تحلیل تکنیکال ریپل، کاردانو، سولانا

تحلیل تکنیکال سولانا، ریپل و کاردانو: کدام‌یک در آستانه رشد است؟

در این مقاله 3 آلت کوین برتر و محبوب بازار کریپتو را از منظر تکنیکال بررسی کرده ایم. از آنجایی که کاردانو هاردفورک چانگ خود را لانچ کرده است بررسی کرده ایم که آیا احتمال افزایش قیمت کاردانو وجود دارد یا کاردانو یک توکن مرده است و سرمایه گذاری روی آن بی فایده است؟ همچنین اخبار ریپل و sec بالاخره به کجا رسیده است و برنامه های ریپل روی آینده قیمت این ارز محبوب چه تاثیری میگذارد. سولانا برترین آلت کوین از نظر رتبه و ارزش در کوین مارکت کپ و این بلاکچین محبوب در چه صورت رشد میکند و تکلیف ETF های این 2 ارز به کجا رسیده است و در آخر به این سوال پاسخ داده ایم که کدام یک از این 3 ارز در آستانه رشد هستند؟

خرید تتر از پی 98

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا و بررسی احتمال رشد

سولانا در 1 سپتامبر به زیر سطح حمایت 129 دلاری رسید، اما گاوها سولانا را در کف قیمت خریدند و قیمت را به بالای سطح حمایت در 2 سپتامبر بازگرداندند. اگر قیمت بالای 129 دلار باقی بماند، گاوها سعی خواهند کرد جفت ارز SOL/USDT را به بالای میانگین متحرک 20 روزه یعنی 143 دلار است. اگر این کار را انجام دهند، جفت ارز می‌تواند به مقاومت بالای 164 دلار برسد. این سطح ممکن است به عنوان یک مانع مهم در کوتاه مدت عمل کند.

اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، نشان می دهد که احساسات منفی باقی می ماند. این ممکن است جفت ارز را به حمایت 116 دلار برساند. خریداران سعی خواهند کرد با تمام توان از این سطح دفاع کنند زیرا شکستن زیر آن می تواند راه را برای سقوط به 100 دلار باز کند.

آیا با ETF سولانا موافقت میشود و قیمت سولانا افزایش میابد؟

از آنجایی که SEC قوانین سختگیرانه برای تایید ETF ها دارد ابتدا باید بررسی شود که آیا سولانا جزو اوراق بهادار و یک توکن امنیتی است؟ موضوعی به عنوان تراست وجود دارد. ابتدا باید تعیین شود که بدهی های سولانا از تراست چقدر است. همچنین سهام‌ ای تی اف در بورس Cboe BZX معامله خواهد شد.


📌اخبار مرتبط: تاثیر تایید ای تی اف SOL روی قیمت سولانا


برای ترید ای تی اف ها باید به حساب تراست پول نقد واریز کنید. اما در مورد اینکه قیمت سولانا پس از تایید ای تی اف ها افزایش می باید باید گفت، احتمالا روایت مشابهی مثل تایید ای تی اف های اتریوم وجود دارد. ابتدا هیجان ETF ها توجه سرمایه گذاران را به ترید سولانا جلب میکند و سپس سولانا وارد یک بی روندی میشود و ممکن است با جریانات بازار کریپتو و احساسات سرمایه گذاران وارد فاز نزولی یا صعودی شود.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل و بررسی احتمال رشد

ریپل از میانگین متحرک نمایی 20 روزه یعنی سطح 0.57 دلار در 31 آگوست رد شد و در 1 سپتامبر به حمایت 0.54 دلار رسید. شکستن و بسته شدن به زیر 0.54 دلار ممکن است راه را برای سقوط به 0.49 دلار باز کند. ممکن است جفت ارز XRP/USDT برای مدتی بیشتر در محدوده 0.41 تا 0.64 دلار نوسان کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و بالاتر از میانگین‌های متحرک شکسته شود، نشان می‌دهد که گاوها همچنان به خرید خود ادامه می‌دهند. سپس ممکن است جفت ارز به مقاومت سقف سفت 0.64 دلار صعود کند. خریداران باید بر این مانع غلبه کنند تا مرحله بعدی صعود به 0.74 دلار را آغاز کنند.

اگر ETF ریپل تایید شود باعث افزایش قیمت ریپل میشود؟

به نظر میرسد که شانسی برای تایید ETF های ریپل تا زمانی که بالاخره پرونده ریپل با SEC تمام نشود وجود ندارد. حتی اگر ریپل بخواهد ای تی اف خود را تایید کند نباید سرمایه گذاران انتظار داشته باشند این موضوع به زودی تایید شود. پرونده ریپل با SEC اخیرا وارد فاز جدیدی شد و شرکت ریپل قرار شد بدهی را به بورس اوراق بهادار پرداخت کند.


📌اخبار مرتبط: اپدیت اخرین اخبار ریپل و sec و اخبار ای تی اف های ریپل


در هر صورت لانچ کردن ای تی اف با سختگیری های SEC کار راحتی نیست و ممکن است ماه ها طول بکشد اما خوشبختانه اعلام شده است که ریپل دیگر یک توکن امنیتی نیست پس راه برای ای تی اف ریپل نسبت به سولانا هموار تر است.افزایش قیمت ریپل تنها به تایید ETF ها ربطی ندارد و عوامل دیگری هم روی رشد قیمت ریپل تاثیر دارند. ای تی اف ها فقط ممکن است کمک کننده به رشد سریعتر در یک بازه زمانی خاص و در کوتاه مدت باشند.

تحلیل قیمت کاردانو و احتمال رالی صعودی

کاردانو در 1 سپتامبر به زیر خط روند صعودی سقوط کرد، اما خرس‌ها برای حفظ سطوح پایین‌تر تلاش می‌کنند. اگر قیمت بالاتر از خط روند صعودی باقی بماند، گاوها دوباره سعی می‌کنند جفت ارز ADA/USDT را بالاتر از میانگین‌های متحرک حرکت دهند. . اگر آنها موفق شوند، ممکن است جفت ارز به خط روند نزولی برسد. خریداران باید قیمت را بالاتر از خط روند نزولی نگه دارند تا نشان دهنده تغییر روند کوتاه مدت باشد.

اگر قیمت کاردانو نتواند بالای خط روند صعودی باقی بماند، سقوط کاردانو ممکن است به 0.31 دلار برسد. این سطح احتمالا شاهد خرید قوی توسط گاوها خواهد بود، اما در صورت برتری خرس‌ها، ممکن است جفت ارز به 0.27 دلار و بعداً به حمایت 0.24 دلار کاهش یابد.

هاردفورک کاردانو چه تاثیری روی قیمت آن دارد؟

 هاردفورک چانگ کاردانو روی زنجیره کاردانو 2 روز پیش اجرا شده است و به این موضوع که هولدر های کاردانو می توانند نقش کلیدی در تصمیم گیری های شبکه داشته باشند اشاره می کند. طبق این موضوع نهنگ های کاردانو به جای فروش کاردانو روی هولد کردن کاردانو تمرکز کرده اند.

هاردفورک کاردانو میتواند باعث افزایش قیمت کاردانو شود اما تنها در صورتی که بتواند از روند نزولی فعلی عبور کند. طبق نظر تحلیلگران افزایش 45 درصدی و رسیدن به تارگت 0.54 دلاری برای کاردانو پیش بینی میشود. این سناریوی صعودی تنها زمانی ممکن میشود که سطح 0.42 دلار را برای خود به حمایت تبدیل کند و به 0.46 دلار برسد.

جمع بندی

تصمیم گیری روی سرمایه گذاری بر روی هر کدام از این 3 ارز یک تصمیم شخصی است و خواندن یک مقاله برای این موضوع مهم کافی نیست. شما باید نمودارهای تاریخی هرکدام از این ارزهارا بررسی کنید. فعالیت نهنگ ها را زیر نظر بگیرید و توجه کنید که روی تصمیم خود علی رغم احساسات سرمایه گذاران و ترس بازار ثابت قدم بمانید. با این حال، ریپل و کاردانو پتانسیل خود را قبلا ثابت کرده اند اما جزو دارایی های پر نوسان حساب میشوند و بیشتر در کانال رنج یا نزولی باقی میمانند. به نظر شخصی من سولانا موقعیت سرمایه گذاری بلند مدت بهتری دارد از آنجایی که یک بلاک چین محبوب است و فاندامنتال قوی هم دارد.

منبع: پی 98

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حامد
حامد
6 روز قبل

پس ارزش کاردانو بالاتر میره.

حسنا
حسنا
6 روز قبل

برای تریدر تازه کار ارز سولانا انتخاب درستیه؟