میم کوین برای استیک

این 5 میم کوین را در جریان اصلاح بازار کریپتو بخرید ( تیر ماه 1403)

بازار کریپتوکارنسی برای دومین روز متوالی یک حرکت قیمتی منفی را نشان داده است که نشان دهنده افزایش احساس نزولی در فضای ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، توکن‌های برتر تمام دستاوردهای خود را از پمپ اخیر کاهش داده‌اند و احساسات متفاوتی را برجسته کرده‌اند.به دنبال این، میم کوین ها با ثبت اصلاحی قابل توجه در پرتفوی مربوطه خود روند مشابهی را نشان دادند. با افزایش نوسانات در فضای کریپتو، آیا میم کوین ها در این ماه باز خواهند گشت؟

در این مقاله، احساسات بازار و تجزیه و تحلیل قیمت 5 میم کوین برتر را که پتانسیل ثبت روندهای صعودی قابل توجهی را در پرتفوی مربوطه خود در زمان آینده دارند، پوشش داده ایم.

خرید و فروش تتر پی98

ماگ کوین (MOG)

ماگ کوین

علیرغم ثبت اصلاح حدود 20 درصدی در 24 ساعت گذشته، قیمت MOG طی هفت روز گذشته 4.14 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، میم کوین در 30 روز گذشته 11.02٪ افزایش یافته است و بازده YTD تقریباً 3100٪ دارد.

واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) کاهش ثابتی را در هیستوگرام سبز نشان می دهد، که نشان دهنده افزایش فشار فروش برای میم کوین است. در فضای کریپتو علاوه بر این، میانگین‌ها احتمال بالای یک متقاطع منفی را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده عدم قطعیت در عملکرد قیمت آینده است.


😎🪙پروژه بلاک چین mog coin چیست و چطور میتوان از ارزماگ کوین سود به دست آورد؟ 😎🪙


از سوی دیگر، اندیکاتور SMA یک متقاطع منفی را در بازه زمانی 1 بعدی ثبت می‌کند که نشان‌دهنده چشم‌انداز منفی برای قیمت سکه MOG در زمان آینده است.

نمودار قیمت ماگ کوین

اگر بازار دوباره حرکت کند، قیمت Mog آماده می شود تا سطح مقاومت بالای 0.000002130 دلاری خود را دوباره آزمایش کند. برعکس، اگر خرس‌ها به تسلط خود بر بازار ادامه دهند، کریپتو Mog Coin به پایین‌ترین سطح خود یعنی 0.000001950 دلار سقوط خواهد کرد.

داگ ویف هت(WIF)

توکن ویف

علیرغم ثبت جهش 1.37 درصدی در هفت روز گذشته، قیمت داگ ویفت در 24 ساعت گذشته 10.28 درصد و در 30 روز گذشته 35.16 درصد کاهش یافته است. به طور مثبت، این میم کوین دارای بازده سال به تاریخ  1,096.96% است. نشانگر فنی، SMA، یک همگرایی نزولی بالقوه را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده احساس نزولی قوی برای قیمت WIF در بازار ارزهای دیجیتال است.


👒🐶افزایش خرید نهنگ ها | داگ ویف هت (WIF) ممکن است به 3 دلار برسد!👒🐶


علاوه بر این، RSI نتوانسته از نقطه میانی خود فراتر رود و در نتیجه روند قیمتی منفی را ثبت کرده است. علاوه بر این، میانگین احتمال بالای یک متقاطع منفی را نشان می دهد، که نشان می دهد قیمت سکه WIF در این هفته همچنان ارزش خود را از دست خواهد داد.

نمودار قیمت داگ ویف هت
نمودار قیمت داگ ویف هت

اگر قیمت dogwifhat ارزش خود را در مورد سطح حمایت حیاتی 2.10 دلار حفظ کند، گاوها مجدداً حرکت خود را بدست خواهند آورد و برای آزمایش سطح مقاومت بالای 3.990 دلار در زمان آینده آماده می شوند. با این حال، در صورت اقدام نزولی، میم کوین به پایین ترین سطح خود یعنی 1.240 دلار کاهش می یابد.

بونک (BONK)

توکن بونک

میم کوین بونک با ثبت اصلاحی 4.85 درصدی در روز گذشته با حجم معاملات 358.71 میلیون دلار، با تغییر 8.38- درصد، روند مشابهی را ثبت کرده است. با این حال، طی هفت روز گذشته 9.42 درصد و در ارزش گذاری امسال 67.30 درصد افزایش یافته است.

 به طور مثبت، MACD یک هیستوگرام سبز رو به افزایش را نشان می دهد که نشان دهنده افزایش فشار خرید بیش از حد در فضای ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، میانگین ها روند صعودی ثابتی را نشان می دهند، که نشان می دهد قیمت بونک در این هفته به افزایش ارزش خود ادامه می دهد.

نمودار قیمت بونک
نمودار قیمت بونک

از سوی دیگر، میانگین متحرک ساده (SMA) به طور مداوم به عنوان پشتیبان نمودار قیمت در بازه زمانی 1 بعدی عمل می کند و چشم انداز مثبتی را برای میم کوین بونک را نشان می دهد.

اگر بازار قیمت سکه BONK را به بالای سطح مقاومت 0.0000270 دلار برساند، این میم کوین در هفته های آینده به سمت سطح مقاومت بالای 0.00003390 دلار خواهد رفت. به طور منفی، اگر خرس ها کنترل خود را به دست آورند، قیمت به سمت پایین ترین سطح خود یعنی 0.0000150 دلار سقوط می کند.

پپه (PEPE)

در میان اصلاحات بازار فرامرزی، قیمت پپه در 24 ساعت گذشته 6.01 درصد و در هفت روز گذشته 13.29 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، میم کوین طی 30 روز گذشته 28.39 درصد سقوط کرده است. با این حال، در سال جاری 737.27 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده تاثیر مثبت بلندمدت است.


🐸🪙 نهنگ ها پپه میخرند! آیا pepe برای یک رالی آماده میشود؟🐸🪙


شاخص فنی MACD، یک خط ثابت ثابت در هیستوگرام نشان می دهد، که نشان دهنده عملکرد ضعیف قیمت میم کوین در فضای ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، میانگین‌ها روند خنثی را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده یک احساس متفاوت برای قیمت PEPE است.

نمودار قیمت پپه
نمودار قیمت پپه

اگر بازار دوباره شتاب بگیرد، قیمت سکه PEPE برای آزمایش سطح مقاومت بالای 0.00001410 دلار آماده می شود. برعکس، اگر خرس‌ها بر گاوها غلبه کنند، ممکوین به سطح حمایت مهم خود یعنی 0.00000880 دلار سقوط می‌کند.

توکن وای (WHY)

پروژه WHY که بر روی زنجیره هوشمند بایننس(BEP20) ساخته شده است، یک ارز دیجیتال مبتنی بر یک الگوی رفتاری است. این الگوریتم از میم های اینترنتی الهام گرفته و در چند هفته گذشته توجه قابل توجهی از بازار ارزهای دیجیتال داشته است.

نمودار قیمت وای
نمودار قیمت وای

با قیمت معاملاتی 0.0000001153 دلار و عرضه در گردش 420 تریلیون توکن WHY، این میم کوین جایگاه 545 را در لیست رمزنگاری جهانی با ارزش بازار 48.42 میلیون دلار تضمین کرده است.

علیرغم ثبت اصلاح حدود 12 درصدی در 24 ساعت گذشته با حجم معاملات 21.13 میلیون دلار، تغییر 13.12 درصد. ارزش این آلتکوین از زمان آغاز به کار 437.87 درصد افزایش یافته است که باعث ایجاد یک احساس صعودی قوی بلند مدت شده است.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments