تحلیل رالی صعودی سولانا

تحلیل تکنیکال سولانا | آیا SOL رالی صعودی را شروع کرده است؟

بازار کریپتو تحت تأثیر آخرین تحولات و اخبار قرار گرفته است. در حالی که راه اندازی ETF های اتریوم تاثیر قابل توجهی نداشت، کنفرانس اخیر بیت کوین غوغا به پا کرد. با افزایش شدید فشار خرید، قیمت سولانا به بالای منطقه مقاومت در حدود 189 دلار نیز رسید. با اینکه در حال حاضر سولانا با قیمت 180.39 ترید میشود، امیدها را برای رسیدن به 200 دلار در ماه جدید زنده کرده است. سولانا در آخر هفته قدرت زیادی از خود نشان داد و به نظر می رسد آماده است تا اوج قیمت ماهانه را بالای 200 دلار ببندد. در همین حال، این توکن به اوج یکپارچگی رسیده است و یک رالی صعودی قوی ممکن است قیمت را به نزدیکی 300 دلار برساند.

خرید و فروش پرفکت مانی

آیا قیمت سولانا در برابر فشار صعودی در این سطوح مقاومت خواهد کرد؟

قیمت فعلی سولانا بهترین فرصت خرید زیر 20 دلار را ارائه می دهد. پس از یک رالی 10 برابری، به نظر نمی رسد که گاوها خسته شده باشند زیرا فعالان بازار نسبت به عملکرد قیمت آتی خوشبین هستند. در نتیجه، قیمت SOL در تلاش است تا از الگوی نزولی خارج شود که ممکن است در هفته‌های آتی منجر به افزایش 25 درصدی شود.

نمودار تکنیکال سولانا
نمودار تکنیکال سولانا

قیمت سولانا در چند هفته گذشته رشد قیمت باشکوهی را نشان داده است که سطوح کلیدی را در الگوی مثلث متقارن نشان داده است. اکنون که قیمت در حال آزمایش مقاومت بالایی مثلث است، شکست ممکن است تلاش صعودی برای رسیدن به هدف موقت 203 دلار را کاهش دهد.

این می تواند راه را برای آزمایش اهداف بالاتر در 229 دلار، 239 دلار و در نهایت در 250 دلار هموار کند. با این حال، یک تلاش ناموفق ممکن است باعث شود که قیمت در داخل مثلث معلق بماند تا زمانی که به اوج برسد که ممکن است از 2024 فراتر رود.

با این وجود، انتظار می رود که گاوهای سولانا در حالی که MACD هفتگی صعودی می شود، رشد کنند و برای اولین بار از اکتبر 2023 در محدوده مثبت قرار دارند. این یک سیگنال صعودی بزرگ است که نه تنها اهداف بالایی را فعال کرده، بلکه امیدها را نیز زنده کرده است.

علاوه بر این، قیمت سولانا (SOL) به خط گردن الگوی کف دوقلو رسیده است و شکست ممکن است پایه‌ای قوی برای ادامه روند صعودی برای نشان دادن ATH جدید نزدیک به 300 دلار باشد.

چگونه سولانا سریع رشد کرد تا به چهارمین رمزارز بزرگ تبدیل شود؟

قیمت سولانا با افزایش چشمگیر خود سرفصل خبرها را به خود اختصاص داده است و با پیشی گرفتن از بایننس کوین (BNB) به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده است. چگونه سولانا به سرعت رشد کرد و توانست از BNB پیشی بگیرد؟

رشد ارزش بازار سولانا

قیمت سولانا افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است و اخیراً از 185 دلار فراتر رفته بود و توانست به 190 دلار برسد. این افزایش به سولانا اجازه داد تا از بایننس کوین پیشی بگیرد و ارزش بازار سولانا به 86.024 میلیارد دلار رسید و از 84.623 میلیارد دلار بایننس کوین پیشی گرفت. تایید و راه اندازی ETF های اتریوم تمرکز سرمایه گذاران را به سولانا به عنوان آلت کوین بعدی که  ETF داشته باشد معطوف کرد.

سولانا در لیست ارزهای دیجیتال
سولانا در لیست ارزهای دیجیتال

علاقه نهادی سولانا

سولانا افزایش قابل توجهی در علاقه سازمانی داشته است. برای هفته منتهی به 20 جولای، سولانا با 9.6 میلیون دلار ورودی در مقایسه با 2.2 میلیون دلار لایت کوین، بالاترین ورودی را در بین هر آلتکوین بعد از اتریوم داشت. این علاقه قابل توجه از سوی موسسات نشان می دهد که سولانا در حال تبدیل شدن به یک گزینه سرمایه گذاری امن است، که قیمت آن را بالاتر می برد و پتانسیل خود را برای سود بیشتر افزایش می دهد.

افزایش آدرس های فعال سولانا

از ابتدای ژوئیه، سولانا افزایش قابل توجهی در آدرس‌های فعال روزانه داشته است که به بیش از 2 میلیون نفر رسیده است. این افزایش 38 درصدی از 1.45 میلیون آدرس ثبت شده در 10 جولای نشان دهنده علاقه و اعتماد رو به رشد سولانا در جامعه ارزهای دیجیتال است و از چشم انداز صعودی آن حمایت می کند.

چارت رشد قیمت سولانا
چارت رشد قیمت سولانا

پیش بینی قیمت سولانا بر اساس تحلیل تکنیکال

قیمت فعلی 180 دلاری سولانا در حال شکل گیری یک الگوی کف دوگانه است، یک شاخص صعودی که اغلب به عنوان الگوی “W” شناخته می شود. این الگو حاکی از افزایش بالقوه 31 درصدی است که 245 دلار را هدف قرار می دهد و SOL را به بالاترین حد خود یعنی 260 دلار نزدیک می کند. با این حال، شکست ناموفق می تواند منجر به کاهش قیمت سولانا به 175 دلار شود و چشم انداز صعودی را باطل کند.

تحلیل تکنیکال و الگوهای سولانا
تحلیل تکنیکال و الگوهای سولانا

تحلیلگران کریپتو در بازه زمانی هفتگی، شکل گیری پرچم صعودی را برای سولانا پیش بینی کردند. این الگو که پس از یک روند صعودی ظاهر می شود، نشان دهنده ادامه روند صعودی پس از مرحله تثبیت است. قیمت سولانا که در آوریل قبل از ورود به تثبیت به بالای 200 دلار رسیده بود، اکنون از این پرچم خارج شده است که نشان دهنده افت قیمت و سپس حرکت صعودی مجدد است.

مقایسه عملکرد سولانا نسبت به دیگر آلت کوینها

سولانا از نظر تسلط بر بازار تا به امروز بهتر از بیت کوین، اتریوم و ریپل بوده است. شاخص های تکنیکال در پیش بینی قیمت سولانا حاکی از صعودی بودن است.

  •  قیمت سولانا در جریان افزایش تسلط بر بازار، 28 درصد افزایش به 220 دلار را هدف قرار داده است.
  •  سلطه بازار سولانا 38 درصد افزایش یافت و عملکرد بهتری از دیگر آلت کوین های نام برده شده داشت.
  •  سولانا  سومین رمزا رز بزرگ با تسلط بر ارزش بازار است که رقابت نزدیکی با بایننس کوین دارد.
  • قیمت سولانا در حال افزایش است زیرا از نظر عملکرد و تسلط شبکه از کل بازار پیشی گرفته است. 
توییت سنتیمنت در مورد افزایش حجم معاملات سولانا
توییت سنتیمنت در مورد افزایش حجم معاملات سولانا

شاخص قدرت نسبی (RSI) در 68.32 قرار دارد که نزدیک به محدوده خرید بیش از حد است و نشان دهنده حرکت صعودی قوی است. همچنین احتیاط را برای عقب‌نشینی‌ها یا تثبیت‌های کوتاه‌مدت نشان می‌دهد.

جریان پول چایکین(CMF) روی 0.23 است که نشان دهنده فشار خرید قوی و جریان مثبت پول به دارایی است. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments