رالی میم کوین های سولانا

تایید ETF های سولانا | این 3 میم کوین SOL را در جریان بازار نزولی بخرید!

با تغییر روند، تعداد کمی از کریپتوها تقاضای خود را در بازار از دست می دهند و باعث زیان موقت می شوند. تاکنون، تنها سکه‌های میم بر بازار تسلط داشته‌اند، اما سکه‌های سولانا نیز در این هفته بازیابی می‌شوند و علی‌رغم شرایط بازار عقب‌نشینی، سود قابل‌توجهی بالاتری به دست آورده‌اند.

اکنون ارزش بازار سولانا کوین حدود 210 میلیارد دلار با حجم معاملات 50.6 میلیارد دلار است. نه تنها این، توکن بومی سولانا (SOL)  تحت تأثیر بحث ETF سولانا، زودتر بهبود یافته است. اینکه آیا ETF سولانا وارد بازار می شود یا نه بستگی به SEC دارد، اما محبوبیت این سکه های افزایش یافته سولانا ممکن است بزرگترین را به همراه داشته باشد.

خرید و فروش تتر پی98

پاپ کت (POPCAT)

پاپ کت

پاپ کت با 7734 درصد سود، ارز های دیجیتال سال است، در حالی که بقیه ارزهای دیجیتال با مشکل مواجه هستند. همچنان در منطقه صعودی قرار دارد زیرا در 24 ساعت گذشته 17 درصد داشته است که بخشی از رشد هفته آن است و بیش از 157 درصد افزایش در این هفته داشته است.


💸🪙این میم کوین سولانا سرمایه شمارا 100 برابر میکند!🪙💸


این در حال حاضر پرطرفدارترین سکه میم سولانا است که از محبوب‌ترین سکه‌هایی مانند ویف بوم، بونک و بسیاری دیگر شکست می‌خورد. در حال حاضر ارزش آن 0.6376 دلار است و برای دستیابی به ATH جدید فقط 12 درصد افزایش نیاز دارد.

نمودار قیمت پاپ کت

میچی (MICHI)

میچی کوین

میچی یک پسرفت جزئی دارد به طوری که ارزش آن در 24 ساعت گذشته 2 درصد کاهش یافته است، اما رالی هفته ای 102 درصد آن را در فهرست پرهیجان ترین سکه های سولانا قرار می دهد.

نمودار قیمت میچی
نمودار قیمت میچی

جالب اینجاست که سفری طولانی به یک ATH دارد، زیرا افزایش ماه می آن 59 درصد بیشتر از ارزش فعلی 0.2417 دلار بود. میچی با تازه وارد بودن به بازار، در بین سرمایه گذاران موفق بوده است.

بلاک است(BLOCK)

بلاک است

بلاک است، با حفظ روند نزولی به مدت دو سال، سرانجام به موفقیت خود رسید و در طول ماه 148 درصد افزایش یافت. اگرچه این سفر طولانی است، اما افزایش مداوم ارزش توجه دارد و ارزش بلاک را با 89 درصد افزایش در هفته به 0.1372 دلار می رساند.

نمودار قیمت بلاک است
نمودار قیمت بلاک است (Block asset)

اگر این روند ادامه یابد، این کوین سولانا ممکن است به بالاترین اوج تاریخی یعنی 0.5486 دلار نزدیک شود که بیش از 75 درصد از ارزش فعلی فاصله دارد.

جمع بندی 

پاپ کت، میچی و بلاک، بالاترین رشد سکه های سولانا در هفته هستند، اما بسیاری از سکه های دیگر نیز همین روند را دنبال می کنند و تبلیغات خود را در بازار بازیابی می کنند. با این حال، رمزرازهای محبوب هنوز هم پیشروی صعود نیستند و پتانسیل آنها را در میان این رمزرازهای تازه در حال ظهور زیر سوال می برند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments