3 آلت کوین مناسب سوددهی

تحلیل تکنیکال: با خرید و هولد این 3 آلت کوین تا پایان تیر ماه سود کسب کنید!

با پایان یافتن ماه ژوئن، بازار ارزهای دیجیتال با وجود نوسانات قیمت، پر از فرصت های بالقوه است. از میان دارایی‌های دیجیتال متعدد موجود، سه دارایی دیجیتال سولانا (SOL)، آوالانچ (AVAX) و پلکادات(DOT) نشانه‌های دلگرم‌کننده‌ای از دستیابی به موفقیت را نشان می‌دهند. این مقاله به بررسی شاخص‌های فنی و احساسات بازار این آلت‌کوین‌ها می‌پردازد و نشان می‌دهد که چرا آنها برای یک روند صعودی قابل توجه آماده هستند.

سولانا (SOL)

سولانا

سولانا، که اغلب از آن به عنوان “قاتل اتریوم” یاد می شود، به دلیل توان عملیاتی بالا و حداقل هزینه تراکنش در دنیای ارزهای دیجیتال برجسته شده است. طبق اخرین تحلیل‌های فنی، سولانا سیگنال‌های متناقضی را با پیامدهای مثبت احتمالی نشان می‌دهد.

اندیکاتور قدرت نسبی 46.00 برای SOL نشان می دهد که در منطقه ای که بیش از حد خرید یا فروش بیش از حد فروخته شده است، خنثی باقی مانده است. سطح MACD یک سیگنال خرید را نشان می دهد، که حرکت صعودی احتمالی را نشان می دهد.

نمودار قیمت سولانا
نمودار قیمت سولانا

سیگنال های خرید توسط EMA و SMA کوتاه مدت نشان داده می شوند. با این حال، هنگامی که به میانگین متحرک در یک دوره زمانی طولانی تر نگاه می کنیم، مانند EMA های 50 روزه و 200 روزه، سیگنال های فروش را به دلیل مواجهه با مقاومت نشان می دهند.

نمودارهای تکنیکال موجود سولانا نشان می‌دهد که اگرچه با مخالفت‌هایی روبرو می‌شود، افزایش بیش از سطح محوری 157.70 دلار می‌تواند منجر به سود قابل توجهی شود. سرمایه گذاران باید برای حرکت های مداوم بالاتر از این سطح به عنوان نشانه ای از روند صعودی قیمت سولانا در نظر بگیرند.

 آوالانچ (AVAX)

اوالانچ

پلتفرم بلاک چین آوالانچ به دلیل مقیاس پذیری و کارایی آن در بین برنامه های غیرمتمرکز (dApps) و راه حل های سازمانی محبوب شده است.RSI در 44.43 قرار دارد که نشان دهنده بی طرفی است، در حالی که MACD سیگنال خرید را نشان می دهد.

میانگین متحرک نمایی کوتاه مدت نشان دهنده خرید است که نشان دهنده روند مثبت است. با این وجود، در یک دوره زمانی طولانی تر، سیگنال های فروش مشهود است که بر اهمیت پیشی گرفتن از این سطوح مقاومت تاکید می کند.

نمودار قیمت آوالانچ
نمودار قیمت آوالانچ

شاخص های فنی آوالانچ تصویری متفاوت و در عین حال امیدوارکننده را نشان می دهد. سیگنال‌های خرید از میانگین‌های متحرک کوتاه‌مدت، همراه با سیگنال خرید MACD، نشان می‌دهند که قیمت آوالانچ (AVAX) می‌تواند در آستانه رالی صعودی باشد. سرمایه گذاران باید برای تایید روند صعودی، سطح محوری 36.11 دلار را زیر نظر داشته باشند.

پولکادات (DOT)

پولکادات

پولکادات که به دلیل رویکرد نوآورانه خود در قابلیت همکاری و مقیاس پذیری با استفاده از فناوری پارچین خود شناخته شده است، آلتکوین دیگری است که ارزش در نظر گرفتن را دارد.RSI در موقعیت خنثی قرار دارد در حالی که MACD سیگنال خرید را نشان می دهد.هر دو EMA کوتاه مدت سیگنال خرید را نشان می دهند.

نمودار قیمت پولکادات
نمودار قیمت پولکادات

با این وجود، EMA های 50 روزه و 200 روزه سیگنال های فروش را نشان می دهند که نشان می دهد مقاومت در این نقاط وجود دارد.اندیکاتورهای فنی پولکادات نشانه های مثبتی از جمله سیگنال های خرید را نشان می دهد. سیگنال خرید MACD امکان حرکت صعودی را افزایش می دهد. شکستن سطح محوری در 6.955 دلار ممکن است به افزایش قیمت پولکادات قابل توجهی منجر شود.

جمع بندی

سولانا(SOL)، آوالانچ (AVAX) و پلکادات(DOT) همگی نشانگرهای فنی متمایز را نشان می‌دهند که نشان می‌دهد با نزدیک شدن به پایان ژوئن، برای صعود قابل توجه آماده هستند.

اگرچه آلت کوین ها در سطوح خاصی با مقاومت مواجه می شوند، سیگنال های صعودی به طور کلی، احتمال حرکت صعودی قابل توجهی را نشان می دهد. سرمایه گذاران باید به این سطوح و نشانه های مهم توجه کنند تا از فرصت های احتمالی شکست در هفته های آینده استفاده کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments