالا و قابلیت های اجرای تراکنش های موازی را ارائه می دهد.

عملکرد ماهانه ارز نیون ای وی ام
عملکرد ماهانه ارز نیون ای وی ام

پیش از این، ناسازگاری بین سولانا و EVM باعث شد که بخش قابل توجهی از ارزش کل قفل شده، میلیون‌ها کاربر و کل اکوسیستم توسط توسعه‌دهندگان برنامه های غیر متمرکز استفاده نشده باشد.

راه حل نوآورانه نئون  یک توسعه بسیار مورد انتظار در اکوسیستم سولانا است که آن را به گزینه ای جذاب برای سازندگان چند زنجیره ای تبدیل می کند. نئون  با ترکیب نقاط قوت هر دو زنجیره، امنیت و ایمنی کاربر را در اولویت قرار می‌دهد و گامی مهم و رو به جلو برای سازگاری زنجیره‌ای متقابل ارائه می‌کند.

نئون  در 27 دسامبر 2023 به بالاترین حد خود رسید، زمانی که با 3.86 دلار معامله می شد، در حالی که پایین ترین قیمت آن در 30 آگوست بود و 0.05373 دلار معامله می شد. نئون  عملکرد مثبتی را در مقایسه با قیمت فروش توکن خود نشان داده است که نشان دهنده افزایش ارزش است. این نشان دهنده یک روند مطلوب است و نشان دهنده احساسات مثبت بازار برای نئون است.

آلبریج (ABR)

آلبریج (ABR)

آلبریج مانند پلی است که شبکه های مختلف بلاک چین را به هم متصل می کند و انتقال دارایی ها بین آنها را آسان می کند. این برای هر دو بلاک چین EVM و غیر EVM کار می کند و قصد دارد راه حل های لایه 2 و انتقال NFT را در آینده در بر بگیرد. هدف این است که دارایی های در بلاک چین های مختلف ساده و بدون مرز منتقل شوند.

آلبریج انتقال دارایی را در شبکه های مختلف بلاک چین ساده و مدرن می کند. این به عنوان پلی عمل می کند که هر دو بلاک چین سازگار با EVM (مانند اتریوم، Polygon، BSC) و بلاک چین های غیر EVM (مانند Solana، Terra) را به هم متصل می کند. آلبریج برنامه هایی برای گنجاندن راه حل های L2 (مانند Arbitrum، Optimism) و پشتیبانی از انتقال NFT دارد.

عملکرد ماهانه ارز آلبریج
عملکرد ماهانه ارز آلبریج

ماموریت آلبریج حذف مرزها در دنیای بلاک چین با ارائه ابزاری برای جابجایی آسان دارایی بین شبکه های مختلف است. در آینده، هدف آن تبدیل به یک هاب چند زنجیره ای به سبک DAO است که ارتباط بین شبکه های EVM و غیر EVM ایجاد می کند.

 آلبریج در 4 اکتبر 2021 به بالاترین حد خود رسید، زمانی که با 11.21 دلار معامله می شد، در حالی که پایین ترین قیمت آن در تاریخ 13 نوامبر 2023 با 0.06935 دلار ثبت شد.

از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخ، کمترین قیمت مشاهده شده 0.076807 دلار و بالاترین قیمت آلبریج از آن زمان 0.809511 دلار بود.

طی سال گذشته، قیمت آلبریج (ABR) 11 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده احتمال رشد در آینده است. قابل ذکر است که آلبریج به طور مداوم بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه معامله شده است که نشان دهنده یک روند مثبت پایدار است. این عملکرد مثبت بر محبوبیت و قدرت روزافزون آلبریج در بازار ارزهای دیجیتال پویا در ماه‌های آینده تأکید می‌کند.

 سولانیوم (SLIM)

 سولانیوم (SLIM)

سولانیوم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین سولانا کار می کند و ویژگی هایی را برای جمع آوری سرمایه و ترید ارائه می دهد. این پلتفرم شامل یک رابط کاربری DEX (رابط کاربری)، شرط بندی، مدیریت کیف پول، حاکمیت و یک سکوی راه اندازی برای پروژه های جدید است.

کاربران می‌توانند توکن‌های SLIM را برای کسب xSLIM، که به عنوان توکن حاکمیتی پلتفرم عمل می‌کند، به اشتراک بگذارند. xSLIM با ابزارهای مختلف، از جمله دسترسی زودهنگام یا انحصاری به استخرها، توزیع هزینه های لانچر، شانس افزایش یافته در قرعه کشی های تخصیص پروژه و توانایی شرکت در پیشنهادات حکومتی ارائه می شود.

پلتفرم سولانیوم شامل یک سکوی راه اندازی برای پروژه های جدید در اکوسیستم کریپتو، مدیریت کیف پول برای راحتی کاربر، رابط کاربری DEX با سرم، ویژگی های حاکمیت و پیشنهاد و ادغام با پروژه های دیگر در اکوسیستم است.

عملکرد ماهانه ارز سولانیوم
عملکرد ماهانه ارز سولانیوم

سولانیوم در 15 سپتامبر 2021 به بالاترین حد خود رسید، زمانی که 5.70 دلار معامله می شد، در حالی که پایین ترین قیمت آن در 29 دسامبر 2022 با 0.01996 دلار ثبت شد.

در سال گذشته، قیمت سولانیوم (SLIM) افزایش قابل توجه 254.63 درصدی را تجربه کرده است که از عملکرد 93 درصدی 100 دارایی برتر رمزنگاری پیشی گرفته است. قابل ذکر است که در این مدت عملکرد بهتری از بیت کوین و اتریوم داشته است.

علاوه بر این، سولانیوم به طور مداوم بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه معامله شده است که نشان دهنده یک روند مثبت پایدار است. نقدینگی بالا، همانطور که در ارزش بازار آن منعکس شده است، علاقه و اعتماد گسترده به سولانیوم را بیشتر نشان می دهد.

 دسیمیتد (DIO)

 دسیمیتد (DIO)

فیوچر لبز تیمی از توسعه دهندگان بازی است که روی دسیمیتد، یک بازی مبتنی بر بلاک چین کار می کنند. این پروژه یک نقشه 64 کیلومتر مربعی ایجاد شده در آنریل انجین 4 را پیش‌بینی می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند شهروند یا پلیس سایبورگ باشند. گیم پلی مرکزی حول رقابت برای کسب ارز دیجیتال (DIO) در یک دنیای آنلاین بسیار پایدار می چرخد.

نرم افزار آنریل انجین (Unreal Engine) ، یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بازی ساز در دنیا می‌باشد.

دسیمیتد، در 29 دسامبر 2021 به بالاترین حد خود دست یافت، زمانی که 0.6416 دلار معامله می شد، در حالی که پایین ترین قیمت آن در 23 دسامبر 2019 با 0.0002808 دلار ثبت شد.

عملکرد ماهانه ارز دسیمیتد
عملکرد ماهانه ارز دسیمیتد

در سال گذشته، قیمت دسیمیتد، (DIO) به میزان قابل توجهی 92.72٪ افزایش یافته است که نشان دهنده رشد قیمت نسبت به 90٪ از 100 دارایی برتر رمزنگاری است. قابل ذکر است که در این مدت عملکرد بهتری از بیت کوین و اتریوم داشته است.

علاوه بر این، دسیمیتد، به طور مداوم بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه معامله شده است که نشان دهنده روند مثبت پایدار است. عملکرد در مقایسه با قیمت فروش نشانه مثبت بوده است که بر افزایش ارزش آن تاکید دارد. این آمار موفقیت قابل توجه و حرکت مثبت دسیمیتد، را در سال گذشته نشان می دهد و یکی از 10 سکه برتر سولانا است.

 سرم (SRM)

 سرم (SRM)

سرم یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) و اکوسیستمی است که بر تغییر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) با سرعت بالا و هزینه های پایین تراکنش متمرکز شده است. برخلاف سایر DEX ها، سرم دارای یک دفترچه سفارش محدود مرکزی کاملاً زنجیره ای و موتور تطبیقی ​​است که به شرکا اجازه می دهد نقدینگی را برای کاربران نهادی و خرده فروشی به اشتراک بگذارند.


📌اخبار مرتبط: میم کوین های سولانا با احتمال پامپ قیمت


با هدف افزایش کارایی سرمایه و کاهش تقسیم‌بندی نقدینگی، به چالش‌های رایج DeFi مانند هزینه‌های گاز بالا و معاملات کند می‌پردازد. توکن ابزار سرم به کاربران تخفیف در کارمزد و حق رای ارائه می دهد که 100% هزینه مبادله از طریق مکانیسم های مختلف برای توسعه اکوسیستم به سرم بازگردانده می شود.

عملکرد ماهانه ارز سرم
عملکرد ماهانه ارز سرم

سرم در 11 سپتامبر 2021 با 13.72 دلار به بالاترین حد خود رسید، در حالی که پایین ترین قیمت آن در 5 ژوئیه 2024 با 0.02639 دلار ثبت شد. از نظر ارزش بازار، سرم در حال حاضر در بخش توکن های دیفای رتبه 90 و در بخش سولانا رتبه 6 را دارد.

علاوه بر این، سرم به دلیل نقدینگی بالای خود، همانطور که در سرمایه بازار آن منعکس می شود، مورد توجه قرار می گیرد. ترکیب تعداد قابل توجهی از روزهای سبز و نقدینگی بالا بر حضور قوی بازار و احساسات مثبت پیرامون سرم در گذشته نه چندان دور تاکید دارد. این ویژگی ها آن را به یکی از 10 سکه سولانا تبدیل کرده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments